• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra skibåten til Sauda!

petter380

Powder hound
Medlem
God lørdag fra skibåten til Sauda!

Digger å ta båt i ca. 2 timer til skibakken; ufattelig mye mer behagelig enn bil/buss. Eneste som slår dette er helikopter, men det skjer dessverre ikke så ofte [emoji12]

God (ski) dag alle!

Re: God lørdag fra skibåten til Sauda!

God lørdag ja. Håper mange i Oslo har tatt skidag(er) så det blir stille og rolig på jobb idag, da man ikke kom i seng til noe spesiell fornuftig tid igår

Hallo! Skidag i Bodø også, men jeg slipper unna med en gåtur på ca 200 meter, og så er jeg inne i løypenettet :D

Først litt frokost, så blir det ski og moro resten av lørdagen :)

Morn frå Trondheim. Her er frukost ferdig og det er dr. McStuffins på TV.... Dagen starta litt vel tidleg, og snart er det jobb. Trur ikkje det blir så lang dag der som planlagt.

Opp og hopp!

God morgen fra Sola!

Da var man klar for atter 2 x 12 timer skift i helgen! :wow: Men i det minste så er det godlukt i lufta, Jet A-fuel! :)Kan og legge til at det ser ut til å bli en værmessig gudd dag for å spotte fly. Utvalget og avgangene er dog begrenset på en lørdag!

Ha en fin en forumister! :)

Flott morgen i Oslo nord - + 1 grad og grått - bedre en regn som i går. I kveld blir rocke konsert :)

Ha en god helg.

Jan

God morgen fra London. Reparere, repetere etc, men først litt frokost for og ta knekken på skallebanken.

Forresten stilig lys på vei ned til LHR i går
f4ea7cf6632a7f45aab1a5ab318d9bd3.jpg

Skibotn er et fint sted, ski er fæle greier, også på TV. Nuvel - her i Gamle Oslo er det litt snø på bakken, men det tåles. Rolig dag i heimen før det blir et par øller på byen etter kvart.

Så får jeg ta en telefon og si at jeg dessverre ikke blir med til Hellas i år, klarer rett og slett ikke å finne motivasjon til å reise charter til en gresk øy, sitte å glane på andre charterturister, spise medioker og halvdyr mat og uspennende drikke.

Ha en fin-fin lørdag, i Skibotn eller andre steder !

Så får jeg ta en telefon og si at jeg dessverre ikke blir med til Hellas i år, klarer rett og slett ikke å finne motivasjon til å reise charter til en gresk øy, sitte å glane på andre charterturister, spise medioker og halvdyr mat og uspennende drikke.
!

Det var da voldsomt. Jeg drømmer om de greske øyer hver dag, vekk fra dette drittlandet.

Last edited:

G'mooorgen! Her blir det straks kjørertur frem og tilbake til SC. Litt greier som må fikses for Svigers. Så blir det å raide Kroger og forberede seg til neste ukes sne-og isstorm. Here we go again ....

God lørdag fra et solfyllt Bergen. Her er det rene vårstemningen i luften, og halve byen er på Fløyen. Ingen store planer for dagen, annet enn å se et par fotballkamper. Fikk et brev fra SAS i dag der det sto Pandion på forsiden, så det er mye som tyder på at jeg nå offisielt reiser alt for mye...

God lørdag fra et solfyllt Bergen. Her er det rene vårstemningen i luften, og halve byen er på Fløyen. Ingen store planer for dagen, annet enn å se et par fotballkamper. Fikk et brev fra SAS i dag der det sto Pandion på forsiden, så det er mye som tyder på at jeg nå offisielt reiser alt for mye...

God lørdag fra en nordlig bydel i Bergen. Gratulerer med Pandion, Hickok :-) Spennende å se om du opplever noen forskjell i reiseopplevelsene fremover.
For øvrig ikke de store planene her, bortsett fra masteroppgave. Heldigvis har bookingfingeren fått kjørt seg og mars måned blir solid på reisefronten.

Ha en strålende dag, forumister!

God ettermiddag fra et varmt og tåkete østland. Værmeldingen sa at det skulle være fint på fjellet i dag, og det var det. Skyfri himmel, -3C og vindstille på Norefjell - helt fantastiskkanonbra! Ha en fin helg!

God lørdag fra kjølige Orlando. Sitter på Village Inn og gafler i meg usunn lunch. Skjønte ikke at en bunke pannekaker var inkludert i retten jeg bestilte. Har akkurat vært en tur med airboat og skal se om jeg gidder en tur til Magic Kingdom idag. Kjølig luft, men solen varmer godt.

Ha en god en alle som vet å kose seg i solveggen.

Skirapport fra Bodø: Knakk staven etter 4 km. Ukult.

Var faktisk en del som hadde dratt på ferie virket det som, var noe roligere på jobb enn vanlig lørdag. Ramlet forøvrig over storfilmen The Final Countdown på Netflix. Et moderne (80-talls) hangarskip reiser i tid og ender opp i Pearl Harbour i 1941. Dogfights mellom F14 og Zero.

Back