God "lille lørdag"...

BSSW

Browncoat
God "lille lørdag"...

... som også er "fredag" :)

EB har sikkert forsovet seg igjen :p

Her i sørvest så må global dimming ha funket bedre enn normalt... ATIS sa 0 grader, og flere biler var dekket med is/rim da jeg kjørte på jobb. Og vi er i midten av MAI!!

Nå ja... det blir varmere ila dagen uansett ;)

Dessuten kan man nå si at det er T-3 dager :colgate: ;)
VIE here I come, U ready? :p

Ha en fin dag forumister :)

Glad onsdag morgen

Fortsatt kaldt i hovedstaden... Nå venter en halv dag med møter før et nytt flyselskap (blir det 78. flyselskapet på listen) tar oss til Brussel og noen dager med mat og vin... Ha en flott onsdag og en enda bedre laaaanghelg!

God onsdagsmorgen...

...fra Hudson FL. Dagen i dag starter med en solid frokost før man lusker avgårde til klinikken for et treningsopplegg etter gårsdagens ryggoperasjon. Deretter må jeg finne transport som kan ta meg over til Cape Canaveral på shuttle launch på fredag:D

Men først et par timer søvn...

Ha en fin dag alle...

Re: God onsdagsmorgen...

God morgen fra OSL. Meget fint spottervær i dag så dere får skulke jobb og skole og reke langs gjerdene her med fulladet kamerabatteri og tomt minnekort. Jeg tar "kvelden" hvert øyeblikk etter nok en nattvakt. Ha en fin dag.

Ps. Kjører dere på E6 OSL-Oslo, vennligst legg dere inn til høyre så jeg kommer meg fort hjem.

Re: Glad onsdag morgen

God morgon från Uppsala,

Skall på möte idag för att se vilka ändringar som eventuellt behöver göras på mitt examensarbete innan jag tar mig 3mil söderut för lite vila hos bestemor. Solen skiner och temperarturer upp mot 15 grader utlovas.

Ha en flott start på långhelgen!

Re: God "lille lørdag"...

God morgen fra hovedstaden.

Her gjør man seg klar for avreise til jobb, men først måtte man slå sammen 3 stk "God morgen"-tråder ^_^

Gårsdagens generalforsamling i borettslaget ga litt ekstra action hvor en annen forumist stod bak regien til det som ble en artig seanse ;)

Nå venter siste arbeidsdag denne uken. Sikkert litt å gjøre + at man skal få sjekket inn ved lunsjtider.

Ha en finfin onsdag alle sammen!

God morgen fra Bodø!

Her er det igjen CAVOK og 6+, i dag er det trekkning for eksamen på skolen.

Huff så sliten man er, var på jobb til halvsyv-syvtiden i går (Fra åtte på morgenen) men men det får så gå.

I morgen skal søsteren min konfirmeres og det blir vel en del styr.

Ha en fin dag og flott start på langhelgen ja.

Last edited:

God morgen fra Stavanger!

Da var kaffen klar og frokosten skal unnagjøres før det er å få snuppene i barnehagen og på skolen.

Dette kan bli en bra dag, om noen timer så er det langhelg! ^_^

Men dagen har en bismak, en av hustandens biler skal på EU-kontroll i dag, så dette kan bli en forholdsvis dyr dag gitt. Og det som gjør det værre, dette er en Fransk bil :drunk:

Ha en fin dag forumister :)

God morgon frå Trondheim! Då var eg tilbake i trønderland, etter ein AMS-CPH-TRD tur i går. Blei ein 2 timers i danmark, med litt kald drikke, og noko å bite i. Sola skinner i trønderland, og det er 1dag unna laaaaanghelg, så her er det bare å få komme seg gjennom oppgåvene :colgate: ! Ha ein flott dag alle saman!

Mornings fra Oslo. Trøtt og startet dagen med en forsovelse, men har kommet meg på jobb og begynt på dagens arbeid. Blir å møte noen venner for litt mat og drikke i kveld, men har ikke planlagt de helt store utskjeielsene

ATIS sa 0 grader, og flere biler var dekket med is/rim da jeg kjørte på jobb. Og vi er i midten av MAI!!

Nænænænænæææ næææ, vi har 10 varmegrader med sol fra blå himmel. Jeg kunne faktisk ta årets første luftetur med bikkja UTEN gore-tex jakke! Dette betyr nok at jeg tør legge bort dunjakken for sesongen, endelig.

Ellers har jeg nå lovet meg en tur ut i finværet. Jeg KLARER bare ikke sitte inne å lese pensum når det er nesten vindstille og varmegrader ute. Det er en regelrett synd for hvem som helst med friluftsliv-interesse. Får møte pensum på midten et sted, kanskje ta med noen notater å lese i skauen....

Senere i dag skal jeg ned til Flyplassvegen 1 og se på pene menn i dress. :colgate: (og hente noe familie som kommer *kremt* )

G'onsdag fra Maura. Våken litt tidligere i dag. Tror jeg skal utnytte det, og møte litt tidligere på jobb. Langhelg er det også. Bursdagsfeiring- og kakespising i morgen, Betale en dame for å klippe i håret mitt på fredag, fly til New York på lørdag... Jepp, alt ligger til rette for en bra helg ;)

En god onsdag ønskes :)

God morgen fra Sandefjord. Kun 1t20m med PV=nRT som står mellom meg og helg nå. :D
Ellers så fikk man bestilt seg nytt leketøy igår, en HTC Legend.

Last edited:

God formiddag fra Krsand som nok en gang er badet i sol og ca 10 varme grader. (Måtte de ta seg betydelig opp i løpet av dagen)

Endelig er det "lillelørdag" med skikkelig mening i. Fri i morgen og greier. Supert! Ferske hvite asparges venter hjemme, sammen med et flott biffstykke. Og vin har jeg også nok av, så det skal nok bli en super aften. Ingen planer for i morgen, så jeg håper bare krapylene vil la meg sove lenge! Får gi dem en liten cognac i kveld, så blir det sikkert fred en god stund. :wow:

...tar oss til Brussel og noen dager med mat og vin

De har ikke vin i Brussel, EB! Bare masse rart øl! :old
Og på matsiden serverer de visst bare øldampede blåskjell med påmmfritt til. Velbekomme!:D

BF:cool2

God dag fra Majorstuen! Hvite asparges har de på Centra til 99 kr/kg. Mye bedre i fjor, da jeg kjøpte med meg fra Berlin. En ganske trøtt onsdag, skal være noe "seminar med vin" etter ordinær arbeidstid, men tror jeg står over denne gang. Får heller ta en pils i solen i dag eller fredag.

god formiddag fra Asker.
Hjemmekontor i dag. Solen skinner, så det blir nok utelunch i dag.

God formiddag - snart langhelg, som kanskje blir avbrutt av jobbing på fredag m.m. Det går seg nok til det også.

Gårsdagens generalforsamling i borettslaget ga litt ekstra action hvor en annen forumist stod bak regien til det som ble en artig seanse ;)

Så nå kan vi gratulere deg som ny formann, eller har du bare overtatt rollen som Narvestad?

Ha en god dag, både formenn og vaktmestere.

Så nå kan vi gratulere deg som ny formann, eller har du bare overtatt rollen som Narvestad?

Ha en god dag, både formenn og vaktmestere.

Heldigvis lot man noen andre ta seg av styre og stell så undertegnede kom seg gjennom generalforsamlingen uten noen form for verv eller oppgaver :cool:

OLCI er gjennomført så da er det bare å glede seg :drink

T-1

God ettermiddag fra Forus,
Solen skinner og det er en god dag.
Travelt riktig nok , men slik skal det være.
Det var pinadø is på bilen imorges også ,så noen sommervarme kan vi ikke skilte med enda.
Det gjelder å bli ferdig her på kontoret kjapt, billett er kjøpt og sete beslaglagt på kjerra over sjøen til ABZ i ettermiddag , SK4615.
Returen er med WF369 i morgen ettermiddag og så blir det helg.
Ha en fortsatt fin dag og god langhelg til de som tar det.

...... før et nytt flyselskap (blir det 78. flyselskapet på listen) tar oss til Brussel ...

Hmmm ... lurer litt paa den der .... tror EB har DAT Delta Air Transport paa lista fra foer ....

G'morgen fra Alpharetta. Ikkeno' snerapport paa Weather Channel's side i dag .. kanskje ikke saa rart naar det ventes 28 grader. Maa vel saa smaatt begynne aa vurdere alternativene for neste Norgestur .... kunne tenke meg aa vaere paa FBU-festen den 16. juni.

Back