God lørdag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God lørdag fra Oslo

Kunne vært langt bedre her forkjølelsen har funnet ut å gi meg hosteanfall midt på natta og det tørrhoste også. Kan vel bare vinke farvel til å være opplagt i morgen. Ha en bedre dag uten at halsen klikker. Men Flyprat trøster uansett og det er noe å lese på. :)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Re: God lørdag fra Oslo

Morn morn fra Lillestrøm. Da var det lørdag og godt med helg. Ettermiddag/ kveldstur til Amsterdam i dag. Hjem via CPH med først en CRJ. Det er min kone som trenger noen flere segmenter til gull. Etter planen er hun EBG i oktober. Slenger meg så klart med for noen poeng og flyturer. 😉 Alle tre segmenter er med SAS på første rad.
Ha en flott dag og helg alle forumister! 😀

Glad reisefri lørdag fra Ris. Nå klar for morgentrening før formiddagen tilbringes på Høstutstillingen. Ha en flott lørdag du også.

God lørdag. På tide å stå opp. Det pep i ovnen i stad som betyr at brødet er ferdig stekt. Litt trening etter det før en skal være sosial.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Bodø, hvor sola skinner for en gangs skyld :) Frokosten er unnagjort, og nå skal jeg sette meg ned med litt skolearbeid. Ha en fin lørdag!

God morgen. Her hos kaffegutta er det vaffel for arvingen og dobbel espresso for meg. Dagens fangst fra Strøm-Larsen er i boks, så gjenstår bare en tur innom Polet for og returnere en korka vin. Planen etterpå er kikke etter en ny dress før jeg skal på Ullevål for kamp etterpå. Ha en fin dag

9235d3073422474f6271de1d45f620bd.jpg

Morn fra Trondheim :D
Tur til sentrum med kidsa for å se på div. utrykningskjøretøy og treffe brann,politi og ambulansefolk. Turn med minstemann etterpå.

Ha en fortreffelig lørdag :D:D

God dagen fra Grønland, kan fornøyd konstatere at tenner og kjeve ser ut til å være i orden etter torsdagens kirurgiske inngrep. Blir en tur på Ullevål her også, men via Bohemen og forhåpentligvis partybuss på siste leg. Ha en strålende laurdag[emoji3]

Morn fra Bergen.

Var et kjempe party i går og ikke fullt så kjempe å våkne i dag.

Ho gamle mor på hintet frempå her forleden dag om en ukes charter ferie av den aktive varianten seinere i år. Tror eg må få bestilt lege time til henne. Charter + aktivitet = hallo i luken.

Ha en trivelig lørdag

Da er det morgen også i Vancouver og her skal dagen og godværet utnyttes til å få med seg mye i området. Blir antagelig litt hengebru ute i skauen og endel totempæler og kanskje også badekar-ferger. 360' bilder skal det også bli noen av.

Ha en god en alle som befinner seg i nye spennende områder.

Da er det morgen også i Vancouver og her skal dagen og godværet utnyttes til å få med seg mye i området. Blir antagelig litt hengebru ute i skauen og endel totempæler og kanskje også badekar-ferger. 360' bilder skal det også bli noen av.

Ha en god en alle som befinner seg i nye spennende områder.

Vil anbefale en tur med the "Boom Boats" - over til Granville Island, hvor det serveres så mye, mye forskjellig og spennende mat. Om du liker å gå, fortsett langs False Creek (det går alltid en Boom Boat tilbake) kryss over til Yaletown. Søndag morgen gå rundt Stanley Park - lang tur, men absolutt verdt det. Noen synes at Damp klokka I Gastown er morsom, ihvertfall lager den et svare styr, mye god mat I Gastown også....

Men ikke let etter en Kultur - Vancouver er sammensatt av en mengde flotte kulturer....feiret Canadisk Thanksgiving I Vancouver I fjor og vi 24 som satt rundt bordet representerte 18 forskjellige land - kulturer.

God seinkveld fra Gamle Oslo. Andebryst med plommesaus og Bordeaux godt fortært. Første halvfyllete booking i boks, en liten svipptur til Berlin i november. Som den økonomiske tulling jeg er bet jeg på et Norgesenergi-tilbud og har noen Norwegian-penger på bok (ikke så mye som de som står bak selskapet!) og fant en billig overnatting. Har nesten blitt avhengig av en marsipantur til Berlin før jul, sånn er det med den saken. God jul - mener, god lørdag, det som måtte være igjen av den!

Noen timer igjen her. Fredelig lørdag for guttungen og meg, kona kjørte Svigermor til Greenville. Så da ble det en saftig biff gnidd i vår lokale kjøttpushers 'rub' og tilsatt lokal bbq-saus. Fløtepoteter og bønner i tillegg. Yummy!

Nå blir det litt college football og skotsk myrvann før bingen inntas.

Noen timer igjen her. Fredelig lørdag for guttungen og meg, kona kjørte Svigermor til Greenville. Så da ble det en saftig biff gnidd i vår lokale kjøttpushers 'rub' og tilsatt lokal bbq-saus. Fløtepoteter og bønner i tillegg. Yummy!

Nå blir det litt college football og skotsk myrvann før bingen inntas.

Uffda, hard times in the South...:colgate:

Vil anbefale en tur med the "Boom Boats" - over til Granville Island, hvor det serveres så mye, mye forskjellig og spennende mat. Om du liker å gå, fortsett langs False Creek (det går alltid en Boom Boat tilbake) kryss over til Yaletown. Søndag morgen gå rundt Stanley Park - lang tur, men absolutt verdt det. Noen synes at Damp klokka I Gastown er morsom, ihvertfall lager den et svare styr, mye god mat I Gastown også....

Men ikke let etter en Kultur - Vancouver er sammensatt av en mengde flotte kulturer....feiret Canadisk Thanksgiving I Vancouver I fjor og vi 24 som satt rundt bordet representerte 18 forskjellige land - kulturer.
Sitter allerede i Granville og spiser god mat når jeg leser dette. Tok badekarferga over. Har allerede vært i Yaletown og rundt Stanley Park. Lurer på om jeg skal ta Victoria eller en fjelltopp søndag før jeg skal til flyplassen.

Gikk glipp av Zombie-walk'en, men fikk med meg noen rester som var igjen og det var en imponerende skue.

Vancouver er en utrolig fin by. Det et vel tabu her på forumet å si at den slår Seattle.

Sitter allerede i Granville og spiser god mat når jeg leser dette. Tok badekarferga over. Har allerede vært i Yaletown og rundt Stanley Park. Lurer på om jeg skal ta Victoria eller en fjelltopp søndag før jeg skal til flyplassen.

Gikk glipp av Zombie-walk'en, men fikk med meg noen rester som var igjen og det var en imponerende skue.

Vancouver er en utrolig fin by. Det et vel tabu her på forumet å si at den slår Seattle.

Tviler på at det er tabu - jeg har hevdet og står inne for at Vancouver er langt langt bedre by enn Seattle her på forumet I 15 år+ :D - Det ligger en Vacncouver tråd med tips på Reiseforumet - vil nok sterkt anbefale at du flyr Victoria - YVR om du velger dagstur til Victoria. Det er vel verdt en dagstur, men rent reisemessig tar det rundt 3 timer envei med offentlig transport, pluss noe vente tid går det fort 4 timer envei, samt at svært mange jobber / Studerer I Vancouver I uken og reiser hjem til Victoria I helgen, så det blir rimelig fullt på busser til fra fergene (det er nok kapasitet på fergene) men bussene fra Tsawwassen til Bridgeport ved YVR går 2x I timen og selvom de normalt setter inn ekstra busser, blir det mer enn fullt etter ferge ankommst. Og du er 30+ minutter unna YVR så taxi (som det finnes plenty av) blir fort dyrere enn en tur med en ekte Otter

Nei langt ifra. Seattle er iferd med å kveles. Guttungen valgte Bellingham da han flyttet tilbake. Jeg ville trolig gjort det samme.

Back