• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Ris

God morgen. Nespresso drukket og banankake fra Tjøme er allerede spist...men har mye igjen. Nok en bra tur med AirLeap i går....nå med 12 gang er så mange passasjerer....dro 15 minutter for tidlig og landet 15 minutter tidligere enn ruteplan...ikke problemer med slot på OSL i denne tiden. Ha en bra lørdag der du er.

Re: God lørdag fra Ris

Mornings fra Hvalstad. Med storebror på internat hos de gamle, var det langt over 7 før det var liv i huset her. Endel shopping til sommerens hageprosjekt står på agendaen, så turen settes mot en hangar på Fornebu. Ha en fin dag

Mornings fra Grorudalen, en skikkelig god frokost er inntatt og Evergood i koppen klar for min mage.
Ingen planer enn å få meg til innkjøp av mye forskjellig sjømat til kvelden mat gilde og en flaske vin til.

Ha en flott lørdag videre.

Jan

God lørdag formiddag. Kaffe i koppen og nysnø på bakken. Snøen er nok borte før kaffekoppen er tom. Også her er storebror borte, på overnatting hos en kompis. Mon tro om de har sovet mye i natt? Dagen i dag skal brukes til å holde lokalsamfunnet i gang, dvs vi skal ut og bruke penger på ymse vår-ting og tang. Ha en fin fin dag både i nord og i sør. :)

God lørdag herifra.

Fått sovet lenge og (straks) fått med meg Finn Bjelkes Popquiz. Et par egg er kokt og skal straks spises.

Andre planer for dagen er å muligens bytte strenger på en gitar. Den har noe som heter Bigsby (sånn vibratoarm). Bigsbygitarer er kjent for å være ganske knotete å skifte strenger på. Me får sjå.

Ha en god en, enten man er utstyrt med Bigsby eller ikke. :)

Nok en bra tur med AirLeap i går....nå med 12 gang er så mange passasjerer....

Dere var 12 passasjerer da?

Morgen fra Lillestrøm. I går skulle jeg sittet og kvernet på store excel ark. Men så ble vi litt distrahert av veranda og øl. Og etter det distrahert av masse mer øl og musikk etter at vi oppgraderte popanlegget. Distraksjonen varte til i 3-tiden (prøver å unngå naboene i dag tror jeg).

Det var derfor noe tungt å stå opp kl 09 i dag og fortsette på Excelen. Det trengtes 2 espresso før jeg engang traff tastene skikkelig. Og nå venter svigerfamiliebrunch og deretter et kort besøk til mine foreldre. Gud være nådig med meg.

Ha en dag med litt mindre sandpapir på øynene

Nok en bra tur med AirLeap i går....nå med 12 gang er så mange passasjerer....dro 15 minutter for tidlig og landet 15 minutter tidligere enn ruteplan...ikke problemer med slot på OSL i denne tiden. Ha en bra lørdag der du er.

Fikk dere sjokoladepudding og Cola om bord?

G’morgen. Semitropiske strok byr kun på fire grader i dag. Godt jeg ikke har pakket bort vinterjakka ennå ...

Litt hagearbeide må gjøres ... annet enn det ikke så mye. Fortsatt lave koronatall i vårt county, men vi holder oss innnafor gjerdet så mye som mulig. Neste uke får vi vel se hvor smart guvernør Kemp var som åpnet opp Georgia for to uker siden......

Men så ble vi litt distrahert av veranda og øl. Og etter det distrahert av masse mer øl og musikk etter at vi oppgraderte popanlegge

Distrahert med på sesongens første lokale utepils på idylliske Bygdøy i dag, morgenbad og tur i skog- og langs sjø var heldigvis unnagjort i forkant.
Aldeles nydelige maidager nå, ble inspirert/oppløftet av denne i dag:

https://www.youtube.com/watch?v=EV4Bk-AMFhw

Hei fra skævven. Sitter i sofaen og reparer ned en iskald Frydenlund Belgisk Hvete etter en nydelig kveld i går på Tjuvholmen med en langt fra A4 gjeng.

Nå har vi trasket hele veien ned til Karl Johan med en liten pitstop på Olivia i Bogstadveien. Herlig setting, god stemning, god service, nydelig Peroni på fat, men noen forferdelige pizzaer (som vanlig). Kan ikke fatte at folk finner seg i denne kvaliteten og regner med så lenge spiseplikten gjelder så ser de ikke denne karen.
Etter to timer som dommer for dragens klesprøving på Steen & Strøm så er jeg helt fritatt for alt resten av kvelden.

God lørdag fra Knabben. En god tur opp til toppen. Så nå er det hjem for dusjen og en øl! Snakkes i "øl er bøll"-tråden
0b6f7d4257d37855bc47ce059b3b0655.jpg

Aften frå Trondheim. Har vore ute å lagt tak over terrassen i dag, under den misoppfatninga at mai betyr at ein kan /bør vere ute. Ull og tjukkjakke må til :(

Back