• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sunglass God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Her ble det jeg, og ikke barna som våknet først. Noen må uansett sørge for nybakt brød til frokost. Vurderer å ta med et av barna til den tvilsomme delen av Asker, for å se på noe modelltog som er utstilt. Ingen som skal på verken kamp eller trening i hockey eller fotball, så plutselig må man aktivere dem. Men etterhvert skal de parkeres hos hver sin kamerat, så blir det ut å være sosiale for oss voksne.

Morn fra Tønsberg. Postnord klarte ikke å levere espressobønner i går så må overleve på presskannekaffe fra Evergood. Må en tur på biblioteket i dag, bilen skal få sommerdekk og eldstemann plasseres hos bestemor. Spisskammerset må vel også få litt påfyll

God morgen fra Skøyen. Aviser og kaffe, snart skal terrengsykkelen på årets første tur i området rundt Sognsvann. Det blir bra!

Riktig god morgen fra Oslo. Kjenner gårsdagens sosiale lag med gode venner i Sud sitt nabolag, men sol ute og kaffe i koppen kurerer det meste. Familielunsj, noen ærend og pakking er vel det som står på programmet i dag. Vel sjekket inn på morgendagens SK til CDG og AF til EZE. SE-ROK med Starlink er satt opp til CDG så da får vi testet det. Ha en fin lørdag.

God morgen fra Roma. Sol og ITA-blå himmel. Frokosten unnagjort - så da bærer det mot sentrum og inntak av mere vått og tørt. Middag på Viestad sin favoritt i kveld. Mille grazie:-)

God lørdag fra Kongsberg. Her ventes det besøk senere I dag i anledning at far selv blir et år eldre. Jeg har ikke overskudd til å diske opp med noe større greier så da blir det ganske enkelt en skalldyr buffet til middag. Jeg har fått tak i litt forskjellig så det blir bra.

God formiddag fra Grønland. Her er det slutt på husfreden, da dagen startet med å hente fruen på OSL😀 Så etter brunch er det nå utpakking av 50 kg bagasje. Kanskje en utepils i sola i ettermiddag? Så får fruen bestemme om det blir biffmiddag i heimen eller om det blir restaurantbesøk. Ha en strålende helg!

God formiddag fra Forus. Godt i gang med lørdagsvakten her. Om en time er jeg allerede halvveis. Tror nok det blir en tidlig kveld på meg da jeg var litt for sent i seng i går. Ha en fin helg forumister.

God ettermiddag fra hagen. Sitter og skjelver etter en alt for utagerende kveld med DXB-besøket igår. Stakkars han andre som snart sitter like sliten på flyet hjem til en krigssone. I kveld blir det pil pil scampi med mor og sørafrikanske bobler.

Attachments

• IMG_2605.webp
    IMG_2605.webp
    85.7 KB · Views: 33
God dag fra LHR og Luftwaffe-loungen.

Valget var å fly med DY direkte til BGO kl 09 i morges eller ettermiddags avgang med SK via CPH. Med tanke på hvordan en fredagskveld tilbringes så var valget enkelt.

I kveld blir det ro og hvile

God morgen fra NYC!

Solen skinner og dagen skal nytes i Centeral Park! :)

Herlig tur over med SK903 i går, bra crew og complementary upgrade til rad 1 gjorde susen! Nytt år med EBD allerede i boks, må vel finne noe å bruke en CT på før jul.

I-lands problemer er til for å løses! :)

God helg!

G’æftan fra Gardermoen. Ikke den dynamiske, travle og kosmopoliske terminalen, men det makelig tilbakelente flymuseet. Denne helgen er det modellmesse med utstilling og salg av ymse sammenlimbare gjenstander i et utall forskjellige skalaer.
Jeg innehar dobbeltrolle som både utstiller og selger, prøver å redusere lageret av byggesett som har hoper seg opp gjennom to årtusener.

Så hvis noen har interesse av å enten beundre ferdig bygde modeller eller prøve seg som selvbygger er det bare å ta turen innom. Åpent 1100-1500 i morgen søndag 12. april.

Attachments

• IMG_8378.webp
    IMG_8378.webp
    97.6 KB · Views: 29
  • IMG_8372.webp
    IMG_8372.webp
    99 KB · Views: 30
  • IMG_8375.webp
    IMG_8375.webp
    180.8 KB · Views: 28
  • IMG_8374.webp
    IMG_8374.webp