S. Holberg
ScanFlyer Gold
før jeg dro til Elkjøp og kjøpte en MacBook. Må si at det er utrolig hvor deilig det er å bruke Mac.
En som har skjønt det

God kveld videre!
før jeg dro til Elkjøp og kjøpte en MacBook. Må si at det er utrolig hvor deilig det er å bruke Mac.
Kankjse jeg skal gaa for Lassie paa midt 12 timers stopp i Hong Kong paa vei hjem:stir
God lørdag morgen fra sofaen. Frøkna ser TV2 Junior mens jeg leker med iPaden. Scanair luggage tags ankom i går med FedEx, så alle som har bestilt (og betalt!) får sine i löpet av et par dager. For de som ikke har bestilt kan det gjøres til scanairtag-alfakrøll-scanair.no En pakke med to tags koster NOK 100 inkludert porto (NO/SE/DK)
Jeg kjeder meg så på jobb at jeg holder på å implodere! Men det er bedre å kjede seg og få betalt for det, enn å kjede seg og ikke få betalt for det![]()
Kankjse jeg skal gaa for Lassie paa midt 12 timers stopp i Hong Kong paa vei hjem:stir
Jeg skal ned til Oslo den 22 Juli, pass deg nå så jeg ikke kommer løpende etter deg med kjepp og tjære..... :whip I know where you live!
Jeg heier på Uruguay.
Har strengt tatt ikke vært på jobb siden 26/5. Har full lønn, taper diett, men kan ikke si at jeg kjeder meg.
[...]
Ta Someone først, så får jeg et forvarsel!:stir
Du har vel rimelig bedre timelønn enn meg også...
Forøvrig vet jeg vel "enda bedre" hvor du bor, har jo allerede vært på ekskursjon i området. Kanskje jeg tar deg først da? Muahahahaha! :stir![]()
Scanair luggage tags ankom i går med FedEx, så alle som har bestilt (og betalt!) får sine i löpet av et par dager. (NO/SE/DK)
Jeg forutsetter at disse automatisk fungerer som PRITAG? :spin
Jeg forutsetter at disse automatisk fungerer som PRITAG? :spin
Bør inntas langt vest i USA, helst med en Zinfandel eller Cabernet Sauvignon fra California!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.