• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God laurdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Asker. Litt rydding i heimen før det blir tog ned til Tønsberg og haik med svigerfar det siste stykket ut til Tjøme. Ha en fjong dag

Morn fra Oslo.

Det kjennes på formen at det ble seint i natt og den faste kebabsjappen siden 90-tallet ser ut til å ha fått ny eier og nå er kebaben nesten uspiselig. Gjerne like greit å kutte ut den babben men gamle uvaner vond å vende.

Nå frokost så blir det Youngstorget resten av formiddagen. Noe usikker på hva som egentlig skjer der men jeg er nå med, med de som inviterte meg.

FQTV

Glad formiddag fra Gjøvik:-) Klar for årets utgave av Urbane Totninger - beste sommershowet. Men først ut på sommerlunsj - i glass og på tallerken. Nyt!

Morn fra Kolsås.
Pakking og rydding, etterfulgt av en ekspedisjon til Tønsberg her også, men holder oss på fastlandet. Satser på å få med oss nok til at det akkurat går an å ta en natt i kåken, men blir nok take-out til middag

God formiddag fra Thon Oslofjord. Her er en vel bespist og har fått på finstasen.
Nå driver de tre døtrene å kler seg opp før det bærer avgårde til Blommenholm på konfirmasjonsfeiring. Været er topp, så dette blir en flott dag for oss alle.
Ha en fin fin lørdag :)

Morn fra Lommedalen. Snart av gårde for å arrangere Toppseriekamp på Nadderud. Avaldsnes, under kyndig ledelse av John Arne Riise kommer på besøk, for å ikke ta med seg noen poeng hjem. De ligger på direkte nedrykk og har 8 poeng, etter 10 kamper. Vi skal feire seiren med å se damenes Champions League og spise pizza på VIP'n. Der skal vi selvfølgelig heie på laget der den største stjernen, i Norge, kun har spilt damefotball for Stabæk.

God morgen fra hagen. Enorme mengder egg og bacon er servert til egne og andres barn og demokratiet stemte frem hage-dag. Det kan jeg leve med.

G’morgen …. Frokost, valpetur, dynga, FA-cupfinale …. deretter er dagen sånn noenlunde åpen. Mulig det skal vaskes bil og bikkjer. Bikkjemat må også kokes.

Ser ut som at vi får noen dager med temperatur på tredvetallet. Georgia Power gleder seg.

Au fra Oslo. Her endte man opp på et nachspiel og var hjemme lenge etter at solen stod opp. Merkes. Men skal nå reparere med FA cup finale med en kompis på en pub så det kan sikkert funke. Det blir uansett ingen større utskeielser i dag da dagvakten venter i morgen. Blitt mye færre vakter å velge i der på sykehuset, men det henger vel sammen med at folk rett og slett er mindre borte fra jobb på sommeren og de fast ansatte er tilstede i mye større grad enn om vinteren så da må jeg ta typ dagvakt på en søndag da. Egentlig viktig at jeg tar den vakta for å opprettholde rettigheter, dvs om det går flere enn 14 dager mellom hver vakt må man jobbe på nytt i to måender for å få rett på egenmeldinger og slikt. Ulempen ved å være tilkallingsvikar gitt! Men jeg tror at det kan bli galematias i sommer, selv om man har ansatt folk i midlertidge sommerstilinger så var det i fjor sommer fullstendig galskap. Men da var det sånn at jeg måtte ta en liten prat med min leder før jeg tok flere vakter og det skjedde jo ikke før i august pga ja ferien. Alt ordna seg dog.

Last edited:
God eftan fra SHT6E,

Siste hoppet nordover så er det 10 uker med fri. En trang opplevelse med Latam over fjorden fra Sao Paulo i natt, glad man ikke flyr langt med dem så ofte.

Ha en finfin lørdagskveld folkens [emoji846]

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Back