God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Asker

God morgen fra Asker. Regner med gårsdagens slush ute nå har blitt til is? I dag må det pakkes for morgendagens avreise. Både ski- og middagsantrekk for 4 personer genererer endel kolli. Dessuten skal det tilbringes litt tid i hockeyhallen, så da får jeg spist litt vaffel også. Ha en fin dag.

Re: God lørdag fra Asker

God morgen. Solen skinner og løypene ble kjørt opp for 2 timer siden fra Frognerseteren så da bærer det avgårde nå. Noen yngre krefter får luftes senere på dagen, men usikker på om det blir fysisk fostring eller harrytur (aka slalom).

God morgen fra Grønland hvor solen skinner. Foreløpig kaffe, nyheter og forum. Satser på at kona snart fikser frokost[emoji846] Senere i dag går turen til Kongsberg, planen er å få med seg ikke mindre enn to konserter. Blir nok rikelig med både fast og flytende føde for man ender opp på Christians Kjeller for å høre på et skramleorkester med lokale helter. Overnatting er booket på Best Western Gyldenløve, et hyggelig familiedrevet hotell midt i by’n. Finfin helg ønskes!

God morgen fra Kongsberg.

Og Kongsberg melder om strålende vær nå på morgenkvisten. Første gang på lenge at det er helt skyfri himmel her, så ingen dum dag og besøke Kongsberg Tristar

Lite planer i dag utover at jeg skal være med sønnen og kikke på en bil.

God morgen fra Lillestrøm. Her blir det straks vafler og så venter to deilige limousine entrecôte i kjølen til i ettermiddag.

Jeg får litt tyn her hjemme for hvordan jeg spiser biff. Jeg mener biffen har noen få magiske minutter etter den har hvilt, hvor den er himmelsk. Så jeg spiser biff som et kakemonster i de minuttene. Uten noe tilbehør. Når smaken av biffen begynner å dø hen (eller den er spist opp)... først da mener jeg det er ok å dille med tilbehør og vin. Så da runder jeg av med litt saus og hva enn annet man har laget.

Makan! Ha en best lørdag

God lørdag fra Asker

Morn fra havet.

Fin dag på bøljane blå. Sol og lite vind.
Blir sveler til 16-kaffien og den vanlige biffen etter kl 19 når vakten er over. Så blir det bingo kl 20.

Hardt program på en lørdag. Får bare holde ut.
Fortsatt god helg.

Dagens (stille) spm: Er det innafor å fly til India for å få ASMR hodemassasje ????

FQTV

God morgen fra Fort Lauderdale. Våkne opp etter ni timer søvn og samtidig solbrendt fra dagen før er egentlig ganske deilig, men tror caps og sunblock er en god investering i dag.

Nå er det frokost ved bassenget før det bærer ned mot Miami og så rosinen i pølsa: Smith & Wollensky helt nederst ved vannkanten. :cool:

Dagens (stille) spm: Er det innafor å fly til India for å få ASMR hodemassasje ????

Tja, er vel ikke verre det enn at jeg flyr til Thailand for å få klippet neglene og tatt en hårklipp

Så da runder jeg av med litt saus og hva enn annet man har laget.

Når kona ikke ser, vel i blant blir jeg fersket, så liker jeg helle i meg sausen som det skulle vært en slags smoothie til dessert.

God kveld fra Munchen. Her er det vår i luften, deilig det, men hadde heller ikke hatt noe i mot mere kuldergrader og snø.
Halvflaske champis og sushi fra Edika ringer helgen inn nå, slettes ikke vers noen av delene :)
Ser at Kaizers spiller her nede ved elven i neste måned, da skal jeg vel endelig få opplevd dem, etter alle disse årene.

God tidlig kveld fra Gaustablikk. Glemte helt morgenhilsen i rushet etter å komme ut i en solfylt alpinbakke. Drømmedag på fjellet. Rakk en god tur på langrenn etter lunsj også. Nå negroni foran peisen :)

God kveld fra Haugesund,

Her går helgen med til Fylkesårsmøte i Rogaland FrP.

Året og nominasjonsprosessen planlegges.

God helg

God kveld fra Munchen. Her er det vår i luften, deilig det, men hadde heller ikke hatt noe i mot mere kuldergrader og snø.
Halvflaske champis og sushi fra Edika ringer helgen inn nå, slettes ikke vers noen av delene :)
Ser at Kaizers spiller her nede ved elven i neste måned, da skal jeg vel endelig få opplevd dem, etter alle disse årene.

Er Edika den asiatiske varianten av edeka? Hehe!
Kult med Kaizers. Skulle gjerne sett de (igjen), min første konsert i mitt liv var Kaizers Orchestra in Harstad når Statoil bjudade på med gratiskonsert til byen. 2003-2004?

Så jeg spiser biff som et kakemonster i de minuttene.

Når kona ikke ser, vel i blant blir jeg fersket, så liker jeg helle i meg sausen som det skulle vært en slags smoothie til dessert.

Skulle vært moro og vært med dere to på biffrestaurant.

Ellers god lørdag.

Ikke skjedd så mye spennende annet enn en liten tur til politikontoret på den lille flyplassen borti her for å hente en liten rød bok. Var jaggu mer valuta for pengene enn forrige gang også, med hele tre ganger så mange bilder (de var dog helt like, but still...).

Ha en god en :)

Ikke skjedd så mye spennende annet enn en liten tur til politikontoret på den lille flyplassen borti her for å hente en liten rød bok. Var jaggu mer valuta for pengene enn forrige gang også, med hele tre ganger så mange bilder (de var dog helt like, but still...).

Men?!? Skulle ikke du på utlandstur denne helgen? Var ikke det du sa sist helg?

Urm... En Super Burrito og en dugelig dose Husets Marguarita på vår lokale meksesjappe, og livet er bra ....
Saludos amigos fra surrete-i-hue-MOW ...

Er Edika den asiatiske varianten av edeka? Hehe!
Kult med Kaizers. Skulle gjerne sett de (igjen), min første konsert i mitt liv var Kaizers Orchestra in Harstad når Statoil bjudade på med gratiskonsert til byen. 2003-2004?

Edika er varianten etter´champagne. :D

Back