God loerdag

God kveld fra Gamle Oslo. Rødvin i glasset og snart klart for en skikkelig burger. Så har man latt seg lure av billige LH-billetter igjen. Bogota i mars. Det er jo valuta for pengene å se fram til turen, også... :)

God lørdag morgen fra sofaen. Frøkna ser TV2 Junior mens jeg leker med iPaden. Scanair luggage tags ankom i går med FedEx, så alle som har bestilt (og betalt!) får sine i löpet av et par dager. For de som ikke har bestilt kan det gjøres til scanairtag-alfakrøll-scanair.no En pakke med to tags koster NOK 100 inkludert porto (NO/SE/DK)

Betalte i dag. Gleder meg til å pryde koffert og bag med flotte tags.

Akkurat kommet hjem etter 14-15 dager på farten. Greit å få litt tid hjemme før man skal på jobb igjen på mandag. Nå skal det mekkes Nachos i heimen før det blir Bronsefinale straks. Jeg heier på Uruguay.

Jeg kjeder meg så på jobb at jeg holder på å implodere! Men det er bedre å kjede seg og få betalt for det, enn å kjede seg og ikke få betalt for det ;)

Har strengt tatt ikke vært på jobb siden 26/5. Har full lønn, taper diett, men kan ikke si at jeg kjeder meg.

Kankjse jeg skal gaa for Lassie paa midt 12 timers stopp i Hong Kong paa vei hjem:stir

Bør inntas langt vest i USA, helst med en Zinfandel eller Cabernet Sauvignon fra California!

Jeg skal ned til Oslo den 22 Juli, pass deg nå så jeg ikke kommer løpende etter deg med kjepp og tjære..... :whip I know where you live!

Ta Someone først, så får jeg et forvarsel!:stir

Også var det Stabæk igjen da. Et lag som går i dusjen "fordi de har ledet lenge nok" og ikke før dommeren har blåst av kampen? 4-1 mot forrige lag til det gjensto bare noen minutter, for å ende opp med 4-3. For så å lede over Viking 2-0 etter 75 minutter. Like forbanna så vinner Viking 3-2! Har sagt det før, og sier det igjen: Det laget trenger profesjonell hjelp! Av mennesker med hvit frakk!:old

Middagen viste seg i å bestå av carpaccio med artiskokkhjerter, parmesanost, olivenolje og en god Nebbiolo Langhe Rosso. En god trøst.

Last edited:
God kveld frå Trondheim!

Då har me fått grunna taket 1 strøk i hovudetasjen, skrubba terrasse 2, samt diverse småtterier. Så då er det vel fortjent å slå seg til ro foran bronzefinalen med ei aldri så kald ei ;) Det blir nok meir maling dei næraste dagane, så eg får fylle kjøleskapet også ;) No er det kamp, pizza og øll! :) Ha ein fortsatt flott laurdag!

En herlig sommerkveld definitivt. Vinen er til kjøling og vi koser oss på terrassen. Dagen i morgen blir en tur til Lommedalen for 18 hull på Bærum Golfklubb. Litt spent siden jeg ikke har spilt ordentlig på over ett år. Må pleie mine 8 i HCP til Finans-NM senere i år.

Har strengt tatt ikke vært på jobb siden 26/5. Har full lønn, taper diett, men kan ikke si at jeg kjeder meg.
[...]
Ta Someone først, så får jeg et forvarsel!:stir

Du har vel rimelig bedre timelønn enn meg også... :p

Forøvrig vet jeg vel "enda bedre" hvor du bor, har jo allerede vært på ekskursjon i området. Kanskje jeg tar deg først da? Muahahahaha! :stir
nag.gif

Du har vel rimelig bedre timelønn enn meg også... :p
Forøvrig vet jeg vel "enda bedre" hvor du bor, har jo allerede vært på ekskursjon i området. Kanskje jeg tar deg først da? Muahahahaha! :stir
nag.gif

Ha, ha. Innen den tid så håper jeg at SAS IC Prod. har funnet en løsning på problemet og har med sikkerhet innlosjert meg på et hotell langt fra deg!:fly

Scanair luggage tags ankom i går med FedEx, så alle som har bestilt (og betalt!) får sine i löpet av et par dager. (NO/SE/DK)

Jeg forutsetter at disse automatisk fungerer som PRITAG? :spin

Jeg forutsetter at disse automatisk fungerer som PRITAG? :spin

Minst!

Skal ikke fly noe før i september, men da forventer jeg at så fort jeg er inne i terminalen, så kommer et par SGS-ansatte løpende med Boardingpass, mens en tar bagasjen min og får den sendt, mens den andre følger meg til Fasttrack, og opp i loungen, hvor jeg igjen blir hentet før avgang, og blir fulgt ombord som sistemann, og får et sete i Business/Y+. ja, en kan vel ikke forlange at de også setter inn en rad med business på en rute hvor de ikke flyr med businesskabin. Får vel ikke bli for kravstor her heller. :rolleyes:

;)

Tja, når man tror at FedEx leverer, betaler inn til ukjente folk som på beste Nigeriavis lover varer mot forskuddsbetaling - da tror man vel på pritageventyret også...

Bør inntas langt vest i USA, helst med en Zinfandel eller Cabernet Sauvignon fra California!

Det blir verken Rudolf, Bambi eller Lassie på meg i dag, men Zinfandel fra California blir det nok, og det også ganske langt vest i USA. Kanskje blir det derimot noen Rocky Mountain Oysters til nattmat.. Kommer vel litt an på alkoholinntaket..

Back