God "lille lørdag"...

Re: God "lille lørdag"...

God morgen fra Chicago. Kl. er 05:47 og man er paa vei til Fitness Center for en times svetting. Saa er det frokost. Ute er det lavt skydekke og disig. Temp rundt 8 grader. Minner mer om oktober enn mai.
Ha en fin dag.

Go ettermiddag fra Thon hotel Ullevaal

Snart ferdig på kurs,så blir det tog til Radisson Blu Gardermoen og DER skal jeg ta meg en pils. I morra blir det abfahrt nach TYO :)

Ha!! Takk. Slettet meg fra Facebook så jeg får ikke med meg slike nyheter :)

Re: Glad onsdag morgen

......r før et nytt flyselskap (blir det 78. flyselskapet på listen) tar oss til Brussel

Ser i vår mesterskapsliste fra 2002 at du allerede står oppført med DAT, og siden Brussels Airlines er en rebranding av dette, regnes det som samme selskap - på samme måte som Crossair og Swiss. :old

God ettermiddag fra Forus,
Det gjelder å bli ferdig her på kontoret kjapt, billett er kjøpt og sete beslaglagt på kjerra over sjøen til ABZ i ettermiddag , SK4615.
Returen er med WF369 i morgen ettermiddag og så blir det helg.
Ha en fortsatt fin dag og god langhelg til de som tar det.

Se opp for delays på ABZ. SLOT inn og ut av Scottish sector. WF364 og WF394 fikk delays i dag pga dette. 394 en drøy time.

Da pakker jeg sammen på kontoret og reiser på tur til søndag. Ha en fortreffelig uke!

Re: Glad onsdag morgen

Ser i vår mesterskapsliste fra 2002 at du allerede står oppført med DAT, og siden Brussels Airlines er en rebranding av dette, regnes det som samme selskap - på samme måte som Crossair og Swiss. :old

For det er jo tross alt antall AOC man teller. :up:

God ettermiddag fra sørøst. Dagen startet med go'vær, men ser ut til at de varslede regndråpene trekker stadig nærmere. Noen timer til med arbeid før en langhelg skal nytes - først med noen edle dråper brunt. :drink

Senere i dag skal jeg ned til Flyplassvegen 1 og se på pene menn i dress. :colgate: (og hente noe familie som kommer *kremt* )

Da ble det Norwegian som gikk av med seieren i dag, i "konkurransen" om hvem som har flest pene menn i dress :love :lol:

Ps. Er det bare jeg som blir ekstremt øltørst i disse tider og gjerne når skiftplanen tilsier kun Fun Light? Jeg bare lurer.....

Ikke nødvendigvis, det var bare ferre av dem. Var en trestripa kar eller to som dro opp gjennomsnittet, men Norwegian vant med glans! ;)

På en helt annen sak, så er jeg riiiimelig fornøyd med dagens hundebildefangst!

4601927894_f1413e162c.jpg

Endelig et bilde som viser bikkja mi sin sanne natur! :lol:

Se opp for delays på ABZ. SLOT inn og ut av Scottish sector. WF364 og WF394 fikk delays i dag pga dette. 394 en drøy time.

Det er notert , en kollega var på 394 før meg i dag på grunn av full kjerre i ruta til 4615.
Jeg har god tid til returen i morgen , det er helg så jeg stresser ikke om det er noen minutter etter . Stort sett har det gått greit her i kveld.

God kveld, en bedre middag og god vin er inntatt med gode kolleger , det er tid for å ta kvelden.
Fin tur over sjøen i ettermiddag. Full kjerre på SK4615 og med LN-BUC.
Pendlerne tar helg tidlig på grunn av himmelspretten og 17.mai.
Nydelig vår vær , men fyttirakkern så kjølig. Samme her i Aberdeen.
Noen images fra ettermiddagens forflytnings øvelse ligger under.
Vi parkerte rett ved siden av en Tomas Plukk maskin som var inbound fra Dalaman.
3 viktige møter i morgen før returen med WF i morgen ettermiddag.
God natt folk og fe.

Attachments

• DSCN9087.JPG
    DSCN9087.JPG
    103.7 KB · Views: 43
  • DSCN9088.JPG
    DSCN9088.JPG
    99.2 KB · Views: 43
  • DSCN9098.JPG
    DSCN9098.JPG
    145.5 KB · Views: 42
  • DSCN9099.JPG