God lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Ris

God morgen fra en av stuene på Ris. Kaffe, gullvafler og papiraviser er dagens første kombinasjon. Blir en treningsøkt om noen timer før det blir brunch og en rolig ettermiddag hjemme. Bort på middag i kveld. Ha en bra lørdag du også.

Re: God lørdag fra Ris

Hello insomnia my old friend. God “morgen” fra IAD. Flydd kveld og natt hele uka så når man plutselig skal opp klokka 7 igjen blir døgnrytmen fraværende. 8. og siste dag, opp til BOS for å ta noen passasjerer til PHL før det blir midtsete hjem på en full AA2912. Happy days!

God morgen fra Hvalstad. Solen skinner og Peppa Gris er fyrt opp. Noen venner fra provinsen er varslet tid middag i kveld, og før det vurderer jeg ta med barna på restaurant den Gylne Måke, for deres mat. Også bør jeg få klemt inn en lten treningsøkt også. Ha en fin dag

God morgen fra havet vest om Sognefjorden.

Etter covid-leie i homebase er det godt å være tilbake der man hører hjemme, dvs jobb.

Solen skinner og tåken glimter med sitt fravær så gårsdagens helikopter er velkommen i dag.

Biff og god saus til kvelden. Dette blir bra. God helg

FQTV

Morn fra Kolsås. Stillheten har senket seg for en liten stund, kofferten er pakket og man er klar for besøk til bartebyen i ganske kjipt vær

God morgen fra en av etasjene på knausen. En av barna skal leveres på brunch og dragen lover frokost når jeg er tilbake.. spennende.

Blir nok langtur i marka senere og dry aged club steak i kveld.

God lørdag.

Straks ut å fly for første gang på 2 år, 6 måneder og en dag.

Ha en god en :)

God formiddag fra Kongsberg. Stille og rolig her i dag. Akkurat nå er det skiflyvning på TV som jeg titter på. Ellers blir det nok mest avslapping og forhåentligvis en liten gåtur etterhvert. Formen kjennes etter forholdene bra ut heldigvis.

G’morgen. Åpnet dagen med morgenkaffe i boblebadet. For kaldt for terrassen.

Dagen er viet et norsk flyselskap som begynner på W. Da skjønner vel de fleste hva som foregår. Håper vpn-tunellen er bedre smurt enn den var i går.

Ser at Taylor Hawkins er gått bort, midt under en turne. En av vår tids store trommiser. Trist, og så altfor ung.

God ettermiddag fra Oslo. Landa med DY sent i går kveld, var en god del mennesker som ankom da faktisk. Vært en høvelig lat dag i dag, men har avtalt noen øl med en kompis i kveld. Ja også skrev jeg jo tripreport da om turen til Romania, så det er da noe (bare å pense over til TripReport forumet om man vil lese). Husk at man skal stille klokka i natt mot sommeren inneværende år. Men men det jeg har av klokker gjør den jobben selv så slipper å tenke på det. Det som er så depressivt med landslagspause er at det ikke er noe bra fotball på tven heller (sorry men det norske landslaget er ikke noe å se på). Faktisk så viste O'Learys på BUD den kampen av en eller annen grunn i går kveld.

Last edited:
Back