Re: God lørdag fra Lillestrøm!
Mornings fra Lommedalen.
Det brenner godt på peisen i stuen og ovnen i kjellerstuen. Temperaturen er på vei opp fra 17 grader som det var i dag tidlig og vi kommer til å fyre til det er rundt 23 grader, da holder det huset varmt i flere dager. På torsdag satte jeg inn den nye radiatoren i (VW)Caravellen, så tok vi med mine foreldre på 80år til Slemmestad for å hente 24 betongheller på 50x50cm som skulle gis bort på Finn.no Føltes ikke helt greit at alle de andre løftet og bar, mens jeg bare dyttet hellene så de la riktig i bilen. Men er ryggen skikkelig vond så bare ble det sånn. Heldig vis er min mor verdens sterkeste kvinne over 80år og det ble ikke så mange på hver. I går var vi på hytta sammen svigermor og hentet 27 sekker ved og tok med alt av matvarer hjem. Nå gjenstår bare å lempe bort trappen så er den helt vinterstengt. Men vi skal en tur til for å hente ved. Dette er ikke vinteren jeg vil gå tom for ved. Her skal det fyres.....
Fotball VM 2023 for damer i New Zealand og Australia ble trukket i natt og Norge skal spille alle kampene på Nordøya på NZ unntatt en eventuell finale som går i Sydney. Dermed blir det å vurdere om NZ skal bli mål for sommerferien 2023. Akkurat nå ser det ut til at Singapore via CPH eller LHR, med rundt 14.000nok er det billigste. Jeg kunne dog tenke meg noen stopp på veien, bl.a. i SIN. I Australia har mitt lengste opphold vært i 23 timer. så det kunne jeg teke meg å se mer av. Vel vel, vi får se, vi får se.
Akkurat nå prøver jeg å få kona med på 2 uker i Caribien i Januar med Norse til og fra FLL som lengste flyturene. Vi får se, vi får se..
Nå skal det skrues litt mer bil, nye lykter skal på Caravellen, så det er bare å ta på kjeledressen. Ha en god og varm dag alle sammen.