• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

Mornings fra de øvre lag av bydel Sagene. Mørkt er det, og kan konstatere -2,5 grad. Tidlig på, da små djevler ikke skiller mellom helg og ukedag. Vel, bare vent om 15 år, da skal jeg ta igjen :stir: I mens får jeg kjøre på med espresso
Blir vel noe ski på TVen etterhvert, men først får Netflix med Timmy, Thomas Toget og Brannmann Sam være løsningen. Julegrøt og forhåpentligvis noe tilbehør hos noen venner etterpå. [emoji483]
Ha en fin dag

Last edited:
Re: God lørdag fra Sandaker

God lørdag fra senga. Her ligger man og slapper av med radioen som selskap. Julebord i går som gikk edruelig for seg for min del, da jeg ikke var helt i form. Fortsatt ikke helt der enda, sov heller ikke optimalt denne natta så trøtt er man. Uansett det går utmerket fint å være edru på julebord. Koste meg bra selv med Munkholm juleøl. :)

Endelig er dagen her for å teste ny C kabin til HKG, fikk booket to billetter med amex CT. Dette blir knall! Nei, stopp en halv. Jeg måtte jo avbestille den billetten fordi jeg måtte på havet. Stopp en gang til, er boring forsinket sier du? Så istedet for en førjulstur til hkg får jeg lov til å tilbringe juleaften offshore? Takk for den du. [emoji35]

God morgen fra Klepp. Her har det vert frost i natt og litt glatt ute. Det fikk minstejenta erfare da hun halv åtte i Norges skulle på Coop for å få fatt i noe koder for forhånds salg av Justin Bieber billetter.
Vell, no er frokost inklusive varm kakao inntatt og en gjør seg klar for handling. Det skal kjøpes, transporteres og montere hvite varer.
Ha en flott lørdag :)

God formiddag fra Stavanger!
Oljå har jeg ikke sett noe til, men det er da faktisk et lite gløtt av sol der borte?
Gleder meg til to restauranrmåltider her borte. Hadde nydelig asiatisk igår kveld og satser på noe italiensk til lunch og kanskje litt franskinspirert til middag. Noe godt i glasset blir det nok også :)
Ha en kulinarisk weekend!

Last edited:

God lørdag herfra. Frokost fortært, Finn Bjelke stiller musikkspørsmål på radioen og vaskemaskinen jobber utpå badet. Utpå ettermiddagen går turen retning hovedstaden for å tilbringe enda en dag sammen med de man jobber sammen med hver dag ellers. Julebord kaller de det visst :drink

Ha en god lørdag :)

God formiddag fra Lillestrøm. Langt julebord på EIK i går. Søren altså, jeg sliter mer og mer med sånn jålemat. Gravlaksen med eple og noe sausegreier var faktisk det beste de serverte. Til og med desserten hadde de spoilet med å legge isen på risgrøt.

Vinen var derimot god, så jeg sullet med den.

I dag blir det å få seg en tur i skogen, tenker jeg.

God formiddag - har vært en tur i skogen. Nydelig vintervær, savner snøen, men hard og fint å gå tur hvertfall. Nå kaffe m.m. Have a good one!

God lørdag fra flybussen på vei til Hong Kong International. Toget fra Kina var forsinket så lysshow var over da jeg kom ned til klokketårnet ved havna.

Det var deilig med en svømmetur ute igår kveld. Har ikke sjekket bassengstatus for hotellet, men tipper det uansett blir for seint nå.

Ha en god en alle som allerede har kommet seg gjennom helgens program.

Ha en god en alle som allerede har kommet seg gjennom helgens program.

Nei her har vi akkurat startet ... :p

Her vestsørøstpå har solen akkurat trengt gjennom tåka. Nok en dag med temperaturer godt oppå tyvetallet, så det betyr bading av bikkja med hudsykdom.

Fikk mosjonert kredittkortet godt på morgenkvisten .. både PS4 og Ipad Air (julegaver) er innkjøpt, så da blir det mange UA-miles på far .... Og dermed var vi ferdig med årets julegaver .... tror jeg.

Ellers skal det gjøres lite i dag - muligens en runde med Deere'n ... gresset gror fortsatt.

God lørdag fra Melhus, ingen flyvninger de neste månedene med mindre jeg på kort varsel tar en spontan spottertur ned til OSL.

Back