God lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Ris

God morgen fra et lettere overskyet område av byen. Nespresso og nyheter før det blir en tur til Meny og Jacobs på Majorstuen for å finne inspirasjon til kveldens middag. Om det blir like mange skritt som gårsdagens 24000 vet jeg ikke...men 50% bør jeg nok ha som mål. Ha en bra lørdag du også.

Re: God lørdag fra Ris

Morn fra havet.

Koblet fra brønnen i går. De-mob fortsetter.
På vakt nå kl 07. Blir mye last å håndtere.
Seilas engang etter biffen i kveld.

Snart fri.
God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings. Her sover ikke barna ikke bort dagen i dag heller. Overskyet i morgentimene, men ser Yr påstår solen etterhvert skal titte frem. Polferd og kaffedate med en annen medforumist, blir hyggelig og enn grei avveksling fra barnepass. Biff og hjemmelaget bearnaise, såkalt bearnæss, skal piskes sammen i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra øverst i Groruddalen - hvor frokost er inntatt og en kopp kaffe av slaget Evergood smaker på morgen også.

Ellers blir det en kort tur på Meny for å handle noe sjømat til i kveld - kanskje en flaske hvitvin av noe av det gode.

Ha en flott helg, der du befinner deg nå.

Jan

God morgen fra Lillestrøm. Her er lørdagens handel unnagjort allerede og det er tid for kaffe. :) Ellers ikke så mye på planen enn en tur ut til fots etterhvert. Det er liksom så mange som er hjemme i disse dager... Ha en fin en! :)

God morgen. Frokosten er ferdig og man skal komme seg ut for å handle litt godmat for kvelden.

Deretter blir det ny lang sykkeltur for hele familien i marka. Junior fikk ny sykkel i går da den velse Froggeren ikke holder lenger. Imponert over seksåringen som har dratt fire mil på en helg med denne yallasykkelen uten gir.

God lørdag i solen! Maten er kjøpt inn for en stund siden - nyretapp fra Annis. Ettersom kjøttet er så billig ble det en tur innom polet for Barolo til. Dermed skulle kvelden være sikret. Nå litt indretjeneste før en øl, Dag og Tid, Aftenposten og bok på balkongen. Dette til orientering. God lørdag til alle!

Gir på sykkel? Blæh, kollen-luksus. Jeg hadde ikke gir på sykkel før i voksen alder. Og det var ikke få mil jeg tilbakela uten ..

G’morgen! Regntungt og vått her hos meg, men er lovet litt sol i løpet av dagen. I morgen er det tornadofare igjen, dog ..

Lite på tapetet .. blir mest å gå coronapatrulje langs gjerdet.

God dag fra Lillestrøm. Har hentet litt nye terassemøbler fra opphavets betydelige lager. Så skal det vel sittes litt ute. Og sitte litt inne og spille COD med Storsmurfen.

Ha en fin en

blir mest å gå coronapatrulje langs gjerdet.

Hmm - hvordan er coranapatruljanter bevæpnet i slike usiviliserte strøk? :cool:

Her i Oslo øst vurderes det hvor dagens tur til fots skal gå, begynner å ha gjort de fleste varianter i nærområdet så det blir mye repriser nå

God ettermiddag fra Lier.
Her startet dagen bokstavelig talt med et brak. Et bilde som skulle vært hengt på veggen har blitt stående på kommoden det skulle henges over og på morgenkvisten i dag tippet det på uforklarlig vis fremover. Det endte med at både bildet og alt som stod foran det gikk i gulvet og der ble en skikkelig drittjobb med opprydding av både jord, vann og skår av både en glassvase og potteskjuler.[emoji33][emoji30]
7af825f606fccf08e842986ce28ae4e8.jpg

Nå er ting sånn nogenlunde på stell igjen, lasagnen er klar til å settes i ovnen, hvitløksknuter og tomatsalat er ferdig og jeg skal blande meg en Aperol Spritz.[emoji484]

Ha en fin lørdag - uten brak.[emoji12]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag herfra - jeg følger Fnates forslag om å få på plass litt møbler på verandaen. Og så det viktige - kjøre en skikkelig integrasjonstest på at de virker denne sesongen også :cheers: God helg.

God dag fra Lillestrøm. Har hentet litt nye terassemøbler fra opphavets betydelige lager.

Her er det dårlig med hagemøbler foreløpig, men hengekøya er i alle fall i bruk i skrivende stund, og første bad i fjorden siden første nyttårsdag unnagjort. Nydelig dag her vestpå, så får vi se hva kvelden bringer, om være litt grillsosial eller ikke.

Grillsosial nåtildags betyr forhåpendtligvis bare å røyklegge nabolaget?

Var faktisk snakk om en terrassesamling med 4 poersoner, og påstått i henholdt til gjeldende forskrifter, men endte med å takke nei.
Sabi Sushi og en blå Aass får gjøre Lørdagssusen!

For de som ikke har prøvd før - nyretapp/slakterbiff - Hanger Steak. Latterlig godt, enda mer latterlig billig. Fås på Annis Mathallen for 190 kr/kg,og sikkert andre bra steder...Mer smak skal man lete lenge etter.

49789118653_5fb1e87bcc_c.jpg

Back