God lørdag morgen fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God lørdag morgen fra Lillestrøm!

God morgen!
Her er dagens handel unnagjort for helga og straks er det indretjeneste.
Utpå dagen settes kursen mot OSL og deretter BGO. Midtsete hos SAS er handlet inn igjen så dette blir bra! Ha en fin en! :)

Re: God lørdag morgen fra Lillestrøm!

Utpå dagen settes kursen mot OSL og deretter BGO. Midtsete hos SAS er handlet inn igjen så dette blir bra! Ha en fin en! :)

God tur til Bergen!

OG forøvrig god morgen fra samme bygda. Lillebygda. Vann og gulrøtter i går, så her har man våknet uthvilt og frisk. Blir litt bhjemmekontorering først og så får vi se om vi skal lufte Speedbirden.

Det må uansett ryddes og handles litt før Svigers kommer på GP-fest i kveld.

Ha en ekstra fjong dag.

God dag fra Hvalstad. Her er alt dagens innkjøp gjort. Tysk hvit asparges og norsk sjøkreps kom nettopp inn døres. Så da er både forrett og hovedrett i boks. Som vanlig er lørdagskvelden TV-fri, så da slipper man bry seg om hva som skjer der. Ha en fin dag

God tur til Bergen!

OG forøvrig god morgen fra samme bygda. Lillebygda. Vann og gulrøtter i går, så her har man våknet uthvilt og frisk. Blir litt bhjemmekontorering først og så får vi se om vi skal lufte Speedbirden.

Det må uansett ryddes og handles litt før Svigers kommer på GP-fest i kveld.

Ha en ekstra fjong dag.

Tusen takk! :) God tur på vannet!

God lørdag herifra.

Popquiz på radioen med Finn Bjelke. Muligens en tur på butikken etterpå. Verdt å nevne at den stenger tidlig i dag også, og jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvorfor.

Har TV, så da blir det å følge med på en sånn låtskriverkonkurranse i kveld, og håpe den beste låten med den feteste akkordprogresjonen, fengende melodien og tetteste harmoniene vinner. Muligens uspedd litt englevinger, vindmaskiner, eller andre musikalske elementer... Hørte forøvrig på radioen at en av deltagerne har en kjole som kostet ca. 40.000 Euro. Tenker det fremhever refrenget.

Ha en god en :)

Muligens en tur på butikken etterpå. Verdt å nevne at den stenger tidlig i dag også, og jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvorfor.

Hellige ku, der reddet du meg fra en gigantisk bombe. Takk skal du ha

Popquiz på radioen med Finn Bjelke. Muligens en tur på butikken etterpå. Verdt å nevne at den stenger tidlig i dag også, og jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hvorfor.

Det var en på Twitter som forklarte det, vi feirer at det var denne helga Helge Ond kom for å være vikar for Jesus.

Forøvrig dårlig samarbeid mellom Jesus og kollegaene hans i væravdelingen (værgudene).

Her skal det ikke regne akkurat den ene timen etter at butikken stenger.

1d0fa6819f44b9678ca41353f2228bae.jpg

Last edited:

Det er for at du skal kunne nyte å sitte ute og nyte den pilsen du kjøpte inn akkurat før stengetid.

G'morgen fra 30040. Her skal man ri gjerde og erstatte plank som trenger utskifting. Så skal man teste malingsprayeren og be til Jesus (eller Helge Ond) om at den fortsatt funker. Og ikke minst be om at svigerbeistet holder seg i ro slik at jeg faktisk får gjort det jeg skal ....

Velvel, over 30 grader blir det nok uansett ...

Nei, det blir rolig passgang, da gjerdet først skal inspiseres. ;)

Hoi fra SK 269. Her er vi pushet tilbake og venter på take off... Flyplassen i Bergen er stengt for øyeblikket pga radar problemer. Så da får man satse på at de fikser feilen snart...

Back