God lille julaften

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Nå venter en spent på at Peet’s skal åpne, det eneste som er galt med svigermor er at hun har Keurig Kaffe «maskin» - Selv med Peet’s kapsler klarer de 40 Grevlingene (med orange hår) å presse ut brunt vann. Er temmelig sikker på at Ingebrigt Davik var sjefs ingeniør !

.

Vannet blir da brunt uansett? Ijaffall blir det det her i Georgia. :p Synes imidlertid ikke Peets er den beste i Keurig'en. Kirkland's Pacific Bold er den som sitter best i ganen min. Men så er ikke jeg så kresen som deg. ;)

Men orange oompa-loompa'er drikker i følge upålitelige kilder Folgers, så det ..

Vannet blir da brunt uansett? Ijaffall blir det det her i Georgia. :p Synes imidlertid ikke Peets er den beste i Keurig'en. Kirkland's Pacific Bold er den som sitter best i ganen min. Men så er ikke jeg så kresen som deg. ;)

Men orange oompa-loompa'er drikker i følge upålitelige kilder Folgers, så det ..

Crema min gode venn, Crema ingen espresso uten et godt lag med Crema. Synes i grunn at ikkenoe smaker godt i Keurig, det er vel fordi grevlingne på innsiden bytter ut allt med oppmalte brune fargestifter.

Back