God lørdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Røros

God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Klar for en lørdag sammen med familien. Frokost, gå tur, kafè, gå tur, aperitiff, middag hos Røros Rein...blir nok absolutt en minnerik lørdag. Håper din også blir bra.

Re: God lørdag fra Røros

God kald morgen fra Lillestrøm ... Snart til OSL for å hente fruen med TK-Ekspressen ( favoritt for begge til Asia ) fra MNL-IST.

Må kattevaske huset . Skvette Ajax i alle kroker.. Hun vil se rart på meg og spørre om Chemical Ali har vært her....:lol::lol:

Good morning from Aberdeen! :) Straks ned til frokost så blir det en tur inn til sentrum. Deretter får man se hva dagen bringer! Været er ikke det aller beste, men det får man ikke gjort noe med. Fint rom i øverste etasje med utsikt over Aberdeen flyplass er bra. Fint å våkne opp til lyden av fly i det fjerne. :) Ha en fin dag!

Mornings fra sentralt i Italia!
Har sovet utrolig godt i noe som må være årets beste hotellseng #megadigg #haddejækketrodd #tattpåsenga! Og ikke nok med det; På badet er det badekar OG separat dusj!
Det er vått og jeg aner ikke om det er fornuftig å prøve apostlenes hester inn til sentrum. Blir vel lukket vogn, da.
Tipp-topp lørdag ønskes :)

Last edited:

God morgen fra Rikshospitalet. Får se om jeg tar men kona og han her hjem i kveld, eller om det først blir i morgen. Arverekkefølgen bør nå uansett være komplett. Ha en fin dag

98e59fd126c948e0b69a4b9e81e5f2a5.jpg

Kjølig formiddag fra Klepp. Forkjølelsen har ikke gitt seg, men når madammen tok med seg arvingen ut på bytur får jeg i alle fall muligheten til å slappe av.

Gratulerer til fru og herr Someone med ny arving! Tok en tur til SAS-Muséet i formiddag for å kikke på modell-salget. Vurderte en svært sjelden Aeroflot IL-86 i 1:200, men kvaliteten var russisk og prisen norsk. Dessuten var det en kar foran meg i køen som kjøpte den, så da så. Åkkesom ble det en SAS 343 samt kaffe og vaffel i tillegg til litt flykikking, så jeg klager ikke. God lørdag!

Gratulerer Someone! Slapper av på sofaen her inne i skogen (aka Telemark). Lider ingen nød. Nok mat og drikkevarer her. Ingen store planer for lørdagen utover å slappe av.

Grattis, Someone. Kaffekoppen løftes!

G'morgen fra en grå og sur sørstat. Her er det jobbehelg, så kaffemaskinen er i høy beredskap. Man satser på kalasseier og ny kontrakt på Nadderud. Fingre etc krysses.

Last edited:

God morgen fra det Sørlandske og grattis til Someone og frue med familieforøkelsen!

Her ble det en rolig formiddag etter en innbringende tur til Danneriket i går kveld. Nå skal jeg straks ut og blåse noe løv før det skal stekes ribbe og sees fotball. Satser på seier til de røde og de sorte/gule i ettermiddag.

God lørdag ønskes!

God dag! Gratulerer med en liten en. Mitt andre barn kommer plutselig, termin 4. desember.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer så mye til Someone!!

Her er vi begge svært redusert etter gårsdagens julebord. Men flott var det. Bortsett fra at jeg ba om en rødvinsanbefaling og glemte å be om pris... kelneren dro frem 4 fire flasker av en Barolo til 2250,- per flaske. Det synes jeg er rimelig ufint å gjøre uten å si fra. Skjønner jeg burde spurt, noe jeg nesten alltid gjør. Men det vanker en e-post til restauranten i det minste.

Nå er det snakk på TV. Utrolig hvordan de klarer å kommentere sjakk i fistel :)

Ha en fin en

Bortsett fra at jeg ba om en rødvinsanbefaling og glemte å be om pris...

Nå er det snakk på TV. Utrolig hvordan de klarer å kommentere sjakk i fistel :)

Ha en fin en

Kjennes kjent ut. Har heldigvis bare erfaringer pr glass.
Snakken var bedre før. Gleder meg til hurtigsjakk i romjula. Dritt at det er i Saudi Arabia, men man kan jo alltids håpe på litt vestlig kritikk...

Back