God lørdag fra Singepore

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Singepore

Mornings fra Singapore. Overskyet i dag, men regner med det blir shorts og kortermet for det. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Singepore

God morgen fra SVG

Her man på vei til FRA og AMS. På FRA satses det på et lite toppmøte, før man flyr videre for et litt lengre Flyprat-treff.

Alt for tidlig opp i morges, men planlegger å kompensere for det i morgen :p

Ha en fin helg forumister :)

God morgen fra LH-ett eller annet til Frankfurt. Elefanten er uthvilt og klar for toppmøte!

Så det er bare på holde på Colaen!!!

La meg gjette: to fyrer flyr i en bue rundt målet. I hver sin retning. Med hver sin allianse. For å unngå en direkte flight. Før de møtes og drikker brus og spikker tresko?

Vill gjetting ;)

Ha en fin dag.

God morgen fra Sola!

Her har man vært en stund på jobb, så da er det bare å stålsette seg for heile 12 timar. Det er så som ungdommen likar! :p

Kan ikke skryte på meg at det var fristende å stå opp i morges. Men må man, så må man. Bare to uker til før det er en ukes "langhelg" igjen! :)

Fnate, jeg tror du er inne på noe der ja!

God morgen fra LH-ett eller annet til Frankfurt. Elefanten er uthvilt og klar for toppmøte!

La meg gjette: to fyrer flyr i en bue rundt målet. I hver sin retning. Med hver sin allianse. For å unngå en direkte flight. Før de møtes og drikker brus og spikker tresko?

Vill gjetting ;)

Ha en fin dag.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra nord i Groruddalen ( Oslo nord) - det snør og det har det gjort siden i går ettermiddag - nok snø på veiene og sikker bra i marka også :)

Bruker dagen til teste Oslo`s beste radiokommunikasjon på Tetra bærer - slik som AVINOR benytter seg av. Dekningsprøver på Oslo veier, grenser til Asker/bærum - Follo og Gardermoen i nord/øst - så får vi et resultat som dekker "beste radiokommunikasjon" :(

Ha en flott helg folkens.

Jan

God morgen fra Snillfjord! :)

Såvidt oppe her i huset, ble en lengre ''avtale'' med senga i dag og sov til 09.00. Ellers kan en melde om skyet, lite vind og ca -5 grader nå. Frokosten står for døra sammen med en kopp varm drikke og har ellers ingen planer egentlig. De store nyhetene er vel at TRD får storfint besøk i morgen av en AN-124 som lander rundt 11.20 i morgen...#spennende. Skulle nok vært der da. :(

Legger ved en link til adressa.no sin sak om morgendagens besøk på Værnes:

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article10572652.ece

Og med det får alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

Vill gjetting ;)

Ha en fin dag.
Pga kort Connection og misforståelse i valg kantine så ble det ikke noe toppmøte i dag :(

Hehe. Har ikke planer om å spikke tresko, men cola blir det nok :p

Men Flyprat-treff ble det uansett her på FRA, da man traff på Barca som var på samme maskin ned fra SVG.
Han er på tur rundt i Nord-Europa, både i lufta, på bakken og under vann :8:

God lørdag fra Sarpsborg.

Her laver det ned og snør sidelengs for øyeblikket. Sjelden det er snøstorm i Østfold, men det er den dagen i dag. Får håpe folk som skal ut i trafikken tar det med ro.

God dag fra nokså nedsnødde strøk av landet. Etter tre dager med sofakontor er det på tide å komme seg ut for å handle noe kjøtt og vin. Blir sur hvis de ikke har lam på Meny. Ellers følger jeg nok ikke innbyggerne i Grong, som ifølge TV2 hver seg drikker litervis av "Falling Feather" i året. Det finnes da andre ting i verden.

Fin lørdag ønskes. Som vanlig med en spesiell omtanke for de som må feire lørdagen uten for Kongerikets grenser. :cool:

Vill gjetting ;)

Mens de nynner 'You're in the army now' ... jupp, er med på den. :p

G'morgen !! Da var man i god lørdagstradisjon ferdig med Biscuit Barn-frokosten, og er i gang med kaffekopp nummer to. Av en eller annen uforståelig grunn viser ikke Fox Blackburn-Swansea, så da får man surmule litt.

Siden solen skinner, kommer endelig den solkraftdrevne mekanikeren for å innstallere motor og solpanel på den nye porten. Da blir det vel endelig slutt på 'Can you open the gate for me, dear?'

Hepp fra Fairmont YVR Airport Hotel. Synd at jeg ikke får være her i dagslys, da det er formidabel utsikt til samtlige rullebaner. YXS, med dertil videre bussing ut i fjellene, venter om litt under 2 timer - det blir mega spennende!

Hvor mye snø har egentlig kommet i lavlandet i Oslo de siste dagene? Nyt det!

Back