• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Solen skinner... Avisene er tatt inn - kaffen trekker nå! Skal se at dette blir en herlig dag!

Re: God lørdag morgen...

Hallo. Morgenstund med lab'en på senga. I går kveld ble en sen kveld med Air Force One og Mountain Dew (brusen altså ikke forumdebattanten.)

Idag. Luftetur ut i det fine været(?) noen som vil se ut vinduet for meg? Jaja. God Lørdag dere.

God morning! 08:55......hmmm..., har du forsovet deg, EB?;)
Her på Nordmøre er det ikke mange gradene, og det er snødrev med sikt på et par kilometer. Men, frokosten er inntatt, kaffen er i koppen, og i dag skal vi ta med 5-åringen på kino. ("Ole Brum og Heffalompen", blir sikkert bra..:D ).

JA! For første gang på sikkert 20 år så har jeg sovet lenge på en lørdag...

og her i London er vi paa jobb som vanlig...

Desverre bare elever paa solotur, men da faar jeg jo sjekket alle forumene, og lest litt faglitteratur?

Ha en bedre helg!

Droppet morravakten siden jeg skal fly i natt ... sikkert like greit ... taake og kaldt ...
Blir aa ta det med ro, leke litt med guttungen, pakke bagasjen og gjoeres eg klar til aa dra.
Blir moro aa fly SAS A340 .. foerste gangen .. haaper paa stort sete ..

Hvis jeg faar sete med stroemuttak er nok ikke det umulig .... :spin: Ellers har jeg bare 25 minutter batterilevetid aa leke med, saa da er det ikke verdt bryet.
Vet ikke om jeg gidder for nattflighten ikveld, men paa veien hjem blir det en laaaaang dag ...

...men nå ser jeg av mailen min at det skal bli en utrolig bra tirsdag også!!! Kaffe med MOW i Oslo - men han har med en flaske vin - som er beviset på at United fortsatt er i luften.

V e l k o m m e n h j e m ! ! ! !

God Mandag's kveld ,NOT for me, har vakt uke og maskinenes inneboende dævenskap har bestemt seg for å sabotere helgen for meg....

Men god helg til dere andre (som evnt ikke skulle ha noe med HP å gjøre...)

Og godt tur til den som skal ut å fly i natt.

/Geir

Puh .. da er det bare to timer til avreise ... har akkurrat klippet plenen (!) og sitter her smaasvett med en kopp kaffe.
Klippe plenen i februar ... jaja ... tsuamieffekten?

God tur Andreas, håper du får deg stort sete ja, selv om jeg personlig syns setet er vondt, er de MYE bede enn Economy, og service og mat er jo upåklagelig. :spin:

hadde det ikke vært for at min datter HATER å sitte på fanget når far er på nett, kunne jeg endelig ha slått EB. 06:00 var jeg oppe på lørdag morgen. Da hadde frøkna bestemt seg for å våkne, og da var det ingen vei tilbake til sengen. Jeg fikk i det minste lest avisene og laget meg en latte på morgenkvisten, før mor våknet 2 1/2 time senere...:up:

Back