• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

God morgen fra Sandaker. Tåke her i morgentimene. Litt pakking og frokost før arvingen skal dumpes hos de gamle da både mor og far skal i utdrikkningslag. Selv skal jeg bidra til og sørge for at brodern skal lide litt. [emoji48][emoji482]

Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Sandaker

Grynt fra studentbyen. Ikke mye våken men får vel slepe meg på jobb uansett. Heldigvis ikke mye jeg går glipp av værmessig ser det ut til.

... Lørdag fra Forus. Kan ikke si at formen er helt 100 %. Men skal vel overleve denne vakten også. Tipper at jeg slukner før klokka ni i kveld. Men først kaffe!

God morgen fra Sarpsborg. Tett tåke og generelt et kjedelig vær. Ingenting står på agendaen i dag. Bare avslapping og hygge :)

Go lørdag fra Trondheim. Her er man på jobb..... Team-samling og div. gruppeaktivitetet,rettet mot kundetilfredshet. Spennende saker. Blir curling og middag på byen senere idag :) :)

God dag fra Gamle Oslo. Her jobbes det denne helgen. Det er helt i orden, verre at det kanskje er den siste helgevakten. Da blir det brått mindre fridager å reise på senere. Må ut å finne noe middag - lage et eller annet av lammedeig, muligens. Ha en fin-fin lørdag i skodda!

God lørdag fra tiggerstaden. Er landfast i helgen. Må nok jobbe litt ekstra etter en travel arbeidsuke på kun 4 dager. Skal også se om jeg får vært turist i egen by på søndag.

Usj.. tok feil av kanel og curry-krydder til frokostens oste-smørbrød. :drunk:

Ha en god en alle som har vett til å sjekke hvilket krydder de bruker.

God formiddag fra Forus! Håndballturnering, dugnad og dømming på kalenderen i dag. Senere blir det pizza og forhåpentligvis en tur innom glassmagasinet på vei hjem for noe rød druejuice. Senere i kveld blir det brettspill på agendaen med en god gjeng!

Ha en fin en forumister! :)

God dag - selvangivelse kontrollert, korrigert og funnet OK. Må si det er en helt annen sak nå enn den gamle brune lefsa man hadde før EDBen gjorde sitt inntog.

God dag fra tropene[emoji41] Etter å tilbrakt et par dager hos venner ute på landsbygda er vi tilbake i Chiang Mai. Ingen store planer for kvelden, men det er jo lørdag[emoji481] Blir nok en tur ut for en matbit og noen øl. Ha en aldeles fortreffelig kveld, uansett hvor dere er i verden!

G'morgen vestsørøstfra. Her er fjernkontrollen innstilt på NBC Sports, Swansea og Everton er i gang, frokosten er fortært og dagens andre kaffekopp er under vurdering. Arbeidsuken starter om få minutter og varer helt til i morgen kveld. :p

Sol og fint etter gårsdagens storm. Fikk ihvertfall vasket bort store mengder pollen, men det tar nok ikke lenge før det er tilbake i fullt monn ..

Ha en fin dag, alle som liker fotball og ikke plages av pollen.

God ettermiddag fra Snillfjord og omegn! :)

Her dro en liket opp av senga 07.00 for å komme seg ut på en noe ufrivillig shoppingrunde i to byer på en dag! Etter ønske fra moder'n og lillesøster ble det først tur til Trondheim og byens største kjøpesenter City Syd med traving på omtrent alt av butikker. Noen timer i Norges flotteste by og deretter innom Orkdal på vei hjem...også dette en by mot alle odds. ;) Noen timer her også før denne karen ville hjem for en hver pris. Har såvidt sendt herskapet hjem etter en flott taco-middag og nå blir det 100% alenetid for meg, TVen og noe godt til kvelds. PL og Tippeligaen kaller.

Ha en fortsatt fortreffelig lørdag forumister!! :D :D

Back