God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Asker

God morgen. Snart klar for dagens 3. espresso. Godeste @fluxie har senere i dag lokket meg med inn i skogen ved Vikersund for å ta på meg et startnummer og løpe en runde der. Så rekker vi vel en afterrun feiring, før det blir toget til Tønsberg og rett i en bursdag. Akkurat her burde Vy vært såpass kundevennlige at de hadde en restaurantvogn på RE11, så jeg hadde sluppet sitte å smugdrikke. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Asker

God formiddag fra Kolbotn. Sitter og titter inn til naboen som er den tidligere statsministeren fra KrF mens jeg nyter kaffekopp nr 4. Lørdagshandling på Jacobs på vei tilbake til Ris…hvor det forøvrig var behov for å skrape is i dag morges.

God morgen fra Grønland. Sedvanlig lørdagsrutine med avis, forum og kaffe. Er gressenkemann mesteparten av lørdagen, så blir en tur vestover for skravling og kaffe med gamle kjente. Så får vi se om det blir en tur på pub’en eller en rolig filmkveld hjemme… God helg[emoji3]

God formiddag, skikkelig kult høstvær her hos oss. Snøbygene har flyttet snøgrensa nedover til ca 100 meters høyde. Tøft! Må få meg en tur ut i løpet av dagen og kjenne på høsten, før jeg trekker inn for å gå på konsert med Shades of Dire Straits senere i kveld. Ha en flott dag @alle.

God dag fra Øvre Romerike.

Ut å få byttet skoene på bilen i dag. Kan bli spennende når det man våkner til er at nyhetene på radioen melder om «ekstremt glatt» og at en buss stod i grøfta borte ved OSL. Er dog plussgrader nå, så vi satser på at man kommer seg trygt bort til Dekkteam.

Ut i fra hva Yr varsler kunne man sikkert klart seg en uke til (med tosifret antall plussgrader neste lørdag), men.

Forøvrig all mulig respekt til de som jobber på disse dekkverkstedene. Jeg syntes det var nok å lempe fire 18-tommere inn i bilen en gang (også må jeg lempe de fire andre ut igjen i løpet av helga).

Ha en god en :)

God dag fra Kongsberg. Kjølig her i dag med rundt 0 grader. Bør vel tenke litt på å få vinterdekk på bilene i løpet av helgen. Ellers fikk booking fingeren prøvd seg i går. Nå ser det ut til at det er mulighet til å komme seg bort fra torsdag til søndag kommende uke. Ikke så lett å finne billetter til en ok pris på så kort varsel, men jeg fant billetter til DUS for kona og meg til ok pris. Det er kun billetter som kan avbestille som duger, så da. Ble det plus pro med bolaget. LH gruppen har begynt å prise sine biz billetter ganske høyt i Europa så det var ikke aktuelt denne gangen. Så får vi se hva prøvene viser og hvordan formen er utover uken. Håper vi får gjennomført turen denne gang.

Brrr .. kun 8 grader kaldt her i SC på morran. Det betyr årsdebut for hoodie’n. Berneren er strålende fornøyd, dog.

Ellers blir det nok litt hagearbeid og en tur for å besøke svigerbeistet som vil fylle dagen. Litt brennevin av den brune typen må også anskaffes.

God lørdag fra eh Smestad. 23 bussen er ikke til å stole på og køen på Ring 3 ser jo jt som rushtiden. Lurer på i alle dager er som skjer. Selv med stengt Ring1 bruker det da ikke være så ille? Jaja vakt på Radium venter og bra jeg er ute i god tid . 28 bussen går ikke i helgene og etter min erfaring mer pålitelig enn 23.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited:

God lørdag fra Lillestrøm. Her bærer det straks innover til selveste storbyen for å feire bursdagen til hun derre der.

Det blir mye god mat og drikke!

Ha en best lørdag

Hel fra den persiske, nei vent - arabiske gulfen. Går ikke an å forklare dette hotellet faktisk. Mat, service, klientell.. vi går rundt med klump i halsen og på dette massive komplekset så løper de rundt og bruker fornavnet ditt. Det ble alt for mye å drikke i går og det var deilig.. Hakkasan var som vanlig bra, men er ikke velt enig i stjernen de var fått. Her var det også litt annet klientell på hotellet med mye briter med for små kjoler. Endte opp på en helt sinnsyk strandbar på hotellet senere som pælmet iskalde halvlitere etter deg (tror det var peroni). Nå skal vi møte en herlig canadisk investor på 70+ som er her men sin smekre franske kone nummer to i loungen på.. hikk. Enda mer champagne. Ligger på ca to en halv flaske om dagen som signifikant gjør at man føler at det går i pluss. Michelin italiensk på hotellet etterpå og så ned på strandbaren etterpå hvis vi slipper inn.

Last edited:

Nå skal vi møte en herlig canadisk investor på 70+ som er her men sin smekre franske kone nummer to i loungen på.. hikk. Enda mer champagne.

Kom gjerne med noen hete insider-tips, delt og glemt i fylla …. :p

God lørdag fra Nilen et sted mellom Aswan og Luxor. Magisk er en understatement.

Back