Hovedstaden er enda hvitere - nesten Blendahvit. Skal bli en rolig lørdagsmorgen i heimen, fyr på peisen, en haug aviser og nok Nespresso. Ha en flott lørdag!
Siden du var minuttet før EB ute, får jeg velge denne god-lørdagsmorgentråden!
Her er man allerede på lesesalen etter morgenmesse, satser på en effektiv dag inntil jeg i ettermiddag for besøk fra Norge og Aalborg. Leiligheten vasket, og alt klart, får jeg lekt meg nok med Excel og oppgaveskriving før de kommer blir dette topp!
God Morgen fra nord også, idag man virkelig si det KALDE nord.. -19 når jeg var ute i sted å starta bilen Noe som tilsvarer -29 med den vinden vi har nå.... Ha en fin fin lørdag
God morgen fra Gamle Oslo. Tidlig oppe i ren fryd av å skulle ha en avslappende og rolig lørdag. Utenfor er det hvitt og hvitt, selv om det neppe blir (heldigvis!) på alle måter blendahvitt i denne bydelen... Straks fyr på peisen, kaffe og bare noen småinnkjøp må foretas, og i dag trenger jeg bare den lille nærmeste butikken, ettersom det meste er i hus av både mat og drikke allerede. Det blir test av Kiwis superbillige ytrefilet i kveld.
God morgen fra Vøyenenga. Snøen laver ned, lurer hvor langt jeg kommer i dag, er booket på LH3133 til FRA og videre på UA933 til IAD. Regner med at faren for en natt i Frankfurt er stor. Det går som det går.....
God morgen fra Lillestrøm. Åpnet dagen med å måke snø. Noe tull med freseren. jobbe mye i dag. Vil prøve Kiwi's ytrefilet, men har vel ike store forhåpninger..
Snøen laver ned og det er på tide å måke litt. Men her er det ingen snøfreser som gjør jobben. Her er det ren "manpower". Rolig helg, men nok av hjemmeprosjekter.
Martin, du får ha en riktig god tur i dag. Det ble litt hektisk i går, så jeg glemte hele greia - beklager.
God morgen fra Trondheim!
En grå dag med -10. I morgen er det morsdag, så det krever vel at man ordner noe til fruen. Ellers skal familien endelig få sett Max Manus i kveld - det gleder jeg meg til!
Ha en fin lørdag!
God lørdag! Jøss, det snør jo som bare det og mer skal det bli. Så da passer det med en tur til Hobbyland på Strømmen for en liten befaring, kanskje noen nyheter i hyllene.
Her på Nærsnes laver snøen ned. Med en liten prolaps i korsryggen, blir det ikke manuell måking for mitt vedkommende. Den nyinnkjøpte freseren? Pajet på sin andre økt på torsdag! "Vi kommer og henter den imorgen" (fredag) ifølge butikken. Ringte dem i går ettermiddag. "Vi kommer kanskje imorgen" (lørdag). De har ikke gitt lyd fra seg ennå. Kanskje jeg joiner JetBlue og tar en tur til Strømmen, jeg også.
Hersens snø!:angry:
Nå skal det måkes litt snø, luftes litt hund, før en etterhvert setter kursen mot OSL, LHR og forhåpentligvis ender opp på LGW i løpet av kvelden.. Mer om det i et annet underforum etterhvert.
God morgen fra innsiden av ring 3 der formen er langt fra ideell. Feber, lett hodepine, fullstendig tett i pappen og seriehosting og -nysing. Da blir det presskannekaffe, pledd, laptop og alpint på TV mens snøen laver ned. Begynner også å få kontroll over flyvninger for 2009 og håper på 2-3 langturer.
Good morning fra Wapping, East London. Overskyet og kjølig i London idag. Blir endel catch up med gamle venner fra Skottlandtiden min idag, før det blir ut på byen ikveld. Men først blir det å vente på at badet her skal bli ledig, noe som tar LANG tid når man bor hos 4 jenter
God ettermiddag. Her sitter jeg med et glass gylden drikke av merke Singha, og slapper av etter en heldag på stranda rett nedenfor leiligheten. Ikke mange tanker på snømåking før jeg leser om det i tidligere poster ;-)
Skikkelig latmannsdag hvor vi har gjort minst mulig og bare slappet av.
Årsmøtehelg og mye hyggelig samvær med kolleger i flybransjen. Blir vel en "liten" fest i kveld også ja
Har spist godt, både frokost og lunch, men kan ikke anbefale Cæsarsalaten til Enzo. Den lager jeg bedre selv... Frokosten derimot, den kan dem på dette hotellet. Utmerket service!
"SPA" avdelingen holder også mål. En liten halvtime i bassenget og en god halvtime i badstuen gjør alltid godt!
Ellers kan man jo rapportere om at det er mye mer snø i tigerstaden enn hjemme i nord . . . Hva skal man si? Er det klimaforandringen så er jeg fornøyd!