God lør....torsdag morgen

Discus

Galley Slave
Medlem
God lør....torsdag morgen

Tannbørsten er pakket, boardingkortet er printet og om litt kommer limo-servicen for transport til OSL og BAs buss vestover. Ha en fin "luftfartsdag". :nor

Re: God lør....torsdag morgen

God morgan fra OSL
fulle fly i dag gitt... kanskje solen kommer på titter fram som en belønning...

Glad himmelsprett! Hovedstaden er nyvasket og byr på mindre pollen... Bake skyene er dagen 11 timer og 40 minutter lysere. Blir en tur til OSL i ettermiddag for å hente noen amerikanske slektninger som skal være her over helgen. Ha en strålende torsdag!

Mornings!

Har dere hørt om svensken som trodde at Kristi Himmelfartsdag var et tilbud fra Braathens SAFE?

Today: LJU - PRG ( 4 t. i lougen) - ARN.
"Det er mere mellom himmel og jord enn noe annet sted!"

God morgen fra Oslo. Litt trøtt pga litt lite søvn, men hadde uansett en hyggelig kveld igår så det er verdt det. Året første runde golf står på programmet i formiddag og ikveld blir det en tur på Ullevål for å se Lyn-Enga. Ha en fin dag :)

God morgen

En deilig og etterlengtet fridag. Blir mye hagearbeid i dag. Gode muligheter for at en stor og fortyrrende furu ryker i dag. Må også en tur opp på jobben i ettermiddag, må få levert møblene som vi skal montere til vårt nye training rom. Det ble en lang tur på IKEA i går for å handle inn bord og stoler.

Ønsker alle en god dag

S

Good morning folkens.. Inne igjen etter et par timer på sykkelen og konstaterer at det fortsatt er litt kaldt om morgenen:) Sol, Sol kom til meg... Ellers blir nok dagen brukt til å forberede seg litt til eksamen i organisasjonsledelse.. Så hvis noen har noen ekstremt bra tips i den sammenheng, så er de velkommen:)

God fridag!

Happy Himmelsprett fra Arendal

Sitter nå i stuen, etter en tur i skogen med foreldre og ei bikkje.
Frokost up next, deretter en tur til byen på båtmesse, og kanskje en tur på kino i kveld.

Ha en fin dag!

God morgen fra vakre Sarpsborg, her er byen nyvasket og takk gud for det. Mindre pollen er veldig godt kan du si.

Idag skal Alfa'n vaskes og poleres også må vi snekre sammen fangsten fra IKEA, som jeg handlet igår. Gikk en smule amok blant alle Billyene og Bennoene.

Ha en herlig Himmelsprett alle sammen :)

God morgen fra Mosjøen. En flott dag i vente med sol fra klar himmel. Jeg derimot skal "kose" meg med malekosten i toppen av en stige.... Ha en fin dag alle sammen=)

God ettermiddag fra hovedstaden.

Her ryddes og vaskes det litt sånn at man slipper å gjøre det til helgen ;) Har litt lørdagsfølelse i dag. Godt at det bare er n arbeidsdag imorgen, før man tar skikkelig helg!

Ønsker alle sammen en rikig fin Kristi Himmelfartsdag.

God dag. Frokost og en halvliter Friele er unnagjort. Temperaturen ser ut til å svinge mellom 16.5 og 17.7 så langt i dag. Blå himmel gjør at man får lyst til å gå ut å ta en halvliter av noe annet. :cool:

God Kristi Himmelfart fra CPH også - her forsøker man å bruke dagen på litt lesing. Søster graduater high school i dag, og jeg skulle ønske jeg kunne vært med på en tur Stateside denne uken - memorial day weekend and all - hvor min kjære familie inntar Vegas. Nuvel. Noen må jo skaffe seg en utdannelse også..

Her borte i vest er det en nydelig morgen...fuglene synger og paa Everett har et par RR Trent 1000 allerede snurret rundt, riktig nok uten fuel...ser ut som det blir virkelig start paa motorene paa morgenkvisten....

Andre fridagen etter en langtur, og da kommer "rekylen": Sovemorgen med oppstandelse kl. 14:10.
En gravemaskin tok internettkabelen i går ettermiddag og området fra Slemmestad til Åros har vært uten internett frem til i dag formiddag.
Meget sen lunsj ble det også. Ellers ingen planer for dagen.
Ha en fortsatt fin dag og sprett med måte!

God aften fra Sørlandet!

I dag har familien vært på tur sammen. Fint å komme seg ut litt. Kunne godt ha hatt 5 grader mer på gradestokken, men så lenge det ikke regner, skal man kanskje ikke klage.

Heldigvis fridag i morgen også!! Så jeg har nettopp lagt isbiter i frysen for å hygge meg med en GT eller 2 senere i kveld.

Ellers konstaterer jeg T-29!:colgate:

BF:cool2

God aften fra Chicago. Dagstur til MSP i dag, langhelgen startet for mitt vedkommende i kveld, fri i morra og mandag. Fruen har halv dag i morra, deretter setter vi oss i Primusen og setter snuta mot Bloomington, IL for aa besoeke til fruens veldig hyggelig onkel som dessverre ligger for doeden. Retur til Chicago loerdag.

Ha en fortsatt fin langhelg!

Back