God lørdag folkens.

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
God lørdag folkens.

Her i gården står man opp tidlig. Ting må gjøres før helgefreden senker seg i kveld. Kaffe og frokost på full fart ned så er det bare å brette opp skjorteermene. Fruen truet også med shopping og du verden hvor jeg gleder meg :drunk:

Fruen truet også med shopping og du verden hvor jeg gleder meg :drunk:

Skjønner ikke hvorfor fruer stadig vekk tvinger mannfolka til å gjøre ting de ikke vil... Hadde det ikke vært enklere om man gjorde enkelte aktiviteter alene?

Sitter og spiser frokost og er faktisk ganske lite trøtt til å ha stått opp 08.00. Har stått opp 13.00 de siste dagene, så dette var jo litt uvant... :p Skal en tur på flyplassen, julebord i kveld, og ellers pugge pugge pugge. Ble kanskje litt helg allikevel, da :)

Enjoi the day folks!

Re: God lørdag folkens.

Forholdsvis tidlig opp her i gården også. Nå venter frokost før førjulsaktiviteter som gaveinnkjøp og overlevering skal planlegges. Middagen blir en biffgryte med en god og fyldig rødvin til. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.

God morgen fra et sted på Jæren!

Tidlig opp i dag, sent i går. Tidlig kveld?

Tur ut til begge svigers'ene i dag, ellers kun planer om å gjøre ingenting ;-)

God morgen - her er det jo nesten "sommertemperatur" i dag, bar et par enslige blå. Pepperkakebaking og julebord på programmet i dag. Ha en fin førjulshelg!

Mornings fra Bisett. Bacon ligger i panna og godgjør seg, og senere skal også egget oppi der. En treningsrunde i formiddag står på planen, men siden min squashpartner var på julebord i går, så tror jeg det nok blir en tur på Sats istedet. Ut å feire bursdagen til en kompis i kveld. Ha en fin dag

G'lørdag fra Maura. Frokost fortært, og i løpet av den nest halvtimen, går turen ut døra, for litt julegavehandling, før kvelden avsluttes med Bye & Rønning på Ullensaker Kulturhus, og biff på Big Horn. God lørdag ønskes :)

God morgen fra Romerike!
Etter og ha kranglet med telenor 3 ganger om hvorfor bredbåndet/telefonen er borte, kom endelig svaret om at "fristen for feilretting" er innen Mandag klokken 20:00 - jippey! Så her sitter man da, surfer på en 1017kbps line mens man betaler for en 16000kbps linje - fantastisk!

Ellers, grått og trist ute - det positive er dog at man har fri i helgen OG temperaturen er under -10 :old

Dagen går med til førjulsærender og bestilling av rom på Jumeirah Essex House
i New York, denne gang med Central Park view!

Ha en fredfull førjulstid alle mann, og kvinner :p

Mornmorn fra Drammen!

Været begynner å se sånn nogenlunde greit ut, og jeg er klar for noen timer på jobb for å blidgjøre julegavehandlere.. :lol:

Dæggern, jeg mente jeg så en oransj elefant fly forbi vinduet her for litt siden.. kan umulig ha våknet enda. OVER! 10 selvfølgelig ;)

God morgen fra Sandefjord. Litt regn og plussgrader igår kveld og natt, men tilbake på -1 nå. Planen er at man skal ut å prøve skiene med en kompis, så håper at det ikke er noe særlig med snø som faktisk rakk å forsvinne.

G'morgen fra Alpharetta, hvor unge MOW koser seg med helgevakt. Den første kaffekoppen er tømt, nattens kø er også tømt og nå er det bare å vente på at resten av familien begynner å røre på seg. Juletre ble innkjøpt i går og da blir det pynting i løpet av dagen.

En hel plussgrad utenfor, men det er visst bare midlertidig før det kommer en front ned fra steppene rundt Tommy777stan (gratulerer med dagen, forresten) med tosifrede minustall, vind og nedbør. Det kan bli interessant, som det gjerne blir når vi får 'Rednecks On Ice' .. :lol:

Sløv sløv start på dagen i dag også. Deilig! Lang frokost med god kaffe etterfølges herved av en del indretjeneste. Kona driver på med hjemmeeksamen så da må far trå til!

God dag fra Oslo, den gamle delen! Litt småforkjøla etter romaturen. Ikke så rart, når temperaturforskjellen fra avreise tirsdag 1030 til ankomst 1400 var ca 35 grader... Har ikke helt fått med meg at det er helg, men må vel ut en handlerunde. Får kjøre på med noe enkelt nå fram mot jul. Pizza er jo i grunnen greit.

God lørdag ettermiddag!

Her er man i ferd med å gjøre seg klar til å gå på julebord! Sikkert ikke feil det!

Ha en fin aften, folks!

BF:cool2

Skitur vel gjennomført. Litt glatt i sporet som følge av regn etterfulgt av minusgrader. Ett lag til med snø så blir det bra.

Back