God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

God morgen fra Sandaker. Sol og blå himmel. Ørlite redusert da gårsdagen var hyggelig og både aspargesen og sjøkrepsen måtte jo matches med noe godt i glassene. Så da er det greit med Netflix som barnevakt i morgentimene. Et sjåføroppdrag i ettermiddag, ellers få planer. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Sandaker

God morgen fra OSL og SAS loungen. Straks pinsetur til Gdansk via CPH. Ønsker alle forumister en riktig fin dag og langhelg! ☺

God morgen, også her sitter man med en kaffe i SAS loungen på Gardermoen, vurderer sterkt et glass med prosenter i. Avgang Malaga om en time.

Ha en flotters dag

Grumpf fra studentbyen. Passe trøtt og overhodet ikke klar for 6-7 timer i matbutikk men man blir vel ferdig med det også så

God morgen fra Oslo nord - sliten etter mye ombookninger og forsinkelser i går - men har jo Pinsen til å slappe av og kanskje blir noen foto også.

Ha en flott helg videre.

Jan

God morgen fra Senator Lounge i VIE... Her går turen snart videre til ARN.

God formiddag fra SAS loungen på OSL! Dagens reisemål er København med smørrebrød, snaps og måske en bajer eller to på menyen. Litt sprell i kveld og retur i morgen ettermiddag.

Ønsker alle en strålende dag!

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

God lørdag fra Flytog... eh... NSB på vei til Gardermoen. Skal selvsagt fly med den eneste alliansen jeg ikke har lounge-status hos. Og så er det meldt regn for hele oppholdet i Borat-land. Så dette kan bare bli en strålende helg.

Ha en god en alle som holder seg unna land hvor det blir advart mot å nevne Borat.

Og så streiket bagasjesystemet slik at det er kaos i innsjekkingsområdet. Norwegian har den lengste køen som går gjennom hele bygget

God lørdag fra OSL. Etter en noe frustrerende start på reisen med buss for Flytog mellom Drammen og Skøyen og kaos i avgangshallen pga feil med bagasjesystemet har jeg funnet roen i OSL lounge før kursen settes mot Dubai om et par timer.

Emirates var heldigvis ikke hardt rammet av bagasjekaoset. Måtte levere bagasjen i en skranke i helt i enden av avgangshallen, men Emirates hadde egen skranke der det overhodet ikke var kø, så det var null stress. Veldig glad jeg ikke måtte stå i køen til Norwegian...

G'morgen fra vestsørøst. Her stresser man ned etter nattens søvn med en kaffe før man går løs på neste økt av helgevakta. Men først ned til Biscuit Barn for å hente litt frokost.

Emirates var heldigvis ikke hardt rammet av bagasjekaoset. Måtte levere bagasjen i en skranke i helt i enden av avgangshallen, men Emirates hadde egen skranke der det overhodet ikke var kø, så det var null stress. Veldig glad jeg ikke måtte stå i køen til Norwegian...

Selskapene det borte er på et separat bagasjesystem, så da var de trolig ikke rammet. Når OSL utvidet den veien for endel år siden ble det laget et nytt separat bagasjesystem for dette. Ditto med utvidelsen nå vil nye sentralbygg vest få eget bagasjesystem, riktignok med mulighet for transfer mellom de forskjellige systemene

God dag fra Melhus, rolige dager før noen gule og svarte skal sendes fra Trøndelag i skam til en tog-stasjon litt sør for OSL på mandag :-) Jeg foretrekker Norwegian foran SAS men ser på mine 10 neste flyvninger i mai/juni og flere av dem er med SAS. 3 Norwegian og 7 med SAS. 2 med CRJ900 og 8 med 737-700/800. De fleste mellom TRD og OSL men også 2 mellom OSL og SVG.

Yo fra Boston, i en forstad hvor flyene flyr rett over nå på morgenen. Helt greit å våkne til en B777 fra BA retning LHR! 23 grader og sol, oh yes!

God lørdag fra Flytog... eh... NSB på vei til Gardermoen. Skal selvsagt fly med den eneste alliansen jeg ikke har lounge-status hos. Og så er det meldt regn for hele oppholdet i Borat-land. Så dette kan bare bli en strålende helg.

Ha en god en alle som holder seg unna land hvor det blir advart mot å nevne Borat.

God tur til Boratland og post gjerne en tripreport om du har tid - det er jo et land som ikke er blant de mest besøkte her på forumet. Aeroflot er helt kurant (antar det er selskapet ut i fra signaturen din). Og billige er dem som regel også til de landa.

God ettermiddag fra en lesesal i Oslo. Masteroppgaven skal selvfølgelig prokastineres i dag også. Neida - jeg ser faktisk et lys i enden av tunnelen og det er fantastisk. Gleder meg bare til å bli ferdig og bare levere og har jo en langtur å se frem til også. Dagen etter levering stikker jeg til Sydney for en uke, men hadde jo selvsagt helt glemt at det er vinter der nå. :stir Men flyturen er heldigvis foran i bussen takket være Qatar sitt salg i januar, som jeg klokelig benyttet meg av. De solgte Sydney for 13k og det er vel en helt grei pris FORAN i bussen hele veien dit.

ARN-HKG, tipper det er ca. 40-50 % belegg på dagens flyving. Kan velge og vrake i tomme to og firesetere. Ingen barn i sikte 👍

God ettermiddag fra Lillestrøm.

I kveld er det tapas på gang for den gamle vennegjengen. Fnate er hyper, ettersom mamma'n hans kommer. Hun tilbød også å lage all tapasen, mot at jeg kjøpte inn. Det er i teorien et bargain. Selv om vi begge vet at det bare er i teorien. Hun var jo tross alt mamman hans, så vi vet at når "hun skal gjøre det", betyr det at "hun skal fortelle hva vi andre skal gjøre, så vi ikke kjeder oss". :)

Men vennereunion er vennereunion.

Får komme meg i dusjen og reise ut og hente folket.

Ha en fin en

God tur til Boratland og post gjerne en tripreport om du har tid - det er jo et land som ikke er blant de mest besøkte her på forumet.
Sorry, må prioritere andre reiserelaterte aktiviteter så jeg tror ikke det blir stort denne gangen.

Hmm... må jo ty til Diners når jeg flyr med den eneste alliansen jeg ikke har lounge-status i. Her på SVO er det visst 10 lounger Diners slipper meg inn i og 4-5 i holdbar avgang til gaten jeg antagelig skal bruke i natt. Gikk for "all star", men er ikke et overbevist om at jeg har valgt optimalt. De har jo ikke mojito-schweppers. :old

God aften fra Kiev. Dessverre en regndag i dag, så da blir det mye innetid - men det er helt kurant med god og tilpasset litteratur og velfungerende internett. Greit å få sove litt, ettersom jeg var hjemme først ved 05-tiden i dag. Fort gjort når en gin tonic koster 23 kroner... Denne mannen er snart 50, men oppføer seg som en 42-åring.. Ikkje bra... Nå straks ut for en bra middag. Ha en fin-fin lørdag!

Back