God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

Mornings. Det "fine" med og ha småbarn er at man også i helgene kan få stå opp før klokken 06. Vel vel, etterpå blir det hjem til en kamerat for brygging av øl til guttas julebord. Men jobb er og skaffe grillmat fra Strøm-Larsen og å hjelpe han med og bli kvitt deler av lageret med øl fra tidligere. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Sandaker

Morn frå Trondheim. Er oppe i same ærend. Usikker på om det er særleg "fint". Blir førebuing til besøk, barnebursdag i morgon og jobb på det manglende badet.

Ha ein bra dag!

God lørdag - denne gang fra Best Western Grand Kowloon - Ritz Carlton ville nok i lengden ha slått meg konkurs så greit å jekke seg ned et par hakk. Men burde jeg få bange anelser når det sto shared with og det stod et navn der? Jeg har da ikke bestilt rom for å dele med noen. Og dette er ikke noe lugubert tilfeldig asiatisk hotell men en vestlig kjede... Får bare håpe og tro det beste hvis ikke kan det godt hende jeg må bytte hotell igjen - det verste er jo at det er prepaid rate igjennom Expedia. Noen som vet om dette er vanlig praksis - i Norge bestiller man jo rommet og ikke senga og jeg tolker det som om jeg har bestilt rommet.

Ha en fin dag med eller uten hotelloverraskelser...

God lørdag - denne gang fra Best Western Grand Kowloon - Ritz Carlton ville nok i lengden ha slått meg konkurs så greit å jekke seg ned et par hakk. Men burde jeg få bange anelser når det sto shared with og det stod et navn der? Jeg har da ikke bestilt rom for å dele med noen. Og dette er ikke noe lugubert tilfeldig asiatisk hotell men en vestlig kjede... Får bare håpe og tro det beste hvis ikke kan det godt hende jeg må bytte hotell igjen - det verste er jo at det er prepaid rate igjennom Expedia. Noen som vet om dette er vanlig praksis - i Norge bestiller man jo rommet og ikke senga og jeg tolker det som om jeg har bestilt rommet.

Ha en fin dag med eller uten hotelloverraskelser...

Høres rart ut, jeg gjorde et tilfeldig søk på hotellet og da sto det hvertfall ikke noe om delte rom... Men om du allerede er på hotellet, kan du ikke bare spørre?

Grynt. Stilte vekkerklokka på feil modus så våknet til fæl pip-pip og ikke behagelig musikk. Mørkt er det ute også

God lørdag fra Tondheim #2
Kaffen i koppen og straks frokost. Dagen tilbringes ute med kidsa og venner, på Haukvatnet , for de som er lokalkjent ;)
I kveld ligger det an til noe rødvin tror jeg :D

Ha en fin lørdag:) :) :)

Høres rart ut, jeg gjorde et tilfeldig søk på hotellet og da sto det hvertfall ikke noe om delte rom... Men om du allerede er på hotellet, kan du ikke bare spørre?

Joda kanskje det. Hvis ikke får jeg også krangle med Expedia i etterkant uansett - Ritz Carlton kan anbefales om man ha penger til det. For min del har jeg ikke evig med penger så ble med en natt ja. Absolutt alt av personale jeg møtte på der var høflige og lurte på hva mer de kunne gjøre. Alt fra bartenderen i skybaren - dette må være verdens dyreste halvliter btw til resepsjonisten. Glem Oslopriser på den skybaren der koster halvliteren 165 HKD tror jeg. :spin Men utsikten er flott. Drakk selvsagt masse gratis alkohol i loungen også.

God morgen fra Scandic Gardermoen.
Ingen flyvning i dag, så veggpryden Scandic har hengt opp blir nok eneste flyet jeg ser i dag. Klar for en dag med konferanse :-)
37847ad11a65bb993a94c8b1da6e0813.jpg

God dag fra Gamle Oslo. Verken Strøm eller Larsen på meg i dag heller, ettersom jeg har fersk ytrefilet av rein i kjøleskapet. Ellers få planer for dagen og helga - nok med tre arrangementer på rad tidligere i uka som innbefattet slitsomme aktiviteter som drikking. Ha en fin-fin lørdag!

God morgen fra Stavanger. Storfrokost med hele familien unnagjort. Om en stund går turen til idrettshallen hvor eldstejenta skal spille håndballkamp mens far blir supporter på tribunen. Senere blir det nok en tur til Kvadrat kjøpesenter for å knaske litt lunsj.
Kvelden blir av det rolige slaget, henslengt i godstolen foran TV'en.

Ha en flotters dag:)

God ettermiddag fra SVG

Her skal man snart boarde LH875, som dessverre er siste LH-flight herifra, for nå i hvert fall. Synd men slik er det bare når oljå sliter.

I FRA er det videre med AC877 til YYZ, før man skal videre til YVR på mandag. I drømmefly etter planen.
Skal bli godt med ferie!

Ha en fin dag forumister, om det er på Strøm, Larsen eller Kvadrat :)

Ahhhh, deilig lørdag.

Utrolig nok sovet 10 timer i strekk, og nå er det klart for noen timer på sofaen med engelsk fotball! Må innrømme at de lørdagene kona er på jobb er behagelig.. hehe. :)

Familieselskap i morgen her også, men siden vi bor i provinsen og ikke i nærheten av Strøm Larsen, så nøyer vi oss med en taco-buffet...

Oslo igjen mandag og tirsdag, før årets (?) siste Maltatur uken etter. Skal da få flydd litt før jul! Har igjen en langhelg i HK og Macau før nissen kommer. :)

Nyt helgen folkens!

Kim

God grytidig lørdag fra Seattle. Sov godt i eget avlukke hos BA på vei inn så jeg er oppe før solen her. Skal på en prøvesmaketur på markedet etter at frokostpersonalet våkner her og skal passe meg for flyvende fisk. Med fotoforbud og ingen kollektivtrafikk for å komme dit blir Boeing droppet.

Ha en god en alle som befinner seg på en av verdens mange vestkyster.

Trallabom fra Lillestrøm...

Har vært ute og spist frokost (for meg. Sen lunch for andre). Litt tustete når du er ferdig med frokosten, og betjeningen sier - "ha en fortsatt fin kveld, da"

- "uhmmm..."

Ja, ja... dere får ha en fortsatt fin kveld da.

G'morgen fra vestsørøst! Siste dag med niesebesøk og hun må kjøres til flyplassen i ettermiddag. Så da blir det kanskje en time på taket med kameraet..
Skyet og mildt .. Ferdig med frokost og WH-Chelsea .. Sløvedag, så tar kanskje en kamp til.

Regner med LN-MOW kommer med bilder til oss snart da? ;-)

God aften fra det Sørlandske. Her har dagen vært tilbragt på fotballturnering med junior. Nå er roen funnet. Jägeren er i glasset og sannelig har jeg ikke funnet meg en øl også. I morgen skal det soves lenge!

Husk at det er overgang til vintertid i natt folkens!!

Back