God søndag fra Sarajevo

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God søndag fra Sarajevo

God søndag fra Sarajevo. SKjønner ikke hvorfor jeg skulle våkne tidlig idag. Flyet går ikke før på ettermiddagen og jeg har ingenting jeg burde få gjort før det. Valgte hotell med basseng slik at jeg kunne slappe litt av der etter å ha trasket rundt hel dagen, men det har vært under reparsjon og åpner ikke før idag ikke helt tidlig. Formiddagsdukk før man tar returen er jeg ikke vant med og jeg tror jeg har fått med meg alt som er å få tak i i sentrum. T-skjorte med "Yugo Boss" fikk jeg riktignok ikke tak i.
attachment.php

Autrian prøvde få meg til å betale 36 Euro ekstra for å få lounge i Wien på returen til tross for at jeg har status registrert og brukte loungen på vei ned hit. Tro om det betyr at det ikke er lounge her i Sarajevo?

Ha en god en alle som ikke helt vet hva de skal bruke søndags formiddag til.

Attachments

• sarajevo.jpg
    sarajevo.jpg
    162.9 KB · Views: 619
Re: God søndag fra Sarajevo

God morgen fra Nice. Bølgebrus er helt ok å lutte til. Fint vær nå i motsetning til i går. Vurderer om jeg skal fyre opp en nespresso selv om det kan vekke kona.

God morgen fra Oslo nord - møte med kald og nesten storm ute. Fly flate for et vær å lufte hunden i - ha en flott vinterdag til.

Jan

God søndag fra Sarajevo

God morgen. I denne delen av hovedstaden meldes det om -1,5 grad. Barnefri frem til det skal serveres søndagsmiddag for 4 generasjoner senere i dag. Tar vel neppe skade av en liten treningsøkt heller. Ha en fin dag. Ellers har jeg juleøl, pepperkaker og blåmuggost i hus, så da er det jo delvis jul. Ha en fin dag

36a54d718f581262222cba04c02e193a.jpg

Last edited:

God morgen fra Oslo. Dro tidlig fra fest i går - en del negative tanker begynte å komme og da er det ikke noe vits i å la det gå utover andre. Lite planer i dag fotball skjer vel fort. Ha en bra søndag og forhåpentligvis fylt med positivitet.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra 73K på KL601. Da er det endelig tid for ferie, to dager i LA og to uker i ørkenen.
Skal bli godt å komme seg bort fra høstværet hjemme, er blitt alt for bortskjemt værmessig etter å ha jobbet på kysten av Vest-Afrika noen år...

Ha en finfin søndag folkens! :-)

Det kan meldes om -1,9 i tredje etasje i Gamlebyen. Kaffe, siden frokost med Ek-egg, marmelade fra Fortnum&Mason, samt litt fransk ost og te. Bortsett fra litt indretjeneste har man en planløs og lat søndag. Kanskje fyre litt på peisen og invitere naboen på kos foran peisen...:lol: Ha en fin søndag!

PS - jeg hadde nok tatt en formiddagsøl i Sarajevo. Koster sikkert ikke all verden? :stir

Der var da svært til mas da. På loungen på SJJ er det høylytt opprop minst hvert andre minutt om hvilke flighter man skal sjekke inn til og til hvilke flighter det er på tide å komme seg gjennom pass- og sikkerhstskontroll for. Hvorfor skal vi få ristet løs ørevoksen med dette når vi sitter airside?

God morgen fra London House i Chicago. Pådro meg en liten forkjølelse i løpet av gårsdagen. Får satse på at en varm dusj, frokost og et par Tylenol gjør susen... Deretter er det dags for messebesøk. Ha en bedre søndag uten tett nese og jobbaktiviteter!

Sent from my iPad using Tapatalk

God søndag fra en buss på veg til et tog på veg mot hovedstaden. Klar for Brian Wilson i Oslo Spektrum, og Al Jardine er også med. Flere original Beach Boys der enn i bandet som i dag kaller seg Beach Boys, der altså. Blir nok bra :)

En god ettermiddag/kveld ønskes :)

God ettermiddag/kveld fra Snillfjord. :)

Knallvær, ikke mer å si enn at det går an med slikt vær altså. Rushet ut døra klokken 10.30 for å rekke dagens gudstjeneste i kirka. Nok et oppmøte registrert for lillesøster, som nå har 3-4 oppmøter av 8. Bonusen var 4 dåpsbarn, ikke hverdagskost i ei lita bygd.

Har ellers fått dreis på kapselmaskinen til modern. Jeg fant ut at det gikk an å tørke av leseren for strekkoden( så kan altså bruksanvisninger brukes til noe ). Fikk servert middag i samme slengen, så da er dagen nesten komplett. Bare årets siste runde i hjemlig liga nå så kan kvelden nytes.

Ha en fortreffelig en! :)

16 grader, opphold og nesten vindstille, men her kanselleres flightene ut grunnet "dårlig vær". Tomt på gate og i innsjekk. Sms ber meg ringe Austrian etter 5 i morgen tidlig.

Back