God lørdag morgen!

Utflyttet

Ute på tur
God lørdag morgen!

Da var vi i gang med nok en dag ute i bushen. I dag er det å få gravd 50m grøft ut til en av doktorene sine hus som skal oversees, og innimellom alt, få fikset to servere, og vips, så er sykehuset her på luften med e-post til omverdenen.

Været er 23 grader, skyfritt, fri sikt, knusktørt og en fin briiis.

Etterpå skal vi opp i landsbyen og handle. Det er lite variasjon, men om alt går bra så blir det 20 liter vann, en kasse med cola/fanta/sprite, noe dopapir, litt smør og det er vel det.

Replying to Topic 'God lørdag morgen!'

I Stockholm håller solen på att kliva upp, regnade igår kväll och det är minusgrader ute nu. Sitter nu och väntar på att motorvärmare ska släppa på isen på bilen så jag kan åka ut till Arlanda för lite fotografering.

/Christian

God lørdag... Her skal en vegg rives og sikkert en god del andre males. Her burde egentlig Hilde Hummelvoll og "Forandring Fryder" tatt seg en tur...men jeg er ikke mindre fornøyd med hjelpen fra min far. Ha en bedre lørdag...lykke til med selskapet FBU4EVER!!!

God lørdag folkens, nydelig vær i Oslo, og jeg har fri for første gang på lenge, så denne dagen skal tilbringes i byen. Hvor er det egentlig du befinner deg for tiden PH-NDR?

God förmiddag allesammans.

I monaco skiner solen och termometern visar på 17.2 grader just nu. I am NOT complaining. Idag blir det en tur till Nice för att lämna av mor och far samt äta middag hos en god vän. Med tanke på att hon är filipinska lär det bli MYCKET och GOD mat.

Carpe diem where ever in the world you are.

Etter en herlig brunch med hjemmebakte ciabattas skulle vi egentlig ut og gjøre lørdagens ærender med Prinsessen i vogn, men siden hun NÅ sover (etter å ha jobbet med å installere søvnmodus i over en time) tungt, og ikke ser ut til å ville våkne er departure utsatt - og far fåt litt tid til å oppdatere Scanair.no. Stand by!

Her i Bergen har snøen kommet på byfjellene......Fløyen i dag
floyen23.jpg

Brrr...

Og her i London er klokken snart 10, tempen er enda under 0, og jeg skal fly Jet Rangeren i HELE dag. Blir mye timer utav slikt kan en tro!

Ellers saa er det modellbygging resten av helgen!

Ha en BEDRE helg

Bainbridge melder skyet/taake og 5-6 grader .. det eneste som er spikret idag er bursdagsselskap for en kompis av minstemann .. det foregaar paa en av de lokale brannstasjonene - en premie familien hans vant paa en veldedighetsauksjon og ikke akkurat et vanlig sted for et bursdagsselskap. Kan bli minneverdig ...

Ellers blir det muligens en liten tur til Poulsbo (med innlagt stopp paa Coyote Coffee) for aa hamstre inn litt sjokkis og geitost. Maa ogsaa begynne aa se etter adventskalender med sjokolade ...

I Montréal skinner solen på blå himmel. Og det er en krisp fin luft på -3. Idag skal det foretas hårklipp og siste julegavekjøp før reisen til Norge på mandag. Skal bli spennende å se om det er mer kaos og folk på YUL siden de har slått sammen flyplassene her i byen. Og kanskje er jeg heldig og får reise med AC i ny design.

Det er lavt skydekke over Sandy Point ogsaa....paa planen staar Vancouver og lang tur i Stanley park, kaffe paa Granville Island....og et kort stopp paa Ikea paa vei hjem....(paa tide med litt multesyltetoey...)

Back