God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

Mornings fra Sandaker. Her sitter arvingen og jeg og ser på Sauen Shaun mens kona er på vei ut døra for et utdrikkningslag i oljenedtursbyen. Men andre ord er det gutta som styrer hjemme frem til i morgen kveld. En tur til Lillestrøm for fly og kraftfôr. Arvingen er jo snart to så greit og etterhvert vise han litt av livets skyggesteder. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Sandaker

God morgen fra verdens navle hvor det skal skje noe i en casa i dag... Men før det er det litt handling og indretjeneste som må gjøres. Men først kaffe. Ønsker alle en fin lørdag!

Glad lørdag formiddag! Nå venter en treningsøkt før ettermiddagens utflukt til Lillestrøm - et stenkast fra hvor jeg kom til verden for 47 år og 10 måneder siden i dag. Ha en flott lørdag!

God morgon från GOT!

Sovit som en sten i mina nya säng så nu blir det frukost och strax avfärd mot Lilleström. Solen skiner så det blir nog en rätt varm dag i bilen

Da sitter man på SVG og venter på å fly til New york EWR via OSL for en rask tur til Merica.
Så blir ingen tur til Lillestrøm på meg i kveld desverre.

God morgen fra tiggerstaden. Fikk muligens levert inn selvangivelsen elektronisk for første gang sent igår, ikke godt å si om det faktisk er levert da hva som skulle inngå er uklart og bruksveiledning ikke stemmer med hva som faktisk oppleves... litt som servering på SAS Pluss altså. Nå er restskatt beregnet og jeg lurer svært på om det ikke er mulig å få noen Eurobonuspoeng ut av å betale inn såpass mye. Om man betaler inn innen månedsskiftet slipper man jo over ett år med renter og kan legge inn 97 kroners rabatt. Det er jo som å ta NSB istedenfor Flytoget, om det ikke er gode praktiske grunner så tar man det billigste alternativet.

Så er det en tur på gamle tufter i ettermiddag. Har faktisk bodd oppi der før og til og med i det som antagelig er norges eneste hus hvor de har testet napalm. Det var ikke mens jeg bodde der, men har sett bilder av når de klarte sette fyr på den ene veggen med napalm. Så jeg er vant med at dette er et område hvor de tester og gjør mye rart så jeg skal passe på at ikke noe prøver å lure noe uønskede ingredienser i drikke som jeg inntar, nervegift for eksempel som visst er særdeles populært i innta halvlitersvis av i mange etablissementer i tettstedets røffere strøk. Hjernegiften så ut til å hjelpe innbyggerne med å være entusiastiske over at en gjeng voksne sprang frem og tilbake på et jorde og sparket på en lærkule. Det er jo ellers ikke så enkelt å få til uten at man har foreldre som er søskenbarn.

Ha en god en alle som skal besøke mindre piviligerte strøk og riste på hodet av infødtes merkelige kultur.

God morgen fra Lillestrøm... Joda Robert , lærkulens hjemby... Nære naboer var for 50 år siden landslagsspillere da de hadde kun Lillestrømfolk på laget.
Spilte fotball på løkka med min nærmeste nabo.. Tom L...

Jeg var den absolutt dårligste av alle.:( Kanskje derfor er interessen så liten/null at jeg var sist på Åråsen i 1964 :D

Gleder meg til 1503:D

Da ble det gratis opgradering til SAS pluss til new york dette er andre forsøk på å teste nye GO på Longhoul uten "hell"

God formiddag fra Nittedal.

Akkurat tilbake fra Berger, men ikke jobb denne gangen. Men kun kvittet seg med litt avfall. Var tildels lange køer, og det sammen med middelaldrede menn med tilhenger var det tidvis litt artig å observere....

Fått unna noen små jobb kriser, hvorav de 20 tonn med laks som plutselig ikke kom seg lenger enn Puttgarden i natt var av den virkelig kjipe sorten. Nå har TLV's finest fått omrokert seg og Franz hos MAN i Tyskland har skrudd nok på bilen til at de er på vei i igjen og vi har gode muligheter til å komme frem til kunde før vi snakker rakfisk.

Blir dessverre ingen tur til Lillestrøms beste italienske i dag, da man heller må dra frem dressen og skaffe litt bomull for øra slik at man overlever gamle tanters taler og sanger med dårlig rim i dagens konfirmasjon.
Gjorde et forsøk på at hvis vi var litt kjappe med maten der, så kunne jeg akkurat rekke dagens event, men av en eller annen merkelig årsak så mente fruen at 45 minutter i konfirmasjon var litt kort... kan da ikke skjønne hva hun mener....
Får se hvor sent det blir om man forsøker å stikke innom litt senere.

Ønsker alle en trivelig lørdag og lykke til kl 15.03 :)

S

Ayabalahbaroum .... Dette med at anbudsfly MÅ gå før hanen galer er en uting. Og kun åtte av oss trosset morgensolen for å fly fra Mosjøen ved sekstiden. Kan jeg anbefale en direktemaskin Mosjøen-Oslo ved ettiden med direkte forbindelse til NSB til Lillestrøm?

På den annen side, så kan man strekke seg ut litt og ta en lur før galskapen starter.

Er ikkje berre anbudsrutene som går fælt tidleg... Det var vel fem eller seks fly med pushback 0600 frå TRD. Anbudsfly og sydenfly... Eit hopp igjen, så er vi på Malta. Sjå-seg-rundt i morgon, masse GoT-ting å sjå på. Så konferanse. Skal legge inn litt tid på puta og, har vore litt mange daga med ca 4 t soving no...

Ha ein bra dag, folkens! Ombord her snakkar dei rart!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Juhu, da var setet jeg opprinnelig booket i Pluss på SAS ledig igjen så jeg kan flytte tilbake fra bulkhead. Kan ikke tro SAS prøver seg på å degradere meg 2 ganger på samme flight. Da var dagen reddet.

God lördag från guldloungen på OSL. Här är det mellanlandning på väg till Berlin.

Det ska handlas Firkløver, Peanøttkubbe och Kvikk Lunsj till höga priser innan avresa.

God lørdag fra SAS-lounge på Arlanda. Her har de fått nye automatiske porter inn til loungen som skaper litt problemer for de som vil inn. God underholdning å se på.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Hoy lørdag fra SVG. Sitter på Ureist å nyter en kald en før turen går videre. Next stop OSL.
Ha en super lørdag :)

God morgen fra Lillestrøm. Koselig kveld igår med masse mat og Lost in Translation på storskjermen. Masse vin også, så klart, hence "god morgen" kl 13.30

Egentlig er det vel bare å hive seg igjennom dusjen og få på seg finstasen.

Fly&Brunch venter, og vorspielet begynner kl 15.02

Ha en fin en

Go kveld fra Sydney - den verste jetlaggen begynner å slippe taket, i dag var det hotellbytte fra Hilton i sentrum til noe litt mer usentralt, men likevel sentralt fergetur nord for sentrum. Likevel så er fergetidene håpløse greier med bare timesfrekvens i helgene og halvtimesfrekvens på hverdadger. Og det bare 10 minutter nord for Circular Quay. Jaja fikk nå tatt en runde i den botaniske hagen i dag og sett lysshowet fra sentrumskjernen pga Vivid festivalen. Ha en bedre dag dere som har sjekket rutetabellene på forhånd. :)

God dag fra NSB retning Lillestrøm. Ute i litt god tid, så ser frem til å rekke vorspiel kl 15.02

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back