God langfredag fra Lisboa

Hypern

ScanFlyer Rusty
For en ukristelig tid å henge på en flyplass. Henger på den såkalte myke delen inntil resten av huset åpner og fordi jeg har lyst til å drikke vann før man må kaste vannflaska. Når jeg ikke er sikker på å få tak i en ny umiddelbart gjør man det på den måten. Satser på at loungen åpner 5 eller no.

Mornings fra Beitostølen. Her har "vi" nettopp spist dagens første frokost, så noen bidrar i hvertfall til at det blir en lang fredag. Sjansen for at det blir en skitur senere er vel relativt høy. Ha en fin dag

Gladfredag:-) Stille og rolig, kaffe og iPad - livet er rett og slett ganske så greit. Ingen store planer for dagen - men ut på tur skal jeg nok komme meg. Ha en bra fredag!

Kan forøvrig si at det rista som fy over Sahara i natt. Vurderte så smått å bruke posen og det skal mye til for meg. Men er vel mye TCU og CB konstant der nede. Og det skaper jo gjerne litt luft..

God morgen fra Grønland. Det nærmeste jeg nok kommer fjellet i denne påsken ble en tur til Frognerseteren i går[emoji2] I dag går turen til opphavet på Kongsberg, blir der noen dager. Moderen fyller rundt år, så da blir det litt feiring med familie og sikkert mye god mat. Ha en bedre langfredag enn han som i sin tid ble spikret fast på korset...

God morgen fra Snillfjord. :)

Regn er status på fjellet denne morgenen, men skal visst bli langt bedre de neste dagene, så da spørs det om man skulle få lagt inn både bilvask, trimturer og spotting av fly kanskje. Her er man så vidt stått opp denne lange fredagen, og TV 2 Nyhetskanalen styrer showet på kassa for øyeblikket, hvilket er en helt grei start på en hver morgen.

Ikke noen umiddelbart store planer denne dagen, blir nok for det meste normalt husarbeid tenker jeg. Modern og lillesøster dropper nok innom ila dagen for både middag, prat om familieøkonomi og mest sannsynlig for å legge en slags plan for årets ferieplaner.

Nåvel, før alt annet blir det frokost, fruktjuice og en kopp varm sjokolade. Ha en fortreffelig lang dag. :)

Brum ... Våknet tidlig uten å få sove igjen og overgikk til kaffe og ipad. Kona er i ferd med å riste av seg en saftig influensa, som jeg håper og ber hun ikke har overført ...

Oh well .. Her er det langfredag og for en gangs skyld fridag, men guttungen har forelesninger på college som vanlig. Solen ventes frem etter gårsdagens storm-som-bare-ble-en-promp, og det blir nok en fin dag. Småfuglene høres iallefall optimistiske ut.

God aften fra Taiwan.

Her skal arvingen straks legges for kvelden slik at mor og far kan ta seg en tur ut og titte mer i nærområdet. Noe shopping unnagjort idag, bl.a. en vaskeekte riskoker og ikke en sånn liksomkoker som man får på Elkjøp [emoji6]

Ha en fortsatt fin langfredag!

God langfredag fra Ytre Møre - her bakes det bagetter, som siden skal spises til tradisjonell langfredagsmat - bacalao, servert med portugisisk rødvin, naturligvis. Skiftende vær her i dag. Ha en fin lang fredag!

God langfredag fra Lillestrøm. tok en 12-13 timers høneblund i natt. Den var sårt tiltrengt, for å si det sånn. I dag er planen INGENTING.

Det var bra hektisk dag i forgårs, forresten. Her er en liten video fra Denver International Airport i går. Tok den selv på vei inn i terminalen. Det er tilgitt med en liten kansellering i sånt vær altså.

https://www.youtube.com/watch?v=7Me8h_A4cHY

Ha en brillefin dag

Last edited:
Så bliver det også påske for Fnate, efter en 'langonsdag' i DEN! Har læst bloggen fra Keflavikur, og som dansker er jeg meget taknemmelig for, at
du ikke instruerede dyret i at be om ' bajer og pølse', da han sneg sig ud i
gaten til SK596!
Good Friday til broderfolk og landsmænd....

Wow , Fnate , for et vær, slapp av, varm hilsen fra oss to i DEL i 39 pluss 🙄

.... og som dansker er jeg meget taknemmelig for, at
gaten til SK596!
.

Helge (Skogens Kongle) hadde gjort det ..... :p

Så fikk man også bestilt billetter til Steely Dan / Steve Winwood i juni .. bør bli bra!

Så bliver det også påske for Fnate, efter en 'langonsdag' i DEN! Har læst bloggen fra Keflavikur, og som dansker er jeg meget taknemmelig for, at
gaten til SK596!
Good Friday til broderfolk og landsmænd....

Elefanten vil også nevne, noe han ikke rakk på flyplassen, at han ikke bare er rå på sandslott men også på luftslott.

Luftslott er en paradegren.

God dag fra toget, som er på vei til CPH! SK1470 skal ta meg hjem til Oslo igjen etter en liten tur i Danmark. Ha en fin dag alle sammen!

Elefanten vil også nevne, noe han ikke rakk på flyplassen, at han ikke
bare er rå på sandslott men også på luftslott. Luftslott er en paradegren.

Det skal du huske at fortælle til vores Norge-elskende dronning! Kongelig
hofleverandør i luftslotte! Det er der muligheder i!! Elefanten kan måske
blive ridder af elefantordenen (kan Googles, hvis man har lyst!) :colgate:

p.s. jeg går i øvrigt ud fra, at tvetydigheden i 'luftslott' er tilsigtet ......

Last edited:
Back