• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Sofia

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdag fra Sofia

God lørdag fra Sofia. Her skal man ut og se på historisk stein og rosemalte hus.

Ha en god en alle med noe kulturellt på tapetet idag.

Re: God lørdag fra Sofia

God morgen fra Sandaker. Tidlig på da junior tydeligvis var ivrig på og starte dagen. Litt tidlig spør du meg. Men det betyr at jeg vel blir førstemann inn døren når Maxbo borti gata her åpner, da jeg må ut og kjøpe fancy plank til balkonggulvet. Skalldyrsaften med kona i kveld. Ha en fin dag

Ser og ut som Midtøsten-USA trafikken går langt sør i dag og vi i hovedstaden har "rappet" overflyvningene fra vår mann i Snillfjorden. EK231 til IAD passerte nettopp, og nå passerer Azerbaijan sin eksotiske A340-500 over her, hvilket jeg ikke husker kan ha sett før

4b0efb77b362200b1ae832404e78220f.jpg

God lørdagsmorgen fra en AF-lounge på ORY!

51fd893895a08e5f7685f6f2dc24b1c7.jpg

Blei ei litt merkelig rute hjem PNR-CDG, ORY-SOU-GLA...men denne ruta er mye bedre enn den første rutingen reisebyrået ville sende meg ut på, så man kan vel ikke klage da man kommer seg hjem i noenlunde minnelig tid :-)

Ha en strålende lørdag folkens!

God morgen fra Trondheim. Her er frokost igang og de siste forberedelsene til lunchbursdag til minstemann skal gjøres istand. Ha en strålende lørdag :) :)

God dag fra Bangkok. Ørlite snev av hangover i dag. Hadde en hyggelig kveld med venner på Long Table i går. Veldig bra thai crossover mat, og fint å nyte utsikten fra utendørsbaren etter middagen. Ikke helt Sirocco eller Moon Bar, men duger absolutt. Kvelden ble avsluttet med litt "bar hopping" langs Sukhumvit.

Ha en aldeles fortreffelig helg[emoji3]

http://www.longtablebangkok.com

God morgen...eller tidlig formiddag fra Snillfjord. :)

Her det skyet opphold, og enn så lenge ingen nedbør og 6 plussgrader. I dag er det skremmende lite på planen, noe engelsk fotball, tippeligaen og hjemmelagd pizza, i grunn en grei lørdag det.

Ser og ut som Midtøsten-USA trafikken går langt sør i dag og vi i hovedstaden har "rappet" overflyvningene fra vår mann i Snillfjorden. EK231 til IAD passerte nettopp, og nå passerer Azerbaijan sin eksotiske A340-500 over her, hvilket jeg ikke husker kan ha sett før

4b0efb77b362200b1ae832404e78220f.jpg

Haha, deres mann i denne bortgjemte bygda sov til en sjeldenhet såpass lenge at han neppe hadde fått de med seg uansett. Når jeg var kommet dit hen og fått fyrt opp FR24 så hadde EK231 unnagjort nesten hele turen over fastlandsnorge denne morgenen. Det verste med dette er at jeg trodde at jeg og EK231/203 hadde et fast morgenmøte hver morgen. ;) J2101 har jeg sett mange ganger, er vel den eneste A345 som hopper over her i alle fall. Dere får nyte disse eksotiske denne dagen, bare jeg får de tilbake innimellom :D

Ha en fortryllende lørdag forumister!! :D :D

Last edited:

God morgen fra Oslo nord - sommervær er ankommet - skal lufte meg litt på OSL sine sanddyner i ettermiddag også - for å se om det er noe sommernytt :)

Jan

Attachments

• 18-4-15.jpg
    18-4-15.jpg
    104 KB · Views: 122

God dag fra Gamle Oslo. Rolig helg i heimen, satser på sørge for at en Stangekylling får fin farge i ovnen og om våren passer det godt asparges og rosévin til, vil jeg tro.

Trådstarter skal se på historisk stein, det finnes jo andre ting å se på også i Sofia ^_^ Og så har de billig Zagorka. :drink:drink:drink

Ha en fin-fin helg!

Back