God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God lørdag fra Asker

God morgen her fra riktig side av Asker. Dagens hovedoppgave blir å pakke, før vi i kveld stikker opp til OSL og tar inn på Radisson for en natt. Synd SunClass ikke lar oss sjekke inn bagasjen kvelden før, som gamle Thomas Cook gjorde, men får uansett sørge for å ha mest mulig klart. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Asker

Glad lørdag fra Larvik! :)
Her ankom man i går for et helgebesøk i ferieleiligheten. Ennå gjenstår det litt ting og tang så det blir en shoppingrunde også i dag. Det er jo gøy det da!
Lenge siden siste flytur nå, men muligens en småflytur en kveld til uka. :)
Ha en riktig fin en! 20230714_194643.jpg20230714_195433.jpg20230714_201429.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Morn fra Tønsberg. Noen sto opp med både feil bein og på feil side av sengen i dag, men etter litt diskusjon og "tvangs"-mating er livet bedre.
Ramler inn div folk for litt innflyttingsfest i dag, men tror kanskje man må grille under parasollen for å holde seg passe tørr

God morgen fra bussen på vei hjem..jeg er trøtt etter 10 timer på jobb. Gleder meg til å finne senga. Var ikke helt mentalt forberedt på å avgi rapport på mine pasienter til hele daggjengen så det ble forbanna surrete. Men alt er grundig dokumentert i journalen. Vanligvis gir jeg en rapport til teamsykepleier som så tar det til neste gjeng. Men tydeligvis andre rutiner på natt på den avdelingen. Da vet man det. Skal uansett ta toget til Åndalsnes i ettermiddag men alt er ferdig pakka så man går for maks hvile

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:

God morgen fra Kongsberg. Her øser det ned i dag så det blir nok mest inneaktiviteter. Vi har en plan om å få ryddet i garasjen i løpet av helgen, noe som virkelig trengs. Det genererer antagelig et besøk på den lokale søppelfyllingen til uken.

Best lørdag fra Ris. En time og førti minutter hjem fra Verdens Ende med innlagt kaffestopp på Shell er innafor. Nå tørt og godt innendørs og her blir vi til vi blir hentet i kveld…middag litt lenger opp i Åsen. Ingen dårlig følelse å ha hatt helg allerede….så er det bare lørdag morgen:-)

God morgen fra Grønland. YR melder gråvær i hele dag, så finner ikke så mange motargumenter til fruens forslag om «shoppingsenter». Det inntreffer dog ikke så ofte, så får ofre meg noen timer i dag. Kaffe, radio, nettbrett og frokost først… Ha en strålende helg både innaskjærs og utaskjærs[emoji3]

God morgen fea Mallis som det tydeligvis heter på svensk. Fine strender, her så får en bare overleve at det er litt mye mennesker. Funnet ut at stranden er best gor det er mye reservering av solsenger og diverse plastdyr i bassenget på 20 m.

Temperaturen er helt utnerket om en legger seg under et tre i skyggen.

Good morgen fra Knaus II. Gjestene forsvant i går på godt og vondt så nå har vi hele ørneredet for oss selv og må andre rundt og lete etter barna når det er frokost. I dag blir det mye basseng-kos og en tur til Eze eller St Paul i kveld for litt gårmett.

For øvrig ganske glorete å sitte med full panoramautsikt over 14 juli fyrverkeriet med ei sprudleflaske.

IMG_5487.jpeg

IMG_5480.jpeg

IMG_5457.jpeg

IMG_5448.jpeg

IMG_5460.jpeg

Back