God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

God morgen fra Sandaker. Her har arvingen alt spist sin første frokost, men jeg har dunket nedpå en ristretto og fyrt opp noe barne-TV så jeg kan sitte i sofaen og sløve litt. En tur til Strøm-Larsen står på programmet, da jeg føler en T-bone på grillen er hva som trengs i kveld. Ha en fin dag

Last edited:
Re: God lørdag fra Sandaker

Glad morgen fra Ris. Klar for en ristretto her også før det blir en treningsøkt på morgenkvisten. Ellers ikke mange planene for denne lørdagen - kan vel begynne å glede meg til neste lørdags utflukt til Lillestrøm...

God lørdagsmorgen fra OSL. Fortsatt streik og matpakke-poser lagt frem i SAS-loungen. Turen i dag går til London.

Ønsker alle en strålende dag!

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

God lørdag fra OSL. Fint vær og turen går til Praha. Meldes om sommerlige temperaturer der. Ikke så god morgen kanskje for Novairs reisende som har fly med teknisk, Titan som har problemer. Nettopp utdeling av matbonger og ny info kl 13

God morgen fra Oslo nord - kanskje det blir mat på dere reisende i dag - hotelstreiken er avsluttet og folk kan få både rom og mat :)

Ha en flott dag videre om du skal være hjemme eller skal på en reise :(

Jan

Morn fra Kiel. Tidlig oppe en lørdag men her skal man på kurs for å lære kitesurfing. Satser på solide våtdrakter da det ikke er sommer helt enda

God formiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, sola prøver seg men det er helt ok uansett. Ganske grei temperatur er det også. Ble noe sent i natt, men oppe er man og klar til dyst, skjønt det ikke skjer all verden i dag og godt er det. Skal nok bare sparke i gang vaskemaskinen som har noe jobb å få unna. Ellers burde jeg kanskje få raket plenen og tatt en tur oppi nærmeste trimkasse.

Foruten det rundes dagen av med noen fotballkamper og kanskje en film på tv. Men først, som i alle hjem...frokost. Ha en fortreffelig lørdag! :)

Ååååhhh.... digg å vokne opp med mindre sandpapir på øynene enn dagen før, for en gangs skyld. Kjenne at knollen er klarere og verden lysere.

Så nå tror jeg rett og slett at jeg skal koke meg et egg og ta enda en kopp kaffe. Så skal jeg begynne å pakke litt til morgendagens Dubai-tur, hvor jeg har rukket sikre meg en hel fridag på mandag. Trrrrrrr-tssssjjjjj

Elefanten bare kuker rundt og maser om det nye BA sølvkortet han har fått seg.

Ha en tilsvarende fin dag

G'morgen. Grått og trist ute. Nå skal frokost inntas før man setter kursen mot lokalflyplassen og forhåpendtligvis en MD90 til Boston. Registrerer at flyplassjefen nettopp har fått sparken av borgermesteren pga de legendariske ventetidene i sikkerhetskontrollen. Negerjustis....? Men jeg har TSA Pre ... :up:

God lørdag fra tiggerstaden. Har vært en tur nedom fjorden for å se på alle konkurransene de har denne helgen. Selv NM i "fiskesprett" klarte ikke helt vekke min interesse. Og samtidig så sier min nye mobil takk for seg. Samsung S7 Edge holdt ikke engang ut 2 uker så den fikk bare en eneste tur til utlandet. Og den forrige mobilen døde helt etter turen til Laos så nå er jeg helt mobilløs.

Ha en god en alle som prøver seg på en mobilfri helg.

MD90 utgikk, så det ble Spirit A319 istedet. Nå venter en BBJ ..

425629749a147e345fa00e0f4f3b565c.jpg

Back