• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen

God morgen fra et enda hvitere Ris...stemning med sne:-) Juletreet er pyntet og vi er klare for det første juleselskapet...siden svenskene er så opptatt av å feire jule 13 dager etter julaften - så har vi tatt ansvar for de 16 dagene før julaften. Ha en topp lørdag du også.

Re: God lørdag morgen

God morgen fra Hvalstad. Her nytes en post-frokost espresso. Gårsdagen snømåking har alt snødd igjen, så på’n igjen. Endel ærend før eldstemann og jeg skal på grøtfest. Ha en fin dag

2f50fc97c02441c92185b407b6f013ce.jpg

God mårnings fra Stavanger. For meg startet dagen for et par timer siden.
Har siden i går, forflyttet meg over i huset hvor kidsa bor og skal være her med dem i litt over en uke. Fortsatt er det dørgende stille fra andre etasje. Frokost og morgen kaffe er unnagjort, diverse nettsider likeså.
Ute er det skikkelig høstvær. Godt at nedbøren kommer i flytende form.
Ingen store planer, men får høre med ungdommen når de våkner. Og da blir det nok et besøk til kvadrat er jeg redd.
Ha en suveren førjulslørdag :)

God dag fra Prærien. Straks til byen for å se om tyven til Stordalen er noe bra. Jeg er litt skeptisk, men sjefen bestemmer jo.

God ettermiddag fra Jumeirah Al Naseem. Her går dagene sakte men samtidig ultra-kjapt. Man dytter i seg mest mulig kalorier mens man nyter en latterlig god service fra en herlig gjeng som er mer eller er gamle venner.

D5AFC67B-FA52-4131-9073-2EBC04235AC4.jpeg

God ettermiddag fra det sørlandske!
Hadde en strålende aften hos venner i går med god mat og drikke.

I dag sov jeg til kl 13. Deilig å få sovet ut litt. Litt lettere hangover kjenner jeg i skallen, men det hjalp å få i seg litt egg og bacon. Nå må man snart ta seg selv i nakken og ut og handle noen julegaver. 25% rabatt på H&M og 20% på Power med DNBs Mastercard i helgen må utnyttes. Men venter til litt utpå ettermiddagen da det forhåpentligvis ikke er så stappfullt av mennesker på kjøpesenteret.

Kvelden tilbringes i fred og fordragelighet i heimen!

God lørdag ønskes!

Back