Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En fortsatt god morgen fra OSL. Nå har jeg vært gjennom boarding kontroll for N0 021. Kona ble utsatt for en ekstra sjekk, noe hun hater, og stadig blir utsatt for....
Jeg tror nok flyet blir ganske så fult. Mye dirrektører og aksjonærer er med ser det ut til. Bjørn Kjos med fru er også med. Det ser ut til at det blir noe flaggklipping også. Nå burde de forøvrig starte boardingen snart.
Ha en fortsatt god dag.
En fortsatt god morgen fra OSL. Nå har jeg vært gjennom boarding kontroll for N0 021. Kona ble utsatt for en ekstra sjekk, noe hun hater, og stadig blir utsatt for....
Jeg tror nok flyet blir ganske så fult. Mye dirrektører og aksjonærer er med ser det ut til. Bjørn Kjos med fru er også med. Det ser ut til at det blir noe flaggklipping også. Nå burde de forøvrig starte boardingen snart.
Ha en fortsatt god dag.
God formiddag. Arvingen insisterte på å løpe alene i dag noe som innebar at jeg fikk meg noe som Someone vil kalle løpetur. Nå skal vi straks ned å øve på å parkere båt. Veldig trangt så begynner å angre på at jeg ikke jukset å kjøpte baugpropell.
Hvilken spillkonsoll anbefales for jenter qå år som skal ha just dance, singstar etc?
Hei fra Tøyen hvor Junior og Senior får seg rimelig araber-klipp. De frisørene har fremdeles ikke vendt seg til at den blenda-hvite guttungen som ramler ut av cabben snakker arabisk.
Håper alt går på skinner.
Skal med samme flyet til OSL Mandag.
Travelt her i Fort Lauderdale, skal selge huset og flytte 420 km Nordover.
Har bodd 23 år i Sydøst Florida, det er nok.
Har gitt bort møbler og pakket ting og tang i papp kartonger, flyttebil kommer 12 Juli.
Kommer til å savne å bo så nært FLL flyplassen, 10 minutters biltur, lettvint.
God formiddag. Arvingen insisterte på å løpe alene i dag noe som innebar at jeg fikk meg noe som Someone vil kalle løpetur. Nå skal vi straks ned å øve på å parkere båt. Veldig trangt så begynner å angre på at jeg ikke jukset å kjøpte baugpropell.
Hvilken spillkonsoll anbefales for jenter qå år som skal ha just dance, singstar etc?
Flytter Odin ogsaa ?
LN-RTP;1256976[/URL said:]Jada, Odin før være med på lasset.
Vi skal bygge hus her: https://www.marinadelpalma.com/
Kjøpte tomt der i fjor men det tar tid å bygge så vi leier et hus der et år først.
Skal du ha båt med baug propell kan du kjøpe en Albin 28TE, som Odin er, det er standard utstyr.
Båten er også 3 fot lenger, den er egentlig 31 fot med svømme plattform bak og rail foran.
Det er sikkert noen til salgs på vestkysten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.