• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lille julaften...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'God lille julaften...'

God lille julaften i fra oss i veldig vest.....her har vi akkurat hatt et julebord med noen av pasientene vaare.....dessverre er det mange som ikke kan delta pga at immun systemet er saapass svekket.....vi har veldig gode resultater.

Og god lille julaften fra Bergen også !

Var bare på jobb noen timer i ettermiddag, på grunn av avsporingen på Bergensbanen.
Skal også på jobb etpar timer i morgen tidlig. -Kommer til å "begynne seint og gå tidligere"....

Oj jula har endelig kommet i hus her hjemme også. -Kona har vært 3 dager på Haukeland Sykehus med minstegutten. -På onsdag ble han lagt i narkose og fikk en slange ned i halsen .... Tok prøver vevsprøver av den ene lungen. Og i går var det påan igjen. Da var det en ny slange, denne gangen inn nesen og ned i magen.
Skulle måle surhets..... et eller annet....
Gikk med denne slangen til i dag. Han hadde et måleinstrumnet i en "rompetaske" .

-Det viser seg at lukkemuskelen til magen ikke lukker seg helt av og til. -Når han sov, var den åpen i over 45 minutter..... Skal visst begynne med noe medisin over nyttår....

-Så vil jeg ønske alle her en riktig god og fredelig jul ! :up:

Originally posted by ENKB

Så hvis du leser dette ENKB...: jeg er snart på veien

Hørte at du har vært innom og mobbet juletreet mitt ja :naughty:

Jo, jo...., men hva kunne jeg gjøre: 1,80 høyt og 2,50 bredt...... Èn ting skal du ha, du holder iallefall på tradisjonene...:thumbup (Ironi)

Ho ho ho fra temmelig langt vest ...
Har akkurat lagt igjen 200 daler hos Toyota for skifte av tennplugger og ledninger og diverse andre smaagreier .. hurra ..

Ellers er huset fullt av svigerser ... I'm going slightly mad ...

Skål fra her i syd også!!

Her er Jägermeister og øl i glassene. Prøvde å legge ut bilde av det, men det ville ikke systemet godta. Er det noen som kan tipse om hva jeg gjør feil?

BF
:cool2

Originally posted by LN-SSL

Ellers er huset fullt av svigerser ... I'm going slightly mad ...

Skål da, MOW!:D ;)

Naa her de gaatt og lagt seg ... endelig!

34238-sm.jpg

S K A A L ! ! ! ! !

Back