God lørdag fra #mito

Re: God lørdag fra #mito

SUPERT! Takk for tipset! Da ser jeg ‘The Favourite’ ved en annen anledning. ‘Bad times at The El Royale’ så jeg hjem fra New York med SAS og den var virkelig en PERLE! Men de andre 3 kan jeg teste! Det blir en laaang natt/flight til Buenos Aires!

‘Bad times at The El Royale’ så jeg hjem fra New York med SAS og den var virkelig en PERLE!
Den startet litt for tregt første gang jeg prøvde se den på en flight, men den ble ganske så Tarantino etterhvert.

Ha en lang dagflight som kommer og vet ikke om flere filmer som jeg burde se. Synd SAS ikke har større utvalg.

. Synd SAS ikke har større utvalg.

Få deg en ipad og fyll den med serier fra Netflix etc. Finnes det et bedre sted for bingewatching enn ombord i et fly?

Ellers klarer jeg meg lenge med kindle'n min ..

Få deg en ipad og fyll den med serier fra Netflix etc. Finnes det et bedre sted for bingewatching enn ombord i et fly?
Jeg er ikke kompatibel med hverken Apple eller Netflix. Har med masse podcaster, men ser etter en fornuftig måte å få offline videoinnhold på laptop eller mobil.

God efta fra Clarion Bilan i Karlstad. Ikke noe Buckingham Palace det her heller. Men det trengs ikke. Underholdningen er 3 generasjoner "Mia" som skal organisere. Så jeg lener meg bare tilbake med popcorn og 3D briller.

Tid for en øl og en nap. Ha en fin lørdag.
Et fin-fint sted for en øl eller fem i Karlstad er Bishops Arms pub som ligger i første etasje på Stadshotellet. De har et stort utvalg av øl på kran, fra tyske travere som Bitburger til mer smale mikrobrygg.

God kveld fra Lier. Her lades det opp til arbeidsdag på OSL i morgen kveld med et par Aass pils og Spellemannsprisen.

God kveld fra Deltabyen Lillestrøm. Her er man hjemme en helg uten flyturer, men jammen ramlet man på en booking. På poeng denne gangen. Det er en slik kose booking hvis man kan kalle den det... ;) Men etter at booking bekreftelsen ankom mailboksen ble det en Makan! Som forrige booking med poeng for noen dager siden mener SAS jeg er kvinne.. MS ble tittelen min, tenkte først parykk og høye hæler men slo dog gullnummeret og fikk justert det av en hyggelig engelskspråklig herre. :) Er det noen bug eller noe slikt? Ved begge anledninger er jeg sikker på at jeg bekreftet maskuliniteten min ved bestilling. Nå har vel ikke MS eller MR så mye å si innenriks kanskje. Men rett skal være rett. Ellers er bookingen en dagstur i Norge med fire segmenter på en dag, sånn like før påsketuren for å varme opp til den. Ser nå i appen at 27 flyturer venter framover mot sommeren. Alle privat turer så man lurer på hva man driver med... Hehe! Si at det er normalt noen der ute, og ha en fin aften! :)

Back