God lørdag morgen!

Re: God lørdag morgen!

God ettermiddag fra en fjord i Hordaland :) Da er det T minus 2 t til det blir middagsselskap.

Greit å få skiftet stue for helgen, men det blir lite flyrelatert stoff denne helgen.

Ha en fin helg forumister :)

God morgen fra Alpharetta! Her er det sol, pent og allerede 5 grader, og det skal etterhvert bli 18! Deilig etter de siste ukenes kulde og skitvaer.

Aston Villa-Blackburn klokken 10 og Liverpool-Portsmouth klokken halv ett har prioritet .. ellers ikke mye som staar paa progtammet ...

Ingen ytrefilet fra Kiwi her - derimot har jeg indrefilet fra Costco som sannsynligvis skal faa kose seg paa grillen ved middagstid .. ;)

Jeg kommer tilbake med en rapport om Kiwi-fileten, men under ukens vintips, da EB har bedt om en rapport om vinen som skal drikkes til. Filetene har ligget i romtemperatur i pakken i nesten et døgn, og nå i flere timer åpent på kjøkkenet. Men så langt tyder alt å at det blir en seig opplevelse ... :-(

Her i huset blir det Fajitas i aften! Og jeg tror sandelig jeg har lyst på et par flasker Brigg også:colgate: Det er jo lørdag, for pokker! Det er nok derfor jeg drikker!! :drunk:

BF:cool2

God formiddag fra Houston og casa Johnsen. Her koser man seg med litt over 20 varme paa patioen til Dr. Johnsen.

Proevde aa finne PL kamper paa TVen til Johnsen, paa FSC kom foelgende melding opp: You are not subscribing to this channel :rolleyes:

Saa da er det bare aa sette seg paa patioen igjen.

Hadde en omvisning av Chelsea i morges der man fikk kikke paa produksjonen av mat til CO, SQ, BA, KL og AF. Interessant, saerlig brennevinsskuret til SQ som hadde 70K norske i Krug paa lager.

Smaksproevene var stort sett SQ, saa mye snadder, skewer med peanuttsaus slaar aldri feil.

Siden vi er 500 pers her, er dagens aktiviteter delt opp og de som var heldigst var de to gruppene som fikk en artig tur med 757

http://flightaware.com/live/flight/COA9920

Jeg var dessverre ikke en av de som fikk delta paa denne flighten som bl.a. buzza taarnet paa Hobby, champis ble servert og damene som er paa sikkerhetsvideoen man ser, var samme crewet som var ombord!

Oh, well, nesten like spennende aa smake paa flymat.

Om 2 Shiner setter man kursen mot Marriott 15 minutter unna der det blir Q&A med CO ledelsen

Kjempeopplegg av CO, de vet aa ta vare paa sine beste kunder!

Og snart tar COA9921 av fra IAH. Fikk akkurat telefon fra en kompis som er ombord. Litt misunnelig..

Det gikk som jeg tenkte, LH1331 gikk 20 minutter sent fra gate, sto i de-ice kø, og rett før vi skulle dra, skulle rwy ryddes. Jeg løp som en gal til gaten i FRA, men mistet UA933 til IAD med 5 minutter. Jeg er booket om til UA945 til ORD i morgen tidlig og videre til MCO. Sitter nå på Sheraton på FRA,skal ned å ta meg en middag og en Bayer eller to....

- Thore

Proevde aa finne PL kamper paa TVen til Johnsen, paa FSC kom foelgende melding opp: You are not subscribing to this channel :rolleyes:

Ogsaa med Liverpool-kamp paa plakaten ogsaa, da ....

Den texanske gjestfriheten er tydeligvis oppskrytt ... :colgate:

Oi, Tommy - naa golla Portsmouth, gitt!

Last edited:
Back