• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag - 1. 17.-mai dag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag - 1. 17.-mai dag

God morgen fra Hvalstad. Her blir det å ta med eldstemann på tur til København i dag, så SK1467 står på programmet i formiddag. Ha en fin dag

Re: God lørdag - 1. 17.-mai dag

God morgen fra Tallinn. Her blir det straks å trekkes over Østersjøen mot ARN med propell. Deretter ARN til OSL. Men først frokost og kaffe. :) Ha en fin en!

Nespressotid på Ris... på tredje koppen nå. Siden det er lørdag er det trening om et par timer før det blir brunsj og arbeid i hagen før vi i kveld skal til Kolbotn på middag. Ha en bra lørdag du også.

God morgen fra Humberto Delgado Airport(eller også kalt Portela Airport/LIS) som er den største europeiske Star Alliance hub’n til Sør-Amerika. Klar for å fly TAP direkte hjem til OSL. Har hatt fine dager her i Lisboa. Opplever portugiserne som svært vennlige og omsorgsfulle. Forstår ikke en tøddel av det som blir sagt, men portugiserne er et bereist folkeslag så her snakker de fleste engelsk. Mye vakker arkitektur, men dessverre er det i overkant mye fisk på menyene her nede. Dette til tross...jeg vil definitivt komme snart igjen!
Ha en fin dag!

Last edited:

God lørdag fra Cherbourg. Ble sent igår da jeg traff på en gammel studiekamperat og det var mye å bli oppdatert på. Etter hotellfrokost blir det tur opp på festning på berg, frodige hager, gamle hus, museer og knaskje en båttur. Holi som de skal ha på en strand utenfor byen skal jeg holde meg unna. Har ikke med meg sko og klær som jeg kan kaste.

Ha en god en alle som ikke ønsker fargepulver inn i alle kriker og kroker.

Hola fra Madrid, en undervurdert storby på mange måter. «Alle» reiser til LON/FCO/CDG, sjeldent jeg hører om tur hit. Synd for alle, fordi Madrid er fantastisk. Den 3. største byen i Europa har alt man kan drømme om; fjell, episk mat, varme om man ønsker, fotball osv. Snakk om sistnevnte, blir Real Madrid - Real Betis nå kl 12 [emoji847][emoji41]

Hola fra Madrid, en undervurdert storby på mange måter. «Alle» reiser til LON/FCO/CDG, sjeldent jeg hører om tur hit. Synd for alle, fordi Madrid er fantastisk. Den 3. største byen i Europa har alt man kan drømme om; fjell, episk mat, varme om man ønsker, fotball osv. Snakk om sistnevnte, blir Real Madrid - Real Betis nå kl 12 [emoji847][emoji41]
Nå spiller vel RM mot Betis i morgen ;) Og skal man oppleve litt stemning i Spania, så anbefaler jeg å se Betis på Estadio Benito Villamarín, spesielt om en skulle være så heldig å få billetter til kampen mot Sevilla.

God dag fra Lillestrøm. Utrolig digg med langhelg hjemme. Fant til og med ledig poengupgrade hos AF for meg, Smurfen og Pellefanten hjem fra Tokyo i sommer.

Nå blir det en liten tur til opphavet og så bare daffe videre.

Det er SÅ deilig

Ha en fin en

Back