• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God løøørdag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God løøørdag!

God morgen! Her i Lillestrøm er alt innafor og en ferieuke har begynt. Nykvernet kaffe i Lufthansa koppen er på plass og straks er det handling og indretjeneste som står på planen. Litt pakking til Stavanger turen i morgen blir det også! Ferie er stas! :) Dessuten bråbestilte vi Røros tur i slutten av neste uke med Air Leap. Koselig Airbnb i gammel, men nyoppusset leilighet i typisk Røros bygård blir det da. :) Men i mellom er det Tromsø tur. Ja ferie er virkelig innafor! Ha en flott sommerdag alle sammen!

Re: God løøørdag!

God morgen fra havet.

Det ble en helg med alt inkludert, inkl overtid.
Indrefilet til kvelden.

Kan ikke annet enn å klage [emoji3526]
Fortsatt God Helg

FQTV

God morgen fra Hvalstad. Frokosten er inntatt og litt hagearbeid står på agendaen. Etter gårsdagens løpetur endte opp som en halvmaraton så er det treningsfri i dag. Derimot er det et par småprosjekter i hagen på planen. Ha en fin dag

God morgen fra Hvalstad. Frokosten er inntatt og litt hagearbeid står på agendaen. Etter gårsdagens løpetur endte opp som en halvmaraton så er det treningsfri i dag. Derimot er det et par småprosjekter i hagen på planen. Ha en fin dag
Så gira er man over hagearbeid at man nevner det to ganger :colgate:

God lørdag fra hovedstaden.

Fruen skal kjøres en tur på kontoret på Tjuvholmen for litt smittevernvennlig kontorering. Arvingen og jeg drar på Tusenfryd mens mor kontorerer. Så da blir det vel både karuseller, slush og en bamsepremie på et spill som undertegnede tydeligvis har et naturtalent for.

Ha en finfin lørdag!

God formiddag/ettermiddag fra Sandnessjøen , her oppe hopper ingen halte høns. Tidlig på'an idag som vanlig i prosjektet , mye skal gjøres ferdig før retur sørover med WF i morgen. Greit vær og søring'an fosser inn her oppe i starten av ferien. Ha en fin lørdag.

Trallabom fra Lillestrøm! Her er det ferdig pakket og klart for tur ut med Speedbird 13. Bading er på planen siden jeg regner med at Øyeren har begynt å varme seg opp. Badingen skal etter planen også brukes til å få ekkoloddet på plass.

Bare smøre niste og lage kjølebag nå.

Ha en fin en

Jeje .. sol og fint ute. Aircondition og jobb inne.

Svigerbeistet sørget for en livat morgen, men nå er hun stelt og foret og sitter og knurrer fornøyd med kaffekoppen sin og ser på frokost-tv.

Men nå har jeg fylt Northwest-koppen og gått gjennom formiddagens aktiviteter, så nå burde jeg være gardert mot uventede boomeranger.
Det snorkes lett under pulten, og de Lillos suser avgårde på radioen min ...

God kvelden frå Sogn ein stad. Nettopp ete ganske god Sogndalskinamat, no er det ferjeventing og eit par tima til i bil. Men har i alle fall bestilt meg ein tur som vil krevje fly for å få til, i løpet av hausten.

19 grader i vannet i dag var bra altså. Ratt somm i starten hadde litt over 2 runder slark når man svinger til høyre er litt mindre bra. :)

Trallabom fra Lillestrøm! Her er det ferdig pakket og klart for tur ut med Speedbird 13. Bading er på planen siden jeg regner med at Øyeren har begynt å varme seg opp. Badingen skal etter planen også brukes til å få ekkoloddet på plass.

Bare smøre niste og lage kjølebag nå.

Ha en fin en

Du har altså ikke talassofobi.... :8:

19 grader i vannet i dag var bra altså. Ratt somm i starten hadde litt over 2 runder slark når man svinger til høyre er litt mindre bra. :)

Tror det heter ror når man snakker om ting med kjøl :colgate:

Hmm, rorkulten er vel den tingen du styrer med i akterenden av en båt, kanskje du kan si det om et ratt også, men båtratt synes jeg er innafor i Fnates båt! :)

Du har altså ikke talassofobi.... :8:

Nei, men jeg har ofte tenkt på at jeg skjønner hvordan man kan få det.

Tror det heter ror når man snakker om ting med kjøl :colgate:

Joda, men det høres litt pretensiøst ut å snakke om roret på en liten balje i ferskvann. :)

Hmm, rorkulten er vel den tingen du styrer med i akterenden av en båt, kanskje du kan si det om et ratt også, men båtratt synes jeg er innafor i Fnates båt! :)

Nemlig

Og styrbord! Ikke «høyre».

Makan!

Men dere skulle sett hvor flink jeg er til å legge til altså. Åj åj åj

Nei, men jeg har ofte tenkt på at jeg skjønner hvordan man kan få det.

Joda, men det høres litt pretensiøst ut å snakke om roret på en liten balje i ferskvann. :)

Nemlig

Makan!

Men dere skulle sett hvor flink jeg er til å legge til altså. Åj åj åj

Nå har vel motorbaljer som du har enten hekkagregat eller påhengsmotor som styrer retningen og ikke et ror (så bilde tidligere men har glemt)

Back