God lørdag fra Radisson Blu Scandinavia Copenhagen

Re: God lørdag fra Radisson Blu Scandinavia Copenhagen

God ettermiddag fra stua mi!

Glad jeg ikke var på noe tøys i går, for her har jeg slitt med hodepine siden jeg våkna.
Håper en dusj skal få formen i bedre retning. Trofekjerringa vil ha oss ut på tur, og jeg stritter i mot. Satser på litt tøysevann i kveld, så har man iallefall en grunn til å ha hodepine.

Akk ja. Er det rart jeg drikker?

BF:cool2

God morgen fra Stavanger. Ble en lang sovemorgen dette her. Men det hadde man nok godt av. Ikke så veldig store planer for dagen bortsett fra litt indretjeneste i grunn. Regner med det blir pizza i kveld. Ha en fortsatt fin dag forumister.

God dag fra ... Haugesund, her er man alt hjemme igjen etter flotte opplevelser i Oslo, Stockholm og København (WF tok oss til Haugesund litt før kl.1200 i dag).

Har aldri truffet noen fra flyprat "live" før, og det var utelukket kun en særdeles positiv opplevelse.

Takk for laget.

Mvh
Fjordheim

Da sitter det en snømann og en MOW på Jensens Bøfhus ved siden ov Oxen. Rimelig travelt her og, men ikke fullt så ille som på Oxen.

God ettermiddag fra CPH. Lettere vondt i hodet, og ikke klar for sild-i-tønne på SK1460 nå... Satser på lite folk i dag.

God morgen x 2. Da kjører man flytog på vei mot Plaza for andre gang på to dager. Hodepinen er ennå tilstede og det mener jeg er TOS_EBG sin skyld! Selv 5 øl og tre akevitt hjalp ikke på den.. Ser fram til en bedre pizza middag på Villa Paradiso i kveld :)

Savipix, Zico77, BSSW og Cecilie (aka Skyteam), samt undertegnede koser oss i gull loungen i 2. etasje - kom og hils!

Noen skal være her i 6 timer andre kun i 2. Ulike grader av #avgeek ;)

Sitter og nyter den klassiske retten tomat, kjøttboller og tyttebærsyltetøy i kantina med en gjeng boys. Likestillingen har ikke slått til for fullt enda innenfor MegaDO :p

Takk for en fantastisk tur!

God ettermiddag fra Lillestrøm stasjon

Her sitter man og blomstrer litt før fruen får plukket meg opp.

Ser at dagens lounge stafett på CPH holdes gående og at vi har folk der kontinuerlig fra morgen til kveld.

Stappfull 736 fra CPH. Og de fleste fikk sidemann. Enten man satt i wrapclass eller ei.

Nå blir det litt rolig kveld før man fyrer løs med barnebursdag i morgen.

På gjensyn !!

S

God ettermiddag fra Nydalen. Da er en hjemme igjen etter ett par fantastisk morsomme dager med andre likesinnede. Ikke planer om noe resten av helga heldigvis. Takk til arrangørkomiteen for en fantastisk tur. :)

'Ettermiddag fra bussen mellom Haugesund og Stavanger, med en god følelse i kroppen som sier at dette har vært en megahelg med bra påfyll på mange plan. Litt misunnelig på dere som er der nede ennå. :) Fikk ikke hilst på i nærheten av så mange av dere som håpet og trodd, det får tas igjen ved neste korstog. God helg, og god tur hjem ! :)

God ettermiddag fra Flytoget. Med kø til kassa gjennom hele taxfree på OSL ble det ikke stort på meg i dag, gidder ikke stå i kø når man ikke må.. :p

God tur til alle som er på reisefot, og spesielt Petter380 som helt sikkert har valgt den lengste veien hjem.

God ettermiddag fra lokaltoget fra OSL. Litt sliten, men fin tur hjem med SK. Vi som reiste statusløst på SAS Minus fikk også ledig midtsete på SK1460. Kjekt å ikke sitte på fulle tre-setere i Pluss :colgate:

God ettermiddag fra Flytoget. Med kø til kassa gjennom hele taxfree på OSL ble det ikke stort på meg i dag, gidder ikke stå i kø når man ikke må.. :p

God tur til alle som er på reisefot, og spesielt Petter380 som helt sikkert har valgt den lengste veien hjem.

Hehe takker. Vi fløy omvei i går og trenden fortsetter som du sier, hehe! Why fly west when you can fly east? ;)

God kveld fra stua hjemme på Skedsmokorsert. Ligger slakk i sofaen etter litt for mye boblevann i går. Man kom seg hjem til slutt tross 1,5t forsinkelse på SK1454.

Litt humor når det rett før avgang måtte fjernes en "mistenkelig gjenstand / dildo)" fra setelommen på raden rett bak meg (gjenglemt av et utdrikkingslag).

Takk for en morsom og fuktig dag i går!

God morgen fra LAS. Blir nok et slitsomt døgn i møte med først en kort flytur til SFO, før SAS tar meg til CPH og så videre på en liten omvei innom BGO før man ankommer TRF.

God kveld fra CPH. Vi satt på restaurant og spiste/drakk i fem timer og har nå beveget oss til pub... klokken 20, når vi alle følte at klokken var 01:30. God stemning! :p Det er ledig plass på på Dubliners hvis flere fortsatt er i Kongens by.

Hilsen Henshaw, Islending, Helikopter, jameson82, Fellowship, Mats og Peppep.

Man føler seg for øvrig populære når 10 nordmenn sitter i timesvis og drikker og snakker tulledansk.

Hemma och fortsatt hög av en fantastisk upplevelse!

Mornings. Også fra Radisson Blu. Frokost er inntatt og om litt er det tid for SK1454. Rett på jobb når jeg kommer hjem, og kan ikke si det er heeeelt det jeg vil. Vel, jeg får finne frem timeføringsgaffelen. Ha en fin dag

Å forsøke å kurere en helt grei fyllesyke med Excel funket overhode ikke, og måtte faktisk ty til paracet. Og jeg som ikke pleier få vondt i hodet. Må være den nye C-class coctailen til SAS...... Heldigvis hjalp det med noen reperasjonspils i kveld ;)

Back