God lørdag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra 1395

God morgen fra 1395. Uvannt å våkne til blå himmel. En tur til Asker sentrum for noen ærend, før eldstemann må tas med på hockeytrening. Og siden kona har stukket av med bilen og dratt på jentetur, så må vi slepe med oss alt stasjet på bussen, som noen andre proletarer. Et par ryddeprosjekter har vi også. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra 1395

God morgen fra null sju sju sju. Klar for en dag helt uten planer. Sol og blå himmel sørger nok for å få oss ut og rundt i marka. Rødt kjøtt og rødt i glasset til kvelden. Nyt lørdagen!

God morgen fra Rømskog. Her er en bedre frokost inntatt. En times tid til avslapping nå før dagens program starter. Det ble en hyggelig middag her i går. God mat og ikke minst kjekt å treffe andre i samme situasjon.

God morgen fra Oslo i finværet. Kona vil være «turist i Oslo» i dag, så får vi se hva det innebærer. Men er redd jeg må ta med kredittkortet… Kanskje jeg får lurt inn Leeds-kampen på Jekyll’s? Og så blir det nok «rødt + rødt» til kvelds her også. Ha en finfin helg[emoji3]

Hola fra Kolsås. Stua er nå strøken, så da kan man endelig begynne å fylle opp med div møblement, leker og rot. Det å bo på 2 soverom + bad blir i minste laget i lengden.

Hepp fra hovedstaden. Nydelig frokost er ferdig og i dag ble det Cremamt-mimosa ril baconet. Nå gjenbruksstasjonen med håndverker-rester og annet stæsj.. Så hjem og bytte slede da junior krevde en siste toppløs tur for sesongen.

Mor skal på middag og teater, så de blir det kosekveld med 66% av arvingene.

Helg ass..

788801EF-CE42-48EF-B2A6-10984B155715.jpeg

… og her har tåken senket seg og bakken er dekket av løv. Alt er vått, så får neppe gjort noe særlig i dag, annet enn å dranpå dynga med søpla.

Tottenham-Leeds skal ihvertfall sees ….

God dag fra Lillestrøm. Har vært en stødig dose ryddetjeneste her, for om et par timer skal jeg hente en kompis til øl og pizza. Det blir best.

Ha en fin en

God aften fra Lillestrøm! :)
Litt sent ute i god morgen tråden kanskje, men bedre sent enn aldri!
Det var en skikkelig digg solskinnsdag i dag, den ble benyttet i Larvik. Deilig å rusle langs sjøen, i Bøkeskogen og konstatere at leiligheten vår nå har vegger! Det er jo ekstra best!
Ellers ble det buss opp og ned med VY Express Plus. Det er kurant nok det. Ny dobbeltdekker og stort enkeltsete med panoramautsikt forover begge veier, fire meter over bakken. Nuvel, fly er selvfølgelig bedre.
Fly kan det imidlertid bli i morgen, hvis ikke tåka henger over ENKJ. Vi får se!
God kveld folkens! :) 20221112_090315.jpg20221112_105836.jpg20221112_110536.jpg20221112_123351.jpg20221112_145314.jpg20221112_150743.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Back