God loerdagsmorgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da sitter vi paa Starbucks paa Southcenter (like ved Sea-Tac) og venter paa at klokken skal bli tid til aa reise til flyplassen. I kveld gaar turen til Anchorage for aa ta meg av en 757-300 med soldater som skal fra Elmendorf til en-eller-annen stillehavsoey ....
Med Alaska's problemer i det siste, er jeg ikke spesielt optimistisk med tanke paa aa komme meg avgaarde i rute, men det er jo lov aa haape. MD80 i kveld, 737-700 hjem i morgen.

Freddasbilder er lastet opp, forhaapentligvis blir det en bilderunde fra Anchorage etter at jeg kommer hjem.

God lørdag morgen... Er litt redusert etter sommerfesten i går kveld...puh! I dag skal det trenes... Ha en bedre lørdag!:spin:

God Morgon ifrån Monaco!

Solen skiner och vattnet är riktigt blått. Har lust att gå ner och ta mig ett dopp senare idag... Vi får se vad tidtabellen tillåter. Först skall jag dock höra på morgonprogrammen i SR P4. Länge leve webradio. Ha en fin lördag i öst och i väst, i nord och i syd.

God mor'n fra Tromsø

Ser ut som om vi får go'vær til det lille musikalske arrangementet i kveld.
Nå er det flott vær og blå himmel.

Ha en flott lørdag
:cheers:

God morgen alle ja!

Vel, en roooolig dag her for enn så lenge, skal på jobb ikveld, og parkere fly fly og enda mere fly :)

Håper alle får en strååålende weekend!

M :up:

Glad sommermorgen fra Asker!
Solen har begynt å skinne, jeg har fått lagt over Trond Viggos "Det var en gang en ... og en ..." og de første bildene tatt med min nye EOS350D er lagt på harddisken. Under et lite eksempel fra turen til OSL fredag morgen. Jeg synes jeg fortjener respekt for at jeg var på vollen ved 01R klokken 07:08 etter å ha hatt sommerfest på jobben kvelden før. RESPECT, MAN!

Attachments

• Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    48.2 KB · Views: 5
God dag får man vel si, i kveld blir det sommerfest på min jobb, så ikke regn med noen "god morgen"-hilsen fra meg i morgen.

God ettermiddag!
Her har man brukt dagen til å trø i byen og sett på folkelivet! Mye folk ute i Oslo i dag….
Kvelden skal brukes forran tv-en... når man ikke kan være i Tromsø under konserten får man se den på tv..
Noen av spotterne som fikk tatt bilde av SK 7323 som dro til Faro klokken 1133….. ?
:cheers: :cheers: :smokin

Originally posted by Trety
CK! Hvilket objektiv brukte du på dette bildet?

har en 75-300mm zoom fra Canon. Husker ikke modellnumer etc, men 350D'en "arvet" det fra min analoge

Back