God julaften (og søndag) fra Oslo

Re: God julaften (og søndag) fra Oslo

Ok da , får være med en gang til: Mele Kalikimaka fra Hawaii. Har ikke det vi kaller juleøl hjemme, men det siste på IPA fronten, Voodoo Ranger. Fantastisk godt men fali, fali, 9%. Ja, ja UA pusher det gratis i økonomi nå istedenfor Goose, men også nærsupern har det. :drunk:
American pusher denne også gratis, enig med deg og Hickok at dette er grådig godt.....

Dingeling! Det er jul!
Blæææhhh. IPA er for kjerringer. Her nytes juleølet til alle døgnets tider, og kanskje er det litt igjen til julemiddagen også.
Deilig julaften ønskes :)
Her på Forumet feirer vi jo jul i mange forskjellige verdensdeler, på mange forskjellige måter, så det bør absolutt være på plass med en og annen IPA, på lille julaften ble det en Single-HOP IPA fra Pelican Brewery mer lokal og og mindre skala enn New Belgium Voodoo Ranger, men artig når en kan slå av en prat med bryggeri mesteren.

Nok en kald klar morgen her ute på øya, de siste innkjøpene står på planen, små fuglene har fått påfyll av solsikkefrø, ellers en stille morgen med Espresso og Washington Post foran peisen før resten av huset våkner. Litt jobbing blir det også tid til på morgenkvisten, den store elven stopper ikke. God Jul til alle.

Selv om sikkert enkelte her inne er uenige, så bør jeg kanskje pynte meg litt mer siden det er jul

Ha en fin fin jul

240a62bff237888ba76b0176c5516840.jpg

Veldig bra pyntet!!!

God jul fra Lillestrøm. Dundra er levert til sitt opphav og nå er det bare å få på egen dress og styrte avgårde til mitt eget.

Må si at når man ser hvor mye mer mas det er å være 2.1 (to pluss elefant) så går mine tanker til dem som er enda fler.

Men nå er det straks ribbe. Tjohoioo, vi schnakkes

Ha en super julaften alle sammen

God jul, ryktene sier at julenissen skal la meg plukke ut noen flymodeller slik st jeg får en forsinka gave en gang i januar. WestJet 737-8MAX i 1:200 står høyt på ønskelista :) Det gjør også direkteruter Norge - Canada også men ikke fått enda. WestJet eller Air Canada bør da kunne prøve med 2-3 ukentlige Toronto - Oslo? Ha en fin julekveld :)

Lite sier julaftensvakt mer enn en sovende hund, kaffe, nøtter, mandarin og at Atlanta Falcons får grisebank på nasjonal TV. God jul, alle sammen!

25660405_10154882590186036_553803906719463222_n.jpg

Last edited:

God julekveld fra Hommersåk. Pinnekjøtt i magen og fikk steikepanna jeg ønsket meg til jul. Nice.

God julekveld fra Hommersåk. Pinnekjøtt i magen og fikk steikepanna jeg ønsket meg til jul. Nice.
Gode gamle Hommersåk. Der var vi i fjor og feiret jul. Er oppvokst der! Min mor bor fortsatt der!

Skål og god jul til alle fra Mjøndalen!

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

It is snowing on our Island !!....Hvit jul paa Bainbridge

It is snowing on our Island !!....Hvit jul paa Bainbridge

Det opplevde jeg aldri. Vi hadde sne da jeg bodde der, men ikke til jul. Her ved Atlanta har jeg imidlertid hatt det.

Julaften er bare en fredelig aften her hos oss. Vi har sett Seattle banke Dallas til tross for flere straffeyards enn running yards. Noe uvanlig ... Nå sitter jeg her med en stor konjakk og koser meg med Herreavdelingens Juleverksted. Trivelig det ...

Men om noen timer braker det løs her med julegaver og krampekos. Får håpe konjakkflasken holder ut dagen ....

Back