• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Oslo

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Oslo

God morgen, denne gangen fra Frogner og ikke Sandaker. Greit og kunne outsource arvingen til besteforeldre så vi kunne få noen timer på øyet, da det ble både sent og litt fuktig i går [emoji485]
Lukter bacon nå, så da er det vel snart frokost.
Tenker meg en tur innom Strøm-Larsen etterpå, samt og begynne snekre på balkonggulvet jeg skal legge. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Oslo

God morgen fra Grønland. Litt småforkjøla og uggen, men det går seg vel til utover dagen. Skal en tur til opphavet for å hjelpe til med litt vårlige sysler på hus og bil. Ha en aldeles fortreffelig helg[emoji3]

God ettermiddag fra Snillfjord! :)

Mot alle odds så skinner sola og tempen ligger rundt 8-9 grader. Har fått handlet, kjørt søppel og unnagjort en trimtur. Sitter å hikster etter å ha mistet EK201's passering over en blå himmel! Middag sammen med moder'n om få strakser, lillesøster er på Hegra like ved TRD på hestestevne sammen med venner, så en ganske rolig lørdag som toppes med Viking-Rosenborg i kveld.

Ha en fortsatt strålende lørdag forumister!! :D :D

Guten morg... vormittag fra Lillestrøm.

Fikk så lyst på egg og bacon av Someone's post at jeg jammen i meg tror jeg skal gå for det. Så da må man ut og shoppe.

Ha en fin dag

God dag fra Gamle Oslo. Handlerunden er unnagjort og to gode gravlakssmørbrød er fortært. Senere blir det en grillet entrecote med stroganofftendenser og en rimelig portugiser.

Planleggingsånden har kommet over meg, ikke til neste tur til Andalucia, ei eller Gdansk-svippturen eller den årlige Bulgaria-turen, men til whiskyturen til høsten. Nå skal destillerier sirkles inn, og da gjelder det å ha mer whisky på kartet enn i glasset.

Ha en fin lørdag !

God ettermiddag fra Strømmen Storsenter.

Her har poden vært dårlig en ukes tid. Og med fruen på jobbreise. Så var man hjemme i går med jr. Stor fremgang i dag. Såpass at man kunne få en tur ut for å kurerer brakkesyken. Så nå er kino unnagjort og nå litt lunch. Noe innkjøp må gjøres samt hente en klokke som urmakeren måtte ha er ekstra forsøk på å fikse.
Tror det blir en rolig ettermiddag. Antar at fruen forventet jeg er våken når hun kommer, og hun ramler inn med siste SN maskin i kveld. Så blir vel sen kveld.

S

G'morgen fra striregnet i vestsørøst.

Her gjør man store oppdagelser, Kun noen minutters kjøring nord for meg, ligger et anlegg som Lockheed brukte under den kalde krigen til å teste atomforurensing. Anlegget ble nedlagt i 1971 og City of Atlanta kjøpte området for å bygge flyplass nummer to. Dette ble det imidlertid ikke noe av, og nå er området gjort om til park og friområde.

Velvel - dagen blir nok stort sett tilbragt innendørs. I kveld blir det Spamalot på skolen til guttungen. Han er med i flere roller, bl.a. fransk soldat, så detta skal bli moro!

God ettermiddag.

I dag har jeg fullført BCM (ikke Bacau i Romania, men Bergen City Maraton). Stor stas! Feiring i kveld.

Ha en fin helg!

Back