God lørdag fra Hvalstad

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Hvalstad

God morgen fra Hvalstad. Solen er på vei opp, og 75% av husstanden er alt oppe. Dagens prioritet er å pakke til morgendagens avreise, hvilket også innebærer å fylle noen hull i garderoben. Ser dog ut som jeg må bryte et av budene i moseboken, eller noe sånt, å dra innom Sandvika Storsenter på en lørdsag :cry: Ikke umulig det må avreageres med en løpetur etterpå. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Hvalstad

God morgen fra et snøfritt fbu, men jeg ser på webkamera at det er masse nysnø på Tryvann . Sitter og vurderer om planer skal endres og at jeg tar en tur. Hemsedal i kveld så det skal vel pakkes litt.

Glad lørdag fra Ris. Snart klar for en treningsøkt før det blir lørdagsbrunch. Invitert på after-ski på Nordberg i ettermiddag og med været som er meldt kan vi fint gå til og fra….på beina. Første påskemarsipan (som ikke lenger heter noe med påske) er smakt…best når den er fersk:-)

God formiddag fra Chiang Mai

Endelig fått en økt i svømmebasseng igjen - halvårskortet på Oslobadene ble en dårlig investering...

Glad lørdag fra Lillestrøm! [emoji4]

Her kommer sola og alt er på stell.
Egentlig skulle vi våknet opp i CPH i dag. Men at det gikk den veien høna sparker så jeg for flere dager siden når uværet nærmet seg. Så vi kansellerte. [emoji4] Joda, flyet ble kansellert i går kveld. Så avgjørelsen var riktig den. [emoji4]
I dag står det om kaos på Kastrup i VG. Dessverre VG kan ikke hjelpe deg med været...

Ellers ble alt booket til Kalallit Nunaat turen i mai. Synes danske kroner er dyrt nå! Fire dagers overnatting 11000 NOK takk...
Men gleder meg til Air Greenland og splitternye Tuukkaq som maskinen heter. [emoji4] Blir stas å prøve premium produktet vestover.

Dessuten blir det Wien i påsken med LH og OS i business klasse. Fikset i går det også! Så nå er det bare å vente.

Ha en ekstra best superfin lørdag! 20230218_071054.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Clarion Collection Hotel Majoren i Skövde. Otto raste forbi i går kveld, men nå skinner solen fra skyfri himmel. Skal besøke broder og nieser i dag. Et nytt familiemedlem har kommer til siden sist man var på disse trakter. Blir hyggelig å hilse på. Nå er det klart for frokost, ha en strålende helg[emoji41]

God lørdag fra Oslo - en kveldsvakt venter oppe på sykehuset. I går hadde jeg dagvakt og plutselig kom en kollega til meg og sa det var telefon til meg.Lurte på hva i all verden det kunne være siden vedkommende hadde ringt vakttelefonen til avdelingen. Viste seg å være dritskoordinatoren på den avdelingen jeg i går var på (den avdelingen jeg var på har senger flere steder på bruket så vedkommende satt ikke fysisk i nærheten der jeg var) De hadde problemer med å fylle en kveldsvakt og lurte på om jeg ville gå dobbelt. Jeg takket nei siden jeg hadde planer i går kveld, men samtidig så gjør jeg jo jobben til arbeidsgiver vanskeligere. Men jeg tror det løste seg. Jeg misunner ikke de som jobber som driftskoordinatorer eller tilsvarende funksjon på sykehusavdelinger rundt om. Ikke nok med at de skal fylle vaktboka, de koordinerer også pasientflyten og sitter sikkert i en hel haug med telefoner i løpet av arbeidsdagen. Ja nei i dag skal jeg på en annen avdeling da. Sånn er det å være assisterende tilkallingsvikarassistent, men det skal sies at ståa på sykehusene rundt om er bedre enn det var bare for en måned siden. Nedgang i smittepasienter osv, men det er jo fortsatt nok vakter å få som tilkalling.

Last edited:

G’morgen, ja .. -3 på gradestokken og det har begynt å lysne. Ser ut til å bli en fin dag, skal bli rundt 13 pluss etterhvert.

Jobblørdag, det betyr snop til kaffen etterhvert. Fikk tak i en Niederegger marsipansjokolade i går, så det blir jo nesten som påskeegget til EB. Nesten.

God morgen fra Florida.. Jeg dævver. Fantastisk frokost på stranden og full rånings nå. Wifi-fri temmelig underwelming SAS 2Aig går og kraftig nedgradering på Hertz.. Men fantastisk herlig for det.. Mer om det på trip-reporten.

3B7B437C-B404-44D5-A6B7-C332D1ADEA00.jpeg

God ettermidag/kveld fra Kuala Lumpur,
Har vært på reisefot siste døgn , først SVG-AMS igår ettermiddag. Det gikk greit uten den store bekymringen for stormen Otto. KL gikk på tiden ut fra SVG ned til Schiphol. Hørte i ved avgang at et par SAS flighter ble kansellert.
Artig opplevelse i KLM loungen ved gate F , under påfyll av mat kom et par mus galopperende langs etter buffeen. Ved spørsmål til en av betjeningen om de nå også serverte gratis zoo fikk jeg svar at de slet med å bli kvitt disse små krypene. De hadde vistnok holdt til der en stund. Be aware !
Over 12 timer med flight KL835 ned til SIN på grunn av re-routing av diverse pågående konflikter østover. Men flighten var greit den og meget god service.
Et par timer på Changi før siste leg med MH616 og igjen god service og varm mat på denne korte flygingen opp til KUL. MH konkurerer godt med SQ etter min oppfatning.
Taxi inn til sentrum i KL og nå er det kvelden på hotteleriet for mitt vedkommende . God helg.

God dag fra Tampa. Her er det full gass fra morgen til kveld med jobb av varierte slag.

Nyt lørdagen!

Back