God jul!

Jeg tenkte å vente til første juledag med å ønske god jul - her har man ansvaret for dagens forrett - som blir sashimi av salma. Satser på å finne en ferdig tangsalat på ICA i rushet ute nå. Ellers er jeg visst utnevnt som sjåfør - jeg som hadde gledet meg til at søster er gammel nok til å kjøre i Norge - men det sner visst så mye at det ble omdelegeringer i siste liten nå. Ikke at noen av oss har glattkjøringskurs! En god (og for egen del edru) juleaften ønskes dere alle!

God Jul fra Telemarken..
Var ganske så lite snø her for 2 dager siden, mens nu har det komme snart en 60 cm.. Litt dårlig brøyta enkelte steder, så nissefar kan få litt problemer med sleden her å der :)...

Ønsker alle God Jul !!

God jul alle sammen ha en super feiring :) Eller skulle jeg si, happy holiday of your choice :) hohoho

God Jul...

Her på Jessheim er 100 kvm at tomta ryddet for snø og det var min gode venn traktoren som flyttet det for meg...

Som ansatt i samferdselsnorge håper jeg alle kommer seg dit de skal innen kl 1700 i kveld slik at julefreden kan senke seg for liten og stor fra nord til sør...

God jul alle sammen...

God julemorgen! Dagens treningsøkt er fullført, i form av å måke gårdsplassen for sørpe. Snart klart for inntak av julegrøt før kursen settes mot Oslo.

Ønsker alle en riktig god jul! :)

Edit: Siste Pondusblad i posten idag, bedre blir det ikke :p

Last edited:
God jul fra telemark.
I natt har det kommet mye snø. Så mye at jeg fryktet at postbilen ville sette seg fast, og ødelegge frokosten, men det gikk bra.

Nå er det bare en time med brøyting før julefreden senker seg.

God jul alle sammen.

God julemorgen fra Asker. Det har også her kommet godt med snø og termometeret viser -0,6 grader. Blir julefeiring med en del slektninger her hjemme i kveld, og som vanlig blir kveldens hovedrett pinnekjøtt :)

Vil nå ønske alle dere her en God jul!

God morgen fra Bislett. Her snør det, men ser brøytebilene er ute. Frokost og litt pusling hjemme, før det blir å hente mormor på vei til julegrøt hos mamma og pappa. En tur hjemmom for å skifte og parkere bilen før man returene til de gamle igjen for julefeiring med ribbe og alt av obligatorisk tilbehør av både fast og flytende. For ikke snakke om en invasjon fra både nær og fjern :p Ha en god jul :) :nor

Last edited:
God morgon från Göteborg!

Maten är klar, paketen ligger under trädet och släkten är samlad!

Snö även här för första gången på länge. Jag vill med dessa små ord önska forumister runt om i världen en riktigt god jul och hoppas att julefrid råder vad än ni gör!

På Nesbru har det kommet sikkert 30 cm snø i natt og jeg har fått skikkelig julestemning.
Nå er det bare å kaste seg i dusjen og rett til kirkegården på Nordstrand og ønske mine besteforeldre god jul og videre til selskap. Maten er en blanding av alt med ribbe, pinnekjøtt og torsk.

Ønsker alle en God Jul!

Her i Kristiansand våknet vi til væromslag! Her regner det nå. Så det skal visst være såpeglatt ute. Litt kjedelig det da!

Her skal en del gaver pakkes inn, før det blir tradisjonell julefeiring hos opphavet!

Samtidig synes jeg at jeg har gjort årets gode gjerning ved å samle inn penger blandt venner og kjente for å hjelpe ofrene etter høstens tyfoner på Filippinene. Området kjerringa er fra ble hardt rammet og mange står uten hus og hjem, og på initiativ fra kjerringa har vi da fått samlet inn nok penger til at 50 fattige familier får litt matvarer til julen, 100 barn (som ellers ikke ville fått noe) får en julegave, og så lager kjerringa og familien hennes julemiddag for 150 personer i dag. Det gjør en litt varm om hjerterota kjenner jeg!

Ønsker dere alle en riktig God Jul!

BF:cool2

Dagen begynner med frokost, før oppkjørselen må måkes for snø:angry:.
Så blir det hjem til mor for en stille og rolig julefeiring, med kona og min en uke og to dager gamle sønn.:)
God jul til dere alle!

God Jul til dere alle!

Øverst i Heggedal har det kommet 40 cm snø siden i går kveld, og hvilken bedre måte finnes det å våkne på enn å høre naboen komme oppover innkjørselsen MIN med snøfreseren? Fantastisk! For en julegave :)

Ellers gjøres her klar for en senvakt i tårnet på OSL, og det blir vel Ribbe til middag der oppe også idag tenker jeg...

Sender også en varm tanke til de som IKKE har så god en jul og som går en vanskelig julehøytid i møte...

En velsignet God Jul til dere alle sammen, med god mat, gaver, latter og glede!

GOD JUL fra Egersund

Som Tananger melder, så har det også snødd her i Egersund. Siste julegave ble fikset igår kveld, ved ankomst Egersund. Julegrøten står til koking, og pinnekjøttet blir klar til i kveld :)

Vi blir nesten fulltallige her i Egersund da 5 av 6 søsken feirer jul her hos opphavet. 2 små barn lager sikkert liv ikveld, sammen med 2-3 voksne barn ;)

HA EN RIKTIG FIN JUL FORUMISTER!! :nor :SWE :DEN :USA :GER :EU

God jul fra havgapet! Her er det nydelig vær med lav sol og passe kulde. Snart lukter det nok pinnekjøtt i huset. :)

Back