God lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Ris

God morgen fra et nyvasket Ris...regnet bra i natt. Nespresso i k(r)oppen og nyheter på nett, papir og radio. Konfirmasjon i ettermiddag. Ha en bra lørdag der du er.

Re: God lørdag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Også her er første nespresso i koppen. I ettermiddag går turen opp til OSL hvor vi tar inn på Radisson for natten. Ha en fin dag

God morgen fra OSL og gullstua. Her skal det flys til Arlanda i dag og deretter blir det tog til Uppsala hvor vi ikke har vært før. Maraton i Stockholm så den utgikk i dag. Regn ute så vi tok buss til stasjonen. Godt vi beregnet god tid. Bussen kom 5 minutter FØR rutetid... Ha en fin dag i rute alle sammen. :)

Morn fra langt ute i havet. Her er det morgenkaffe og godt vær.
Her går ting sånn ca fremover. Hjem på Mandag. Mulig møte BGO tirsdag, SVG Onsdag, før en haug med møter/besøk Torsdag. Så noen dager fri før jeg reiser ut igjen.

Morn fra Kolsås.
I kveld venter en tur ut på Fornebu og Telenor Arena for litt musikalsk underholdning. Det blir nok storveis, da Muse pleier å levere sakene

Her hviler Nespressomaskinen til fordel for presskannen. Nyheter på papir kan en ikke skryte av her. Dn har enda ikke kommet, og nettversjonen gir ikke samme lørdagsfølelse. Får vel tromme sammen litt frokost før det blir Sats trim. Etter det er planen å gjøre minst mulig.

Morn fra Krakow.

Vann og Paracet til frokost [emoji736]
Lunsj kl 14.
Ølsmaking resten av dagen.

#Crewfest

Over-og-ut

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Ibiza!
Kun kaffe med følge så langt idag, da matlyst virker flere tiår unna etter gårsdagens grillgalskap.
To digre entrecotekammer, tre feite t-bones, en meter lokal pølse og to høner delt i to. Og litt venteflesk innimellom. Ikke mye plass til grønsaker, nei.
Her på bruket har vi verdens feteste grill.
2cba2368b35310f40ed40a5043016b9a.jpg

Slår en hvilken som helst Weber langt ned i pælene :D
To av oss har avreise i dag og gjør klimaflyktninger av oss; I Sevilla meldes det om temperaturer godt over 30-tallet.
Lun lørdag ønskes!
8744353e288f7bef8c8a9d2d6e94b5a4.jpg

God morgen fra Berlin. Ble noe sent i går men formen er akseptabel. Nå bærer det hjem med KLM.

Ha en fin en

God lørdag fra Dundee. Helgeturen var allerede booket i desember, men noen fant ut at de skulle konfirmeres denne helgen senere enn det slik at helgeturen måtte endres. Heldigvis var det en endring av flytider slik at jeg gratis kunn ombooke til retur lørdag så her er det full fart med å få med seg byen før bussen skal taes tilbake til EDI.

Noen her har vært heldigere med designet enn hva man var med Munch-museet. Må innom der en tur.
attachment.php

Ha en god en alle som ikke har hele dagen på å gjøre seg ferdig.

Attachments

• vajpg.jpg
    vajpg.jpg
    136.8 KB · Views: 446

G’morgen. Her ser det ut som at storformen uteblir. Sår i halsen og tett i pappen, så jeg mistenker at kjerringa har lykkes med å smitte meg. On the bright side så slipper jeg nok å besøke Svigerbeistet.

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Her ble det litt fuktig i går kveld, så i dag restitueres det. Men må se å komme meg i form til kvelden, da en bedre seksretters skal inntas på Bølgen & Moi.....

God lørdag!

Greit at jeg hadde det travelt, men hvordan i alle dager klarte denne snike seg med? "Free Whisky map"?

attachment.php

Attachments

• wiskey.jpg
    wiskey.jpg
    371.1 KB · Views: 337

God ettermiddag fra Stavanger. Her har en vert litt slakk de siste dagene. Besøk hos militærlege på tirsdag, hjemsendt onsdag, fastlege torsdag med påfølgende sykehusinnleggelse. Fikk også utdelt en romslig sykemelding mens det ventes på flere undersøkelser. Formen mye bedre og forsøkte meg på litt øl i går, det gikk ikke bra, gjerne like greit for på morran i halv fem tiden måtte en avsted å hente avkommet :)

Ha en fin fin lørdagsaften.

Hei og hå!

Bl.a. tilbragt dagen med deler av gårsdagens fangst på postkontoret: Tre bøker Radio Gaga. Også finner man sånne irriterende feil!

IMG_2257.jpg

SK809 går jo TIL London, ikke fra.

#makan.

Trenger nok en øl i kveld.

God kveld fra marka. Avslappende dag med mye kaffe og kos. En 120 dagers cotes de beouf klargjøres til dragen med minimalt tilbehør. Ble dårlig planlegging med vinen så noe så sjeldent som en italiensk variant sniker seg inn.. Vel avkjølt og med matchende ølkjøler hjelper.

757199ED-9C5E-44EE-84D2-A5BFCC8599B4.jpeg

Her var mye god drikke nevnt. Tre uker sykemelding går mot slutten, og endelig fikk man smaken på både rødvin og whisky. Den røde puppe-vinen ligger i et kjøkkenskap, ble Contino til indre- og ytrefilet av kje i dag. Enig med mannen fra Sørlandet, den er meget bra! Whisky-tur etter dette, og da blar man i gamle whiskytur-fotolalbum fra sju år tilbake, tilbake til Islay neste onsdag. Det blir bra. Rapport følger, muligens.

Back