• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Himeji

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdag fra Himeji

God lørdag fra byen med det hvite slottet. Det er virkelig lett å farte rundt i dette landet med Japan Rail Pass. Hadde bra rom med oppgradering til executive på Osaka Hilton. Fjerde gang i Japan og første gang på internasjonalt hotell der. Skal i ettermiddag tilbake på japansk biz-hotell. Men først skal man titte på slott.

Ha en god en alle som skal titte på kongelige gamakker.

Re: God lørdag fra Himeji

God morgen fra Stavanger. Snart på tide å komme seg hjem og på ishockeykamp på Jordal i ettermiddag - det er en første gang for alt;-) Lørdagen er 5 timer lysere/lenger - rett og slett digg:-)

God morgen fra OSL. Bråbestemte oss for en tur til Wien, så her sitter vi på OSL og venter på BA761. Håper å få sove litt på flyet...

Ha en fin dag

God morgen fra Sandaker. Min tur til og stå opp i dag og etter arvingen har spist et "halvt" brød til frokost er det nå Thomas-toget på Netflix som gjelder. Senere blir det og ta toget til Stryken og en skitur med en kamerat tilbake til byen. Middag hos noen venner i kveld, men heldigvis kunne arvingen deponeres hos de gamle. Ha en fin dag

God morgen fra et grått Grønland. Har vært gressenkemann et par uker, men setter straks kursen mot OSL for å hente fruen[emoji4] Blir nok et restaurantbesøk i kveld, ellers ingen store planer for helgen. Kanskje en tur i Kollen? Ha en aldeles fortreffelig helg!

God lørdag fra Oslo. Slapper av enn så lenge. Tenker å gå ut på ski. Fordelen er at jeg kan ta de på rett utenfor døren. Noen privilegier har man ved å bo på Kringsjå.

God morgen fra Lillestrøm! Etterhvert settes kursen mot OSL og en tur til Helsinki i Plusness class med SAS. Tilbake i morgen. Via ARN begge veier så det gir 4 flightsegmenter til.
Ønsker alle en fin lørdag i Norge eller i utlandet! ☺

God dag fra Gamle Oslo. Ikke så Oslo-grått som forventet i dag, kanskje. Ser godt bort til fengselsmurene gjennom fortsatt ikke-grønne trær. Det er en dag for indretjeneste. Det mest spesielle er at jeg ikke har aning om kveldens meny, men det dukker vel opp noe. God lørdag ønskes, med eller uten sport!

God morgen fra Oslo nord - flott og hvit morgen :) Jaggu ble det mye snø i går - så blir det blir mange av dere som skal ut å gå på ski.

Ha en flott dag videre.

Jan

God lørdag fra Shangri-la kowloon. Her skal man hvile føttene før man finner et sted å spise middag.

Champis i Senatorloungen i Frankfurt. Må jo tilpasse seg rett tidssone med en gang. Seattle neste.

Mornings fra bittelitt vestenfor!
Rolig helg med torsk hos den gamle som høydepunkt. De to nattvaktene er nedturene, men den ene er allerede unnagjort og den andre er ikke plagsom før i morgen. Det kan strengt talt trenges en skikkelig ryddings og vask her i heimen, så da blir det nok fotball og pils på pub, kjenner jeg meg rett :D
Ha en strøken ukeslutt!

God føremiddag rett før for Barbados - kjekt å sjå land igjen etter to veker i sjøen på vei fra Vest-Afrika

Neste øy vi passerer er St. Lucia...

Sol i Skaun!

Vegastur i Juni booket, neste nå er Dublin fredag og 11 dager på jobb der borte.

Kino i kveld, men nå: Mer fotball!

Tjohei, Kim

11 Juli ligger jeg og plasker på Roatan :)

Men blir Vegas-tur igjen både i Oktober og November om du er der da!

Kim

God kveld fra Hilton Helsinki Airport. Fine flyturer med SAS hit i dag. Spesielt fra ARN til HEL. 737 800 med 10 rader Plus foran. 50 pax på flyet og fire bare i Plus! Rart med så god plass ombord. Min kone og jeg tittet bakover og så nesten ikke folk før rad 11! 😉

Discus: Er der trolig rundt midten/slutten av Nov, så da får vi møtes for en flypils igjen!

WF789: Bor stort sett på "klassikerne" som Flamingo eller Harrahs jeg. Er ofte i Vegas så der betaler jeg kun resortfee og bor nesten gratis:)

Kim

Back