God lørdag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God lørdag fra Oslo

God lørdag fra Oslo hvor en dagvakt venter. Etter å ha lest gårsdagens tråd håper jeg det går bra med LN-MOW , Sk384 osv. Jeg drar nå iallefall til sykehus som ansatt som er like greit. Men sett pris på livet så lenge man er frisk og rask , det er en ting denn jobben har lært meg. Helgevaktene er som regel litt roligere tempo enn hverdagene så satser på det..
Ha en fin dag!

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Re: God lørdag fra Oslo

God morgen fra Ris. Snart ut i italieneren som tar oss til Hadeland og Toten…klar for årets Urbane Totninger i kveld. Solen skinner…så da blir det is til frokost:-)

God morgen fra Larvik.
Straks er det ut en tur i skogen ved Farrisvannet. Deilig å komme seg ut tidlig! Flymessig er det rolig etter ferieleiligheten, men noen turer blir det. Fikk en flott tur med tiger mothen igjen for litt siden, og neste helg er det OS til Wien i biz. :) Ser jeg har ti turer nå i åpen cockpit, fem med tiger moth og fem med Cornellen. Det er virkelig å anbefale alle flyinteresserte!
Fortsatt god bedring til LN-MOW og god lørdag til alle!
Nå er det kaffe! :)

Mornings fra Asker. Ahaan leverte i går, og møtte på Fluxie på Sommero gjorde vi også. Solen skinner, og det virker som den skal gjøre det i hele dag, så må huske solkrem. En piggvar skal bokstavlig talt slenges på grillen i kveld. Så må vi vel på et eller annet tidspunkt få hentet barn rundtomkring. Ha en fin dag.

Last edited:

God morgen fra hovedstaden!

Her er planen for dagen å finne ut av hva man skal gjøre med den kassen med jordbær (7 kg) som ble plukket i går. Koke og lage syltetøy + fryse ned er diskutert i alle fall.

Ellers har arvingen blitt outsourcet for helgen så i kveld blir det middag på J2. Lukter vinpakke [emoji1635]

Men først noe frokost før man sparker i gang dagen.

Ha en strålende lørdag!

GOD lørdag fra Bangkok!
Ja, her er det vandring i 33°c og strålende sol :cool:
Er på tur fra Silom til hjem og har nå pause på café Amazon Phetchaburi. Media her krisemaksimerer akkurat som hjemme med at det er så grusomt varmt. Men hallo, 33°c i Bangkok er helt normalt. Er nede i 27-28 på kveldene med sval deilig vind, fuktigheten er også helt innafor. Så livet er deiligt, blir mulig en runde i poolen litt senere.
Ha en fin fin lørdag :)

God morgen fra SAS loungen OSL.
Fin flytur over fjellet fra SVG med SK4006 og CRJ'en.
Litt frokost her før ferden går med jernbanen ned til Lillestrøm.
Dagens reise går fra Lillestrøm og Nordmarka rundt med Jernbanemuseets Stålvognstog i finværet. Man må pleie sine interesser!
I kveld skal familieoverhodet få besøk på Jar.
Ha en fin dag

Mornings fra Oslo. Litt sent oppe i dag, så har ikke kommet lenger enn til kaffe, nyheter og forum… I følge fruen skal vi være turister i Oslo i dag. Så får vi se hva det innebærer. Men både dyre butikker og restauranter med sjøutsikt har vært nevnt. Får tviholde på kredittkortene så lenge det går[emoji6] Ha en bedre helg!

God lørdag fra Forus. Helgen tilbringes på jobb i finværet. Helt ok det. Ha en fin dag forumister!

Morn fra Tønsberg. Oppe og går igjen etter sommerfest med jobben i går og jaggu er det sommer i dag også. Trues med opp mot 30-tallet på termometeret på sørlandet mens her holder man seg visst på lavt 20-tall. Egentlig helt greit.
Været tilsier riktignok at man burde passe på å ha nok kjØlig drikke klart, kan bli vanskelig å grille uten

God morgen fra hagen. Nydelig mimosa-frokost er ferdig og jeg har overtalt fruen til å spasere ned på Kongen for noen iskalde San Miguels på fat. Blikke bedre lørdag en dette.

God morgen fra Lillestrøm. Nettopp sjekket inn til morgendagens avreise på ferie. Det er rimelig helbest følelse.

Så nå bærer det straks ut for å handle litt stæsj som skal med også videre, før det blir Bongos Brunsaus og medisterkaker i kveld. Blir nok med bruspakke, siden det er tidlig flight i morgen.

Ha en best lørdag og god forbedring til de opptil flere forumistene.

Hepp hepp Hjemmefra!

Ble løslatt i går ettermiddag etter somling med diverse prøver og tester som nesten førte til at jeg mistet 'vinduet' for utsjekk. Men etter å ha løpt litt i ring og veivet hendene over hodet, fant de ut til at jeg var frisk nok til at de kunne slippe meg fri.

Har en 'rar' følelse i venstre hånd og lår - omtrent som når man våkner opp etter at de har 'sovet', og det ser ut som jeg må leve med dette en stund. Men lit praktisk når jeg skal ta varme ting av kokeplata eller grillen, da. ;)

Velvel .. nok en varm dag som varmer opp til neste uke som skal bli enda varmere, opp mot 40, sier'em .. Neste strømregning blir nok hyggelig. For strømselskapet ....

Nyt lørdagen! Det er ikke mer enn 52 av dem i år.

God lørdag fra Santiago. Langhelg her med fridag i går. Straks av gårde på trening og så blir en tur til historisk sentrum. Fransk bistro i kveld. Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Kongsberg.

Ikke noe store nyheter å berette om her i gården. Nå er det bare å benke seg foran fjernsynet for å se på Bodø/Glimt - Brann. Vi får håpe Brann varter opp med storspill i kveld. Men vi får se. Motstanden er tøff.

Grooomf. 1-0 til Glimt allerede etter 4 minutter. Det er fra sine egne en skal ha det. Naturligvis var det Blomberg som scoret.

Dårlig start. Men Stabæk gjorde det verre. 2025 går bare fra nedtur til nedtur.,

Har en 'rar' følelse i venstre hånd og lår - omtrent som når man våkner opp etter at de har 'sovet', og det ser ut som jeg må leve med dette en stund.

Fremfor å sjekke olje og temp, anbefaler jeg å få målt Lp(a) nivå i blodet. Dersom denne genetiske egenskapen er "above red line", så er det effektive medisiner under utvikling og snart tilgjengelig i USA (google: Lepodisiran). Snakker av erfaring her. Lykke til.

Back