God lørdag fra #mito

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdag fra #mito

God lørdag fra #mito. Her er det vårlige sysler på gang idag igjen. Se på blomstring og pingviner og slikt.

attachment.php

Å ta tog fra Narita uten å dra innom Tokyo var ikke enkelt. Med 3 forskjellige tog var jeg nødt til å kjøpe 3 separate billetter på 3 stasjoner hvorav 2 hadde endel kø. Må nok endre det for returen og satse på dirkete buss som jeg skal prøve bestile idag.

Ha en god en til alle som slipper stille klokken neste natt. Har jo allerede gjort det for noen uker siden.

Attachments

• hitachi.jpg
    hitachi.jpg
    307.2 KB · Views: 710
God lørdag fra #mito

Hei og hopp. Klokken ble stilt her allerede for flere uker siden. Så på tide resten følger etter så ordenen blir gjeninnsatt.

Sitter på en vaklete trestol på The Tabernacle i Atlanta og venter på kveldens hovedartist, som er ingen ringere enn Pink Floyd-trommis Nick Mason med venner. Så her skal det bli en aften med skikkelig ur-Floyd. :)

101b69284eb68671b0f957b148db1784.jpg

Last edited:
Re: God lørdag fra #mito

God morgen fra Sofitel Sentosa. Her våkner man av en stor påfugl (sikkert nok til en middag for tolv personer) som hyler foran soveromsvinduet vårt. Da kjenner man at det var en litt fuktig dag i går. Nå blir det en laaang frokost etterfulgt av an lengre dag på stranden.

God helg.

Glad lørdag fra Ris. Nespresso i k(r)oppen...og snart er det på tide med en treningsøkt. Siden vaskehjelpen nekter å vaske våre 129 vindusflater så er det også en del av lørdagens program. I kveld fyller vi opp spisestuen med gode venner fra Sør-Amerika og Norge...at det kanskje er siste gang vi stiller klokken må vel også markeres...selv om jeg synes det er litt morsomt at vi to ganger i året jukser litt med tiden. Ha en bra lørdag du også...

Mornings fra Hvalstad. Lego the Movie er morgenens underholdning, faktisk en litt kul film. Navnefest i morgen, og med konas ambisjonsnivå er der nok å gjøre i dag. Heldigvis dukker svigers opp. Ha en fin dag

at det kanskje er siste gang vi stiller klokken må vel også markeres...selv om jeg synes det er litt morsomt at vi to ganger i året jukser litt med tiden. Ha en bra lørdag du også...

Det blir minst 3 ganger til, da det tidligst blir fra 2021

Glad lørdag fra Portland, halvveis til Bend Oregon - hvor en Land Rover skal hentes. Vel utstyrt med en Ford F-150 Truck, en overraskende morsom bil, fant en artig knapp med Sport Mode og parkerte diverse Fnatmobiler selv med en diger bil henger på slep. Sålangt ingen Fnatsbøter, men har virkelig forsøkt ! I morgen bærer det over fjellet til Bend og tilbake til Portland igjen men godt lastet med en Land Rover på hengeren og noen krukker med noe godt i fra Crux the Fermentation Project og Boneyard Brewery !

God start på dagen, ikke helt Scandic Nidelv, men fortsatt akseptabelt!

Jobbedag i Trøndelag, før siste SK maskin, tar meg sørover i kveld.
ecf1132bdb15c13a5fe40ba2fb6d6144.jpg

Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

Mornings fra Hvalstad. Lego the Movie er morgenens underholdning, faktisk en litt kul film. Navnefest i morgen, og med konas ambisjonsnivå er der nok å gjøre i dag. Heldigvis dukker svigers opp. Ha en fin dag

Det blir minst 3 ganger til, da det tidligst blir fra 2021

Puh....kanskje vi også her går mot EU og beholder sommertiden...

Morn fra studentbyen, her er det flyttedag. Kjøleskapet på destinasjon er fylt opp med øl allerede

God lørdag fra Arendal :) Litt statistikk her på morgenkvisten før jeg snart skal ned og hente lunsj, courtesy of Thon hotell som serverer frokostbuffetrester. Too Good to Go er et fantastisk fint konsept.

Ha en fin lørdag alle mann :)

God morgen fra Sofitel Sentosa. Her våkner man av en stor påfugl (sikkert nok til en middag for tolv personer) som hyler foran soveromsvinduet vårt. Da kjenner man at det var en litt fuktig dag i går. Nå blir det en laaang frokost etterfulgt av an lengre dag på stranden.

God helg.

Hvis dere vil ha tilnærmet privat basseng, be resepsjonen om å kjøre dere ned til spa avdelingen. Der er det stille og fredelig. 4 minutters kjøretur i golfbil. Hyggelig restaurant med norsk laks på menyen er det også der nede.

God lørdag fra #mito. Her er det vårlige sysler på gang idag igjen. Se på blomstring og pingviner og slikt.

attachment.php

Å ta tog fra Narita uten å dra innom Tokyo var ikke enkelt. Med 3 forskjellige tog var jeg nødt til å kjøpe 3 separate billetter på 3 stasjoner hvorav 2 hadde endel kø. Må nok endre det for returen og satse på dirkete buss som jeg skal prøve bestile idag.

Ha en god en til alle som slipper stille klokken neste natt. Har jo allerede gjort det for noen uker siden.

Hvor er dette da? Virker som du alltid havner oppi noe på dine reiser he-he.

Jaja - god formiddag fra Oslo, kjenner at man var litt sent ute i natt, men man kan ikke sove bort dagen. Lovt meg bort til en del ting i dag så.

Hvis dere vil ha tilnærmet privat basseng, be resepsjonen om å kjøre dere ned til spa avdelingen. Der er det stille og fredelig. 4 minutters kjøretur i golfbil. Hyggelig restaurant med norsk laks på menyen er det også der nede.

Takk for tipset, vi tenkte å skvise inn en time der senere. Nå er det lunsj på Beach Clubben med litt Kollen-reker for å dempe hjemmelengselen :lol:

040886D6-A11E-4494-A434-E2EF28D0B3C3.jpg

Glad lørdag fra Portland
Og fortsatt ingen rapporter fra Beacon Rock?

Hvor er dette da? Virker som du alltid havner oppi noe på dine reiser he-he.
Er som sagt i #mito.

Klarte selvsagt komme oner rariteter idag også. Slik som byen Oarai hvor det krydde av manga-damer og tanks. Det hadde selvsagt en helt naturlig forklaring.

God efta fra Clarion Bilan i Karlstad. Ikke noe Buckingham Palace det her heller. Men det trengs ikke. Underholdningen er 3 generasjoner "Mia" som skal organisere. Så jeg lener meg bare tilbake med popcorn og 3D briller.

Tid for en øl og en nap. Ha en fin lørdag.

God ettermiddag fra OSL! Her er det stille og rolig i dag. Venter på forsinket LH som skal ta meg til FRA og deretter videre med LH’s 747-8i til EZE/Buenos Aires. Fikk sete 81 K, på Upper Deck. Det blir en 14 timers flight så det skal nok gi meg rikelig med tid til både middag+2 filmer (‘Bohemian Rhapsody’ ‘The Favourite’) + 6 timer søvn. Etter Argentina, blir det litt ‘Sør Amerika-rundt’; Chile og Colombia. Planen var å pugge spanske gloser før jeg reiste...men det har jeg vist ‘glemt.’ Ja, ja...det går nok bra!
Que sera, sera!

Last edited:

I morgen bærer det over fjellet til Bend og tilbake til Portland igjen men godt lastet med en Land Rover på hengeren og noen krukker med noe godt i fra Crux the Fermentation Project og Boneyard Brewery !

Om jeg har forstått det rett så er det på bilhenger Land Roverne trives best... (i alle fall om det er en litt eldre modell og ikke en Defender):p

God tur!

Om jeg har forstått det rett så er det på bilhenger Land Roverne trives best... (i alle fall om det er en litt eldre modell og ikke en Defender):p

God tur!
Ikke så feil (er faktisk på jakt etter en Defender, men de koster mere brukt enn splitter nye Range Rovere (Sud Caravelle tralle)) Bainbridge Island Rovers fokuserer på Pint Lifting @Bainbridge Brewing Company - vi er realister !

Det blir en 14 timers flight så det skal nok gi meg rikelig med tid til både middag+2 filmer (‘Bohemian Rhapsody’ ‘The Favourite’)
Bohemian Rhapsody er en skikkelig godbit, men The Favourite var ingen innertier for meg, ble bare rar. Om du ikke har sett dem før vil jeg anbefale i prioritert rekkefølge: Hidden Figures, Green Book, BlacKkKlansman og Bad Times at the El Royale.

Back